Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane III Grandtour z 1.2 Tce 115 KM


Pole

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam ofertę na zakup Megane III Grandtour z 2016 z silnikiem 1.2 TCe 115 KM.

Przyznam, że pierwotnie myślałem o nowym Clio Grandtour z niemalże identycznym silnikiem tj. 1.2 TCe 120 KM.

No właśnie - o 1.2 TCe 115 KM praktycznie nie widzę żadnych opinii. Natomiast już od Megane IV wprowadzono jakąś modyfikację w tym silniku gdyż w nowszych modelach osiąga on 130 KM.

Czy możecie wypowiedzieć się o usterkowości silnika 1.2 TCe 115 KM?

 

Dodam, że cena za w/w Grandtoura z przebiegiem <30000 km to 51800 PLN w wersji Limited - czy to dobra cena?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ok, zdążają się takie z problemem za dużego spalania oleju lub halasujacym rozrzad em. 

Cena myślę lekko przesadzona. Jeżeli niekoniecznie potrzebujesz grandtoura to zapraszam do galerii. Mam auto w specyfikacji bose w lepszych pieniazkach.

Sprzedaję bo niebawem dojedzie Scenic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego @Pole, tyle mniej więcej kosztowały te samochody w lipcu 2017, kiedy ja kupiłem swój - dCi były wówczas lekko droższe, ale oglądałem również i 1.2 TCe. Po przebiegu, roczniku i wersji wyposażenia wnioskuję, że to auto z podobnego źródła jak moje, zwłaszcza jeśli kupujesz je od diera Renault :?: (czyli po Hertzu). Spróbuj negocjacji cenowych, wszak ja kupiłem lekko ponad roczny, a teraz to już w zasadzie auto dwuletnie. Być może będziesz ubezpieczał (AC), więc przed zakupem polecam konsultację ze swoim agentem, coby zweryfikować wartość auta wg TU - u mnie to pomogło i komis przydilerski zszedł mi z pierwotnej ceny. Osobiście bym tego silnika nie kupił, ale to raczej wynika z lektury niniejszego Forum, zasłyszanych opinii (odradzali mi również go w ww. komisie), aniżeli z praktyki, którą ma kolega @Sarna1. Tak czy siak, poszperaj po Forum, na pewno coś się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, konwil napisał:

Nie papuguj.

Tak, to od dilera Renault. Czyli jeździło w wypożyczalni?

Dzięki za pomoc!

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie usterkowość jak i ewentualnie bolączki są takie same jak w odmianie 130KM (to nie jest "nowa" wersja - w MIII odmiana 130KM była przecież jednocześnie sprzedawana razem z 115KM)

Co do ceny - zależy oczywiście od danego egzemplarza, auto może być ze stycznia bądź grudnia a wiec w użyciu rok albo dwa. Jeśli stan techniczny nie budzi zastrzeżeń/przebieg do 30 tys. km to po negocjacjach do 50 tys zł można brać.

Edytowane przez tomekrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pole napisał:

Czyli jeździło w wypożyczalni?

Jeżeli poprzednim właścicielem (w Karcie Pojazdu) był Motorent Sp. z .o.o., to tak, to jest Herz (wypożyczalnia). Z tym, że Herz wyprzedawał te auta po lekko ponad rocznym użytkowaniu - mój jest z kwietnia 2016, kupiłem go w lipcu 2017 - wówczas samochodów było sporo, tyle czasu się sprzedawały. Być może Twój jest z innego źródła - do łatwego sprawdzenia u sprzedawcy. Ja zapytałem wprost o pochodzenie :-)

 

20 minut temu, tomekrus napisał:

Co do ceny - zależy oczywiście od danego egzemplarza, auto może być ze stycznia bądź grudnia a wiec w użyciu rok albo dwa.

Nie do końca: Megane III może być co najwyżej z czerwca 2016 (tak mi się zdaje), bo już chyba i w czerwcu '16 były w sprzedaży "czwórki", więc auto na 100% ma >1,5 roku, a rocznikowo - 2. To w niczym nie przeszkadza - ja kupiłem z 36 kkm (z czego 29 kkm zrobione w 8 m-cy), tutaj jest 30 tys. po dłuższym czasie. Pytanie ile auto stoi i czeka na nowego właściciela...

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, konwil napisał:

Nie papuguj.

Dealer oznajmił, że auto było autem służbowym "wewnętrznym" importera w Polsce. 

Auto z maja 2016, czyli sama końcówka produkcji generacji III. Stoi od tygodnia u dealera, a ile wcześniej to nie wiadomo :-D

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trochę inna sytuacja; jedź, obejrzyj, negocjuj i jak Ci pasuje 1.2 TCe - bier :-) Samochód jest naprawdę fajny, choć akurat mój nie ma wszystkich bajerów (brak Hands Free, navi, hamulca elektromechanicznego), ale jest ich przyzwoicie wystarczająco :-) Zobacz sobie też opony, powinny być Michelin Energy Saver na oryginalnych alufelgach Kaleido 16". No i jak jeździł dla Renault, to może zimowe opony wynegocjujesz - u mnie nie było.

 

PS: jaki kolor? :-)

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj 130tki  i jak najlepiej wyposażonej. Hands free ,navi asystent pasa ,elektryczny ręczny to w sumie teraz mus w nowoczesnym kompakcie.  jeżeli myslisz o jego sprzedaży za jakiś parę lat to na pewno sprzeda się o wiele szybciej. Ja swojego nigdzie nie ogłaszam a już mam chętnych. Jedyne co mnie blokuje to to że moje auto będzie na wiosnę a do tej pory coś musze mieć. 

 

Oczywiście komplet zimówek w zestawie musi być. Przeglądy itp, sprawdź czy wszystko się zgadza w acid krajowym musi być tip top

Edytowane przez Sarna1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usterkowość zero w moim przypadku, jeśli jeszcze raz miałbym wybrać to też bym kupił z tym silnikiem.

Z tymi oponami to różnie chyba, jak oglądałem w Rybniku w 2015, to kombi miały wszystkie założone opony Goodyear.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co: nie i nie - i oby tak zostało :-) Ja zrobiłem swoim póki co lekko ponad >10 000 km, więc nie jestem zbyt miarodajny.

Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kataryniarz

 

KOMENTARZ: Zgoda, nie cytujemy całości - i całość nie była zacytowana, a jedynie fragment dot. pytań Kolegi, jak niżej:

23 godziny temu, Pole napisał:

Spotkaliście się z parującymi lampami tylnymi w swoich modelach?

Zbierała wam się woda w bagażniku?

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Pole napisał:

Spotkaliście się z parującymi lampami tylnymi w swoich modelach?

Znaczy ja nie mam Megane III ale doradzam.Znajomy ma megane III 2014 1.6 16v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!