Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane 1.6 110km 2009


Andy_krk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zmotoryzowanych,

x

Chce kupić swoje pierwsze auto i wybór padł właśnie na Meganke. Jako całkowity laik w temacie aut przegrzebalem fora, porady itp. Znalazłem auto które wbiło mi klina, a mianowicie wszędzie gdzieś nie patrzyłem - silnik, bagaznik, pod kanapa pasażerów były takie "packi" jak na zdjęciu. Dorzucę jeszcze foto silnika - tam to wygląda niechlujnie wręcz - jedne śruby zardzeeiale inne jak nowe, część widać oryginalne. Auto sprowadzane z Włoch - Toskania, a jak Włosi jeżdżą to każdy wie.

x

Czy to jest ingerencja powypadkowo czy standard wykonania?

x

Właściciel zgadza się na sprawdzenia auta w aso, więc chyba nie ma nic do ukrycia. Ale ja jako lama wolałbym Was dopytać zanim mnie w aso skasuja i powiedzą że to lipa.

Poza tym auto jeździło bez zarzutu jak na te 20minut jazdy próbnej, zapalił bez problemu, wnętrze ma ślady użytkowania, są drobne ryski tu i tam.. De facto był to najbrudniejszy samochód jaki widziałem w komisach tzn nie wypucowany na blysk, z uderzajacym zapachem jak sie wsiadło.

x

Link do ogloszenia:

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-1-wlasciciel-klimatyzacja-alufelgi-gwarancja-6-m-ID6zdwFR.html

x

 

20180308_164248.jpg

Wybaczcie za kolejny post, zdjęcia z różnych telefonów więc jakościowo gorzej ale przynajmniej klika naraz wrzucę.

Inna sprawa jest taka, że przyciski do wypiecia pasów są tak wyblakle że aż nie widać czerwonego koloru - ponoć od słońca. Kierownica i tapicerka, obicie dźwigni skrzyni biegów z kolei wyglądają bardzo dobrze.

received_1767063463314551.jpeg

received_1767063483314549.jpeg

received_1767063479981216.jpeg

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt. 5.9 Zabrania się nadmiernego i niepotrzebnego stosowania klawisza ENTER...-mireczek01

Edytowane przez Andy_krk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deku, pbet,

Dziękuję Wam za fotki i pomoc. Znajomy mechanik potwierdził na podstawie zdjęć, że to są fabryczne wykończenia jeżeli chodzi o komorę silnika jednak na pewno coś było robione zderzak/błotniki. 

 

Myślicie że szukać dalej chociazby dla porownania,czy sprawdzić to auto na aso?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, ja Ci więcej nie pomogę - po prostu brak wiedzy. Żadnego auta nie kupiłem sam (nawet po odbiór Meganki z salonu jechałem ze specjalistą, który wszystko sprawdzał, łącznie z lakierem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.03.2018 o 08:27, Andy_krk napisał:

 

Myślicie że szukać dalej chociazby dla porownania,czy sprawdzić to auto na aso?

 

 

Na to pytanie musisz sam sobie odpowiedzieć. Czasami uszkodzenie, jeśli było naprawione fachowo nie musi dyskwalifikować auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Sprzedawca dzień przed ustalonym i uzgodnionym terminem w ASO wysłał SMS, że oferta nie aktualna. Czemu? Nie wiem, bo nie odpisał ani nie odebrał. Może i lepiej. Dzisiaj patrzyłem na Fiata Bravo ale nie czulem sie w nim dobrze, tego faktu nie przebiło nawet wyposażenie full wypas - czujniki, ekran LCD, podgrzewane fotele, ksenony). Sprawdzam kolejną Megane bo akurat się pojawiła w KRK i to bardzo blisko:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-benzyna-76-tys-km-fv-marza-ID6zKf2x.html

 

