Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Kochani .... jestem tutaj nowa i tak naprawdę chyba jesteście moją ostatnią deską ratunku, bo brakuje mi już sił :(

W maju tego roku zostałam posiadaczką Renault Megane 2 CC 2.0 rok 2004. Do samochodu po zakupie założyliśmy instalację gazową firmy Stag 4. Po kilku miesiącach przejchanych tych samochodem zaczęła się pojawiać kontrolka chech engine. Działo się to w różnych odstępach czasu - kontrolka zaświeciła się, świeciła się kilka dni i gasła na około dwa tygodnie i znowu się zapalała i tak w kółko. Po którymś razie daliśmy samochód do mechanika na wymianę rozrządu, a przy okazji podłączenia pod komputer celem sprawdzenia błędu. Okazało się, że stoi druga sonda za katalizatorem i mechanik kazał udać się nam do gazownika w celu wyregulowania gazu. Rozrząd wymienił, gazownik gaz wyregulował, problem ustał na krótki czas. Po niedługiej przerwie zaczęły falować nam bardzo obroty i problem z check engin pojawił się znowu. Jeździliśmy tak dłuższy czas, kontrolka znowu zapalała się i gasła. W połowie października pojawił nam się kolejny problem, gdyż przy temperaturach około 0 stopni moja meganka odpalała i od razu gasła. Dopiero w momencie odpalenia i dodawania gazu przez około 20 sek samochód łapał i nie gasił się. Zaczęła nam się też odzywać odma. W ubiegłym tygodniu samochód poszedł do mechanika z odmą. Podpiął też pod komputer, gdyż wspominałam mu, że mam problemy z odpaleniem i wyskakuje check engin. Mechanik podpiął auto pod komputer i stwierdził, że wszystkie parametry są okej i samochód nie pokazuje żadnych błędów. Odmę wymienił, a ja we wtorek w ubiegłym tygodniu odebrałam auto ode mechanika. Wszystko było okej, aż do dzisiaj. Temperatura rano -2 stopnie i znowu rano samochód odpala i od razu gaśnie. Znowu kilka razy musiałam go podgazować i już nie gasło. W drodze do pracy znowu też się zapalił check engine. Pytanie, czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć gdzie ja mam szukać błędu ? Gdzie jest usterka ? Straciła już kupę cierpliwości i kasy na ten samochód, a problem dalej się pojawia. Jeśli temat został już gdzieś poruszany proszę o namiar. I przepraszam, jeśli problem opisałam zbyt chaotycznie, ale już brakuje mi cierpliwości do tego samochodu :( proszę o pomoc .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe raczej bym to obstawiał ale ręki sobie za to uciąć nie dam.Czytałem gdzieś podobny wątek z tym samym silnikiem te same przypadłości ,wina tych dwóch rzeczy tzn trzeba je wymienić.

Edytowane przez camelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może najpierw wymień czujnik położenia wałka rozrządu bo to chyba tańsze i jak nie pomoże to wtedy zawór KZFR.Gdzieś czytałem o tym może poszukam zaraz chwile

https://megane.com.pl/topic/38923-gaśnie-silnik-z-10sek-po-odpaleniu

 

szczególnie zwróć uwage co napisał użytkownik mireczek01

Edytowane przez camelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mireczek01 chyba jest moderatorem na tym forum więc możesz mu wysłać PM i sie spytać czy tak czy nie i co on o tym sądzi,tu masz linka do jego profilu

https://megane.com.pl/profile/3433-mireczek01/

Edytowane przez camelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jaki KZFR i jaki elektrozawór? Ich niesłyszalne uszkodzenia mają niewielki związek z samym odpaleniem.

Odpala zawsze na benzynie, czyli czujnik położenia wału, prawidłowe zasilanie w paliwo i szczelność dolotu.

Problemy były już prędzej i po przełączeniu na gaz również jest źle. Pozostaje czystość czujnika i szczelność dolotu. W grę wchodzi praca samej przepustnicy.

Przecież na clipie widać od razu co jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jabrze po co spamujesz bez sensu ,przeczytałem i nic sie nie dowiedziałem z tego co napisałeś czyli co przepustnica jest uszkodzona? jak może być uszkodzona jak nie ma problemu z jazdą tylko z odpalaniem.Problemem jest coś co steruje przy uruchamianiu silnika ,nie jest to przepustnica tylko jakiś zawór.

 

Zresztą niewiem nie mam tego silnika tylko czytałem o tym ,moim zdaniem ten mireczek01 coś powinien wiedzieć na ten temat bo ma taki sam samochód.

Edytowane przez camelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!