Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich bardzo serdecznie, dwa tygodnie temu zostałem szczęśliwym posiadaczem Meganki II w wersji przedliftowej z 2003r., przejechałem nią już ok. 1tyś. km i muszę przyznać, że poza drobiazgami sprawuje się świetnie. Jest to moje pierwsze auto więc nie mam jeszcze doświadczenia w rozwiązywaniu niektórych problemów. Generalnie elektronikę chciałbym robić samemu, do zrobienia mam:

1. Kokpit z pokrętłami od dmuchaw wraz z przyciskami od klimy i podgrzewania się nie podświetla. Podejrzewam, że to bezpiecznik, jednak w razie czego czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć w jaki sposób całość zdemontować? Ewentualnie podesłać jakieś sprawdzone linki do poradników.

2. Tylni prawy migacz zapala się wraz z lampą hamulca, która działa analogicznie i w momencie uruchomienia migaczy miga wraz z nimi. Jakieś sugestie? Czytałem, że problemem mogą być wspólne masy ale nie za bardzo rozumiem dlaczego, przecież jak je rozdzielą to i tak będzie ta sama czyt. karoseria. Ktoś miał podobny problem?

3. Nie działa mi tylni głośnik w drzwiach. Potrzebowałbym podpowiedzi jak się do niego dobrać.

4. W jaki sposób zmienić jeżyk menu? Mam francuski a na niektórych filmach na yt widziałem polski. Jest to opcja w radio czy trzeba wgrać od nowa polski system?

5. Z tego co czytałem to do radia TUNER LIST nie da się podpiąć AUXa, czy może jednak komuś się to udało?

Przepraszam za ogólniki. Nie ukrywam, że pisanie tego posta to tak naprawdę początek w poszukiwaniu rozwiązań tzn. w internecie czytałem jakieś stare wątki, jednak fajnie jakby ktoś "na świeżo" mógł się wypowiedzieć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad.1 - w dziale "pliki" ściągnij sobie instrukcje serwisowe i tam znajdziesz jak i co zdemontować.