Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane ph2 2.0 pomoc


Bolsom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam rozgladam sie ostatnio za renault megane 2 pojawila sie taka oferta w mojej okolicy mogl by mi ktos cos doradzic?

ewentualnie czy widac jakies wady na foto? lub o co pytac wlasciciela przez telefon? jestem kompletnie zielony w temacie

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-renault-megane-2-0-16v-lpg-osoba-prywatna-garazowany-zadbany-ID6zkOxr.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-brak zaślepki zamka klamki w drzwiach kierowcy

-wnętrze przedliftowe - z zewnątrz wygląda na polfta O.o

-nie pasuje mi też środkowe pokrętło nawiewów - 2 boczne mają piktogramy, środkowy jest ich pozbawiony - z tego co wiem powinny być identyczne albo wszystkie 3 z piktogramami albo bez.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie samochód nieźle skombinowany :-) Z zewnątrz wygląda jak poliftowy (zderzak, lampy, listwy ochronne), ale uwagę zwracają ramiona wycieraczek, które wg mnie są przedliftowe (chyba że zostały zmienione). Wewnątrz - przedliftowy - i faktycznie to pokrętło rzuca się w oczy, że jest nie do kompletu. Albo dwa pozostałe nie są :-) Niemniej przy tych całych wątpliwościach xenony wyglądają na prawidłowe: w lampie jest soczewka ze srebrną/błyszczącą ramką, są spryskiwacze, nie ma pokrętła regulacji wysokości. A jeszcze zauważyłem nakładki na progi z przodu - mam takie same w aucie z 2008 (wer. Dynamique). I tak patrząc na moje autko - z 2008, 130 kkm, kombi, diesel i bez nawigacji - to tu cena jest chyba za wysoka - moje bym wycenił niżej (ew. podobnie).

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach