Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim

Jestem kilkumiesięcznym uzytkownikiem Fluence 1.6 16V 2010r
Podpowiedzcie mi proszę czy oprócz uszkodzenia wkładów o czym czytałem na forum że to prawdopodobne (dla Megane III bo to bliźniacza konstrukcja) ,
może być jakaś inna przyczyna że że nie działają podgrzewania w obydwu lusterkach zewnętrznych?
https://megane.com.pl/topic/71467-podgrzewanie-lusterek/?tab=comments#comment-481667
Podgrzewanie tylnej szyny działa prawidłowo, rozumiem że tylna szyba i lusterka to jeden obwód i mają wspólny bezpiecznik?
Czy może bezpiecznik lusterek jest oddzielony od bezpiecznika szyby?

Coś jeszcze powinienem sprawdzić zanim powymieniam wkłady? Jeśli tak to w którym dokładnie miejscu?

Dzięki z góry
Pozdrawiam
--

Artur Dębski

http://blogit.one.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lusterko pasażera jest zasilane z przekaźnika ogrzewania tylnej szyby i dodatkowo poprzez bezpiecznik 7,5 A w umieszczony kabinie w skrzynce bezpieczników. Lusterko od strony kierowcy jest zasilane poprzez moduł drzwi kierowcy umiejscowiony pod tapicerką drzwi kierowcy. Zacząłbym jednak od sprawdzenia ciągłości ścieżek grzejących we wkładach. Poważasz lusterko, sprawdzasz ciągłość ścieżki i ewentualnie czy w pinie zasilającym wkład jest napięcie po załączeniu ogrzewania szyby tylnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.02.2018 o 17:05, aniewa napisał:

Lusterko pasażera jest zasilane z przekaźnika ogrzewania tylnej szyby i dodatkowo poprzez bezpiecznik 7,5 A w umieszczony kabinie w skrzynce bezpieczników. Lusterko od strony kierowcy jest zasilane poprzez moduł drzwi kierowcy umiejscowiony pod tapicerką drzwi kierowcy. Zacząłbym jednak od sprawdzenia ciągłości ścieżek grzejących we wkładach. Poważasz lusterko, sprawdzasz ciągłość ścieżki i ewentualnie czy w pinie zasilającym wkład jest napięcie po załączeniu ogrzewania szyby tylnej.

X

Dzięki, będę podążał za radą jak to posprawdzać.
Prawdopodobnie pojawia się inne moje kolejne pytania w związku z tym miedzy innymi:

Czy samo podważenie spowoduje wyjęcie wkładu lusterka czy coś trzeba jeszcze nacisnąć/przytrzymać itp żeby nie pokruszyć?
Jak dostać się do "modułu drzwi kierowcy"? Gdzie w ogóle jest skrzynka bezpieczników - naprowadzisz mnie na jakiś rysunki/foto?

X

Dzięki

Pozdrawiam
--

Artur Dębski

http://blogit.one.pl

23 godziny temu, Testral napisał:

Ale tak w ogóle to kiedyś ci działały? Bo to Fluence, także może po prostu nie masz ogrzewania lusterek.

X

Od początku mi nie działały podgrzewania w obydwu - nie topił się śnieg i lód, nie wysychały krople wody.
Popatrzyłem w instrukcji  - Fluence "Expression" powinny mieć: "Elektrycznie regulowane, ręcznie składane, elektrycznie podgrzewane lusterka"

X

Pozdrawiam
--

Artur Dębski

http://blogit.one.pl

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt. 5.9 Zabrania się nadmiernego i niepotrzebnego stosowania klawisza ENTER...-mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkład wystarczy podważyć i wyjdzie, nic nie połamiesz. Bezpieczniki w kabinie znajdują się za klapką znajdującą się pod pokrętłem regulacji położenia świateł mijania. Opis bezpieczników znajdziesz w dziale pliki. Rozmieszczenie skrzynek z bezpiecznikami w instrukcji obsługi również dostępnej w tym samym dziale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, aniewa napisał:

Nie papuguj.

Poszło w wiadomości prywatnej
Dzięki

Pozdrawiam
--

Artur Dębski

http://blogit.one.pl

 

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety VIN mówił ze są podgrzewane  ale elektrycy powiedzieli ze brak wiązek... nie rozumiem jak to może być, to nie jest najniższa opcja wyposażenia Fluence

No nic, ciekawe czy dołożenie wiązek to duży problem/koszt w warsztacie  - czy wystarczy podłączenie do miejsca gdzie jest tylna szyba zasilana (nie mówię już o wymianie samych wkładów bo to chwila)

Pozdrawiam
--

Artur Dębski

http://blogit.one.pl

Edytowane przez arturdebski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, Fluence były traktowane trochę po macoszemu przez Renault, po prostu robili w nich takie dziwne oszczędności. Tutaj nawet nie chodzi o wersję wyposażeniową. Mam nadzieję, że nie będzie problemu z dołożeniem wiązek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam szanownych użytkowników .To mój pierwszy post gdyż niedawno stałem się właścicielem Fluence. Trochę odkopie temat bo niestety brak mi w moim egzemplarzu upragnionego podgrzewania lusterek. A zawsze to chciałem mieć w bryce. Czy jest taka ewentualność ze we wtyczce co idzie pod lusterko są podpięte kable odpowiedzialne za to właśnie podgrzewanie ??? . I by wystarczyło tylko podpiąć lustro z taka opcja. Mierzyłem miernikiem i na kilku kablach jest napięcie 14 V ale nie zanika po wyłączeniu ogrzewania tylnej szyby. Może ma ktoś jakiś schemat tej wtyczki bo za nic tego nie mogę znaleźć. I jeszcze foto ów wtyczki.

IMG_20181210_154215.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilanie ogrzewania jest na pinie numer 1 wtyczki i chyba pojawia się na nim napięcie tylko na uruchomionym silniku. Ta wtyczka to lewe czy prawe lustro? Ile ma przewodów? Masz termometr? Jeżeli jest to wtyczka lustra kierowcy to wygląda, że masz przewód do ogrzewania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to wtyczka od strony kierowcy. Termometr jest tzn na kompie pokazuje mi temp na zewnątrz. Przewodów dochodzących do wtyczki jest 9. Jeszcze dodatkowe foto wtyczki. To miło słyszeć ze jest cień szansy żeby to zrobić bez mocnych przeróbek

IMG_20181212_003100.jpg

IMG_20181212_002923.jpg

Edytowane przez czapi_czap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!