Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteś z Poznania to na OLX zamów gościa z CLIPEm. Umów się, niech podjadą do samochodu i zobaczą co w elektronice piszczy. Ten map sensor co dałeś na zdjęciu, to końcówka wpadła do środka? Bynajmniej podjedź na jakiś szrot w Poznaniu i za parę groszy go dostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, piszę dla przyszłych poszukiwaczy problemu. Otóż jak pisałem wyżej pojawiał się ten komunikat o blokadzie kierownicy. A problem tkwił jednak w pompie paliwa... Wytopiła się kostka, piny się poodginały i nie było styku. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

POMOCY!

 

mam megane 2, 2006 rocznik 1,6 silnik benzyna. Wyskakuje STERING LOCKING lub STERING NOT LOCKING. Zaczęło się to wszystko od wymiany skrzyni i sprzęgła na nowa. W trakcie jazdy na autostradzie wyskoczył mi 2 razy błąd ze ESP nie działa - mam jechać do serwisu - włączył się trojkat od ESP, klucz i silnik. Auto się wyłączyło, nie za pierwszym razem poprawiłem masę na aku i odpalil, za drugim razem ściągała mnie laweta. Na drugi dzień auto odpaliło, pochodziło... dodatkowe objawy, na luzie obroty silnika spadały do 600 poczuł gasł - silnik nierówno pracował, po probach wlaczenia raz działa dobrze raz nie. Aż padł na amen. I STERING not locked - włączały i wyłączały się wentylatory i LOW BATERY caly czas - na zmianę ze STERING. 
 

czytam te forum i próbuje wszystkiego co tu jest napisane. Moduł UPC wyczyszczony, sprawdzone bezpieczniki, akumulator podmieniony na lepszy, blokada kierownicy wymieniona, fotel przesuwany to tu to tam, sprzęgło z hamulcem wciskane, elektryk poprawił elektrykę, poizolowal kabelki po wymianie skrzyni, karta się łączy, na komputerze nie ma błędów.... żadnych! 

 

nikt nie jest w stanie mi pomoc nie wiem co jeszcze można sprawdzić.... 


bez auta nie mogę fonkcjonowac, PROSZĘ O POMOC!

 

ps. Wszystkie problemy zaczęły się od wymiany po raz kolejny skrzyni biegów. Auto po awarii stało ok 2 tygodnie nieużywane, po zmontowaniu wszystkiego zaczęły się te cyrki. Auto stało na dworze. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś sprawdzić, czy obroty nie spadły za przyczyną problemów z zasilaniem listwy wtryskowej w paliwo tak jak było u @WeMan .  Pozostałe komunikaty są związane z obniżeniem napięcia przy włączonym silniku. ESP  się sam wyłącza poniżej 13V, ale to wynika z za niskich obrotów silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!