Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przekręcona panewka


zbysz_woz

Rekomendowane odpowiedzi

49 minut temu, zbysz_woz napisał:

Silnik nie nadaje sie do naprawy. 

 Skontaktowałeś się z kolegą Witmanem, który naprawia takie silniki ; Uszczelka pod głowicą do wymiany

 Ma też silniki remontowane do sprzedaży. Trzeba się skontaktować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest renomowany serwis, pewne źródło. Jeszcze do niego na przeglądy możesz przyjeżdżać. 

Po jakim przebiegu silnik?

Na czym polegał remont silnika?

Jaka gwarancja?

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, zbysz_woz napisał:

Nie lepiej starać sie coś znaleźć nie po remoncie?

ehhhh... jak kupisz nie po remoncie to gwarantuję ci, że po pewnym czasie jak zaśpisz to znów będziesz remontował bo ci puści UPG i przynajmniej UPG będziesz wymieniał a w najgorszym wypadku UPG + wstawienie tulei cylindrowej. Taka bolączka tych silników. Słupki są cholernie drogie bo silników już dawno na rynku nie ma. A obrócona panewka to rzadkość, ciekawi mnie dlaczego się u Ciebie obróciła, co było przyczyną (być może jakaś wada fabryczna ?). Nie chcąc reklamować ani zachwalać od witmana masz silnik po kompletnym remocie czyli wkładasz i jeździsz w tym że za słupek po remoncie generalnym sobie trochę życzą niestety. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego panewka się obróciła, co było przyczyną ?

- silnik z turbiną,

- wymiana oleju ( nie wiadomo jakiego? )  co 15-20 tys ,

- nie wiemy jaki interwał czasowy tej wymiany oleju?

- dał po garach na zimnym silniku,

- przy dużych prędkościach auta, dał na luz  i  " Po Ptokach",

- zbyt niski poziom oleju, 

- nie wiemy czy auto ma od nowości czy używane,

- z wypowiedzi właściciela auta wynika, że nie jest znawcą, miłośnikiem aut,

- olej o dużym przebiegu ( > 10.000 km ) znacznie traci na własnościach smarnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mieliśmy taki silnik z zatartymi panewkami po odkręceniu korka oleju wylała się z niego mieszanina oleju i płynu w ilości około 10 litrów !

Wcześniej ubywało płynu, a użytkownik tego autka za fachową poradą jednego ze znanych wszystkim serwisów dolewał płynu, padnięta UPG, blok ocalał, silnik wyremontowany i jeździ.

 

 

Tu macie Panowie fotki: pierwsza panewka zajechana, która pracowała w oleju z płynem (przebieg silnika 115kkm), druga panewka sprawna w bardzo dobrym stanie z innego silnika o przebiegu 176kkm. Mamy gdzieś jeszcze zajechane panewki z 2.0T w którym ktoś jeździł na bardzo niskim poziomie oleju.

Warto czasem otworzyć maskę i sprawdzić płyny :-D

 

115 panewka.JPGpanewka 1.4 178k.JPG

Edytowane przez witman
  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!