Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, jabrze napisał:

Diody również wydzielają temperaturę i po czasie wyparuje

Jakąś na pewno i tu zgoda ale ile czasu/km musiałyby świecić żeby nagrzać wodę do stanu pary i ją wypchnąć? W poprzedni weekend jeszcze była, a w tydzień auto było w użyciu przez 2x2,5 km dziennie + deszcz + niskie temperatury. To dziwne ale wiadomo, że nie do ustalenia. Magia.

11 godzin temu, jabrze napisał:

tą samą drogą co weszła - najczęściej na połączeniu plexi.

Skoro jest nieszczelność (gdzieś musi być) to dlaczego wilgoć nie weszła przy wczorajszym myciu? To mnie zastanawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woda paruje  z rozna intensywnością w zależności od temperatury. Skrapla się przy obniżeniu temperatury.

Zauwazylem ślady skraplania w jednym świetle. Jak otworzyłem w piekarniku lampę to już trudno było pocerowac połączenia.

Nowy klej termiczny i działa już kolejne trzy lata. Drugiej nie ruszałem i jest dobrze. Miało być IP 67, ale nikt tego nie sprawdza po wyprodukowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jakiś czas minął i dalej w lampie sucho. Mimo wilgotnego i chłodnego okresu, częstych odpadów oraz dwukrotnego zwykłego mycia ręcznego "karcher" + gąbka wilgoć nie powróciła. Wydaje mi się, że przy "dużym" myciu detailingowym, dekontaminacji i glinkowaniu (myto kilka razy w ciągu kilku godzin) ilość wody, może ciśnienie, sposób mycia i czyszczenie w każdym zakamarku sprawiły, że jakoś się tam dostała. W warunkach normalnej eskploatacji póki co problem nie występuje.

Z innej beczki. Dzisiaj widziałem ph3 z jedną niedziałającą lampą DRL więc istnieje ryzyko, że ich żywotność nie jest wieczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się przyglądam swoim i na razie nic nie widać, z czego się cieszę (a ostatnio także myję na ręcznej czyli pewnie i myjka ciśnieniowa wchodzi w grę). 

Dnia 5.01.2018 o 20:26, pbet napisał:

Dzisiaj widziałem ph3 z jedną niedziałającą lampą DRL więc istnieje ryzyko, że ich żywotność nie jest wieczna.

Pewnie się to zdarza, niemniej ja widuję ogólnie rzadko phIII, więc ww. zjawisko jeszcze się nie objawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim nie wszedłem w posiadanie ph III to szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem, że takie istnieją, a teraz zwracam uwagę i prawie codziennie jak gdzieś jadę to widzę. Choć jest ich stosunkowo niewiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 22 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!