Będę aktualizowal post, może komuś się przyda. Jednak po 8 samochodach jestem już zmęczony tym szukaniem... Dzięki za wszystkie porady!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę biedna wersja jak na DE, ale pewnie i tam takie ktoś kupuje, nie zaszkodzi podjechać i oglądać. Natomiast jeśli chodzi o przebieg to raczej dopisz 1 z przodu, 76000 to auto prawie jak nowe, w Niemczech się samochodów raczej pod kocem w stodole nie trzyma ;). Nie zniechęcaj się tym, że obejrzałeś 8 samochodów, ja poprzednie szukałem 6 miesięcy i oglądałem chyba ze 40 :-D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Andy_krk napisał:

Sprzedawca dzień przed ustalonym i uzgodnionym terminem w ASO wysłał SMS, że oferta nie aktualna. Czemu?

Może wiedział, że po tej kontroli nie kupisz i wyjdą jakieś kwiatki. A może sprzedał komuś mniej wymagającemu. Może to i lepiej, nie ma czego żałować.

47 minut temu, Andy_krk napisał:

Dzisiaj patrzyłem na Fiata Bravo ale nie czulem sie w nim dobrze, tego faktu nie przebiło nawet wyposażenie full wypas - czujniki, ekran LCD, podgrzewane fotele, ksenony).

Miałem kiedyś jako zastępczy po "awarii" służbowego auta. Malutkie toto, dużo mniejsze niż Megi (szczególnie w środku).

47 minut temu, Andy_krk napisał:

Będę aktualizowal post, może komuś się przyda. Jednak po 8 samochodach jestem już zmęczony tym szukaniem... Dzięki za wszystkie porady!

Trzeba być wytrwałym. W tej co wkleiłeś ciekawi mnie chłodzenie i ochrona komputera. Szkoda, że tego nie mam u siebie :-) Wersja faktycznie biedna, przebieg faktycznie trochę za niski jak na 9 letnie auto ale środek źle nie wygląda. Ogólnie polecam szukać bogatszej wersji no ale co kto woli. Przeglądy robione niby tutaj: https://www.wedlich.com/autohaus-mietwagen/autohaus-mietwagen/, a ostatni tutaj http://www.escher.go1a.de/ więc jak szprechasz trochę lub znasz kogoś kto się z nimi dogada to ja bym zadzwonił :-)

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pbet
Rządzisz! Fiat faktycznie mega mały w środku. A poprzednia Meganka - też o tym myślę w ten sposób.
Dzięki za info, akurat mam możliwość aby dogadać się z serwisami. O co mam pytać? Czy to co jest w książce/na wydruku zgadza się z tym co oni mają?
Co do wersji wyposażenia - nie szukam niczego super. To pierwsze auto, pewnie na ok. 5 lat. Na pewno ucieszyłbym się na myśl o jakimś wyświetlaczu LCD i navi, bądź automatycznej klimie, ale nie jest to mega wymagane z mojej strony. Jeżdżę mało, 20-letnim krążownikiem ojca (astra combi), dopiero przy Megance bym jeździł regularnie.
@Laros Dzięki! Poza tym, że to męczy i dorabia niedogodziny w robocie to byłoby ok :-D co do przebiegu, tak wiem, że 76kkm to bajkowa liczba. W ASO raczej nie ustalą prawdziwego, badź przybliżonego?

Edytowane przez Andy_krk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Andy_krk napisał:

Czy to co jest w książce/na wydruku zgadza się z tym co oni mają?

Dokładnie. Sprawdzisz czy książka jest prawdziwa, czy może podrobiona.

15 minut temu, Andy_krk napisał:

W ASO raczej nie ustalą prawdziwego, badź przybliżonego?

Na forum jest jakiś temat o MIII gdzie w kilku miejscach  wyszedł faktyczny przebieg. Można go więc sprawdzić kompem ale musisz poszukać tej informacji. ASO jak spojrzy w system to będzie widziało tylko z ostatniej wizyty w ASO. Cześć nie ma też dostępu do zagranicznej bazy danych (podobno, zaczytane na forum).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!