Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteś z Poznania to na OLX zamów gościa z CLIPEm. Umów się, niech podjadą do samochodu i zobaczą co w elektronice piszczy. Ten map sensor co dałeś na zdjęciu, to końcówka wpadła do środka? Bynajmniej podjedź na jakiś szrot w Poznaniu i za parę groszy go dostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, piszę dla przyszłych poszukiwaczy problemu. Otóż jak pisałem wyżej pojawiał się ten komunikat o blokadzie kierownicy. A problem tkwił jednak w pompie paliwa... Wytopiła się kostka, piny się poodginały i nie było styku. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

POMOCY!

 

mam megane 2, 2006 rocznik 1,6 silnik benzyna. Wyskakuje STERING LOCKING lub STERING NOT LOCKING. Zaczęło się to wszystko od wymiany skrzyni i sprzęgła na nowa. W trakcie jazdy na autostradzie wyskoczył mi 2 razy błąd ze ESP nie działa - mam jechać do serwisu - włączył się trojkat od ESP, klucz i silnik. Auto się wyłączyło, nie za pierwszym razem poprawiłem masę na aku i odpalil, za drugim razem ściągała mnie laweta. Na drugi dzień auto odpaliło, pochodziło... dodatkowe objawy, na luzie obroty silnika spadały do 600 poczuł gasł - silnik nierówno pracował, po probach wlaczenia raz działa dobrze raz nie. Aż padł na amen. I STERING not locked - włączały i wyłączały się wentylatory i LOW BATERY caly czas - na zmianę ze STERING. 
 

czytam te forum i próbuje wszystkiego co tu jest napisane. Moduł UPC wyczyszczony, sprawdzone bezpieczniki, akumulator podmieniony na lepszy, blokada kierownicy wymieniona, fotel przesuwany to tu to tam, sprzęgło z hamulcem wciskane, elektryk poprawił elektrykę, poizolowal kabelki po wymianie skrzyni, karta się łączy, na komputerze nie ma błędów.... żadnych! 

 

nikt nie jest w stanie mi pomoc nie wiem co jeszcze można sprawdzić.... 


bez auta nie mogę fonkcjonowac, PROSZĘ O POMOC!

 

ps. Wszystkie problemy zaczęły się od wymiany po raz kolejny skrzyni biegów. Auto po awarii stało ok 2 tygodnie nieużywane, po zmontowaniu wszystkiego zaczęły się te cyrki. Auto stało na dworze. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś sprawdzić, czy obroty nie spadły za przyczyną problemów z zasilaniem listwy wtryskowej w paliwo tak jak było u @WeMan .  Pozostałe komunikaty są związane z obniżeniem napięcia przy włączonym silniku. ESP  się sam wyłącza poniżej 13V, ale to wynika z za niskich obrotów silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Panowie, help

Renault megane 2, rok 2005 silnik 1.6
Po wciśnięciu przycisku start/stop zapalają się kontrolki i słychać kliknięcie ale auto nie odpala, nie dzieje się nic. Potem świeci się ikonka serwisu i komunikat "sterring not locked/sterring locked" 
Auto pierwszy taki numer zrobiło po myjni, wróciło na lawecie pod blok i po 2 godzinach odpaliło normalnie. Myślałam że coś się zalało i wyschło. Kilka dni było ok. Później znowu ta sama sytuacja, próbowaliśmy nawet popchnąć, dusił się silnik ale nic z tego, jak je próbowaliśmy popchnąć to przestało działać wspomaganie kierownicy. Stało 2 tygodnie pod blokiem (długi weekend, czekanie na mechanika) i nic. Pojechało znowu lawetą do mechanika (i tu już wspomaganie działało przy wypychaniu z parkingu) i po zepchnięciu na warsztat odpaliło od razu, nawet nie zdążyli nic zrobić 🤷🏻‍♀️😅 
Na komputerze nawet żadnego błędu nie było, nic mechanik nie znalazł. 
Po jednym dniu od "naprawy" znowu to samo. Nie odpala i ten komunikat.
Co to może być? Coś od blokady kierownicy? Takie info znalazłam na różnych forach. 
Za chwilę więcej zapłacę za lawety niż to auto jest warte, mam dosyć a nikt nie wie co jest nie tak 😠😠, strach tym gdziekolwiek pojechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!