Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteś z Poznania to na OLX zamów gościa z CLIPEm. Umów się, niech podjadą do samochodu i zobaczą co w elektronice piszczy. Ten map sensor co dałeś na zdjęciu, to końcówka wpadła do środka? Bynajmniej podjedź na jakiś szrot w Poznaniu i za parę groszy go dostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, piszę dla przyszłych poszukiwaczy problemu. Otóż jak pisałem wyżej pojawiał się ten komunikat o blokadzie kierownicy. A problem tkwił jednak w pompie paliwa... Wytopiła się kostka, piny się poodginały i nie było styku. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

POMOCY!

 

mam megane 2, 2006 rocznik 1,6 silnik benzyna. Wyskakuje STERING LOCKING lub STERING NOT LOCKING. Zaczęło się to wszystko od wymiany skrzyni i sprzęgła na nowa. W trakcie jazdy na autostradzie wyskoczył mi 2 razy błąd ze ESP nie działa - mam jechać do serwisu - włączył się trojkat od ESP, klucz i silnik. Auto się wyłączyło, nie za pierwszym razem poprawiłem masę na aku i odpalil, za drugim razem ściągała mnie laweta. Na drugi dzień auto odpaliło, pochodziło... dodatkowe objawy, na luzie obroty silnika spadały do 600 poczuł gasł - silnik nierówno pracował, po probach wlaczenia raz działa dobrze raz nie. Aż padł na amen. I STERING not locked - włączały i wyłączały się wentylatory i LOW BATERY caly czas - na zmianę ze STERING. 
 

czytam te forum i próbuje wszystkiego co tu jest napisane. Moduł UPC wyczyszczony, sprawdzone bezpieczniki, akumulator podmieniony na lepszy, blokada kierownicy wymieniona, fotel przesuwany to tu to tam, sprzęgło z hamulcem wciskane, elektryk poprawił elektrykę, poizolowal kabelki po wymianie skrzyni, karta się łączy, na komputerze nie ma błędów.... żadnych! 

 

nikt nie jest w stanie mi pomoc nie wiem co jeszcze można sprawdzić.... 


bez auta nie mogę fonkcjonowac, PROSZĘ O POMOC!

 

ps. Wszystkie problemy zaczęły się od wymiany po raz kolejny skrzyni biegów. Auto po awarii stało ok 2 tygodnie nieużywane, po zmontowaniu wszystkiego zaczęły się te cyrki. Auto stało na dworze. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś sprawdzić, czy obroty nie spadły za przyczyną problemów z zasilaniem listwy wtryskowej w paliwo tak jak było u @WeMan .  Pozostałe komunikaty są związane z obniżeniem napięcia przy włączonym silniku. ESP  się sam wyłącza poniżej 13V, ale to wynika z za niskich obrotów silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Panowie, help

Renault megane 2, rok 2005 silnik 1.6
Po wciśnięciu przycisku start/stop zapalają się kontrolki i słychać kliknięcie ale auto nie odpala, nie dzieje się nic. Potem świeci się ikonka serwisu i komunikat "sterring not locked/sterring locked" 
Auto pierwszy taki numer zrobiło po myjni, wróciło na lawecie pod blok i po 2 godzinach odpaliło normalnie. Myślałam że coś się zalało i wyschło. Kilka dni było ok. Później znowu ta sama sytuacja, próbowaliśmy nawet popchnąć, dusił się silnik ale nic z tego, jak je próbowaliśmy popchnąć to przestało działać wspomaganie kierownicy. Stało 2 tygodnie pod blokiem (długi weekend, czekanie na mechanika) i nic. Pojechało znowu lawetą do mechanika (i tu już wspomaganie działało przy wypychaniu z parkingu) i po zepchnięciu na warsztat odpaliło od razu, nawet nie zdążyli nic zrobić 🤷🏻‍♀️😅 
Na komputerze nawet żadnego błędu nie było, nic mechanik nie znalazł. 
Po jednym dniu od "naprawy" znowu to samo. Nie odpala i ten komunikat.
Co to może być? Coś od blokady kierownicy? Takie info znalazłam na różnych forach. 
Za chwilę więcej zapłacę za lawety niż to auto jest warte, mam dosyć a nikt nie wie co jest nie tak 😠😠, strach tym gdziekolwiek pojechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!