Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wysokie obroty na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 22.06.2018 o 19:34, Kamillok napisał:

Silnik krokowy był wymieniony na nowy także czujnik przepustnicy oraz kolektora dolotowego.

Wszystkie te urządzenia powinny być oryginał, bo zamienniki nie za bardzo się sprawdzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, jabrze napisał:

Oczywiście do sprawdzania linka gazu musi być poluźniona.

Także właśnie bylo

W każdym bądź razie na ten czas bez czujnika obroty są piękne nie rzuca autem, tylko jak dojeżdzam do świateł i jak wcisne sprzęgło obroty spadają do zera ale auto nie gasnie ale zaraz wracają do normy. Jazda w każdym bądź razie jest przyjemna. Pytanie tylko czy nie będzie zawyzone spalanie, bo niestety żeby to wszystko ogarnąć potrzebne są fundusze a te już wyczerpane za tydzień nad morze jadę i mam nadzieję że dojadę...

 

Mam drugie pytanko odnosnie wspomagania... Czasem jest a czasem nie, płynu nie ubywa.. Układ nie jest zapowietrzony... Czy poprostu już pompa kończy swój żywot? 

 

Za wymianę wraz z pompa krzyknęła mi 600 zł czy to dobra cena? 

A wracając do czujnika czy w takim razie on jest uszkodzony znaczy się źle ustawiony fabrycznie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia należy sprawdzić elektrycznie.

Pompa wspomagania jak kończy swój żywot to się rozleci, ale zanim koło nie bedzie drgalo na boki będzie działała.

Jest źle jak robi się tam wyciek.

To jest zawodny układ kierowniczy.

Spalanie jest mniejsze, ale samochód jest słabszy i tu na trasie ostro przyciskając może tak się zdążyć.

Nie zagraża to katalizatorowi.

We wspomaganiu któryś zawór się niedomyka. Można spróbować przez wymianę oleju jeśli nie ma nadmiernych luzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra co do czujnika przepustnicy i kostki połączeniowej To te dwie rzeczy należy sprawdzić? Czy sam czujnik?Tylko pytanie jak?można prosić o jakiś tutorial lub opisanie krok po kroku:D

 

A może ktoś jest z Warszawy i mógł by pomuc? 

A co z tym czujnikiem przepustnicy jest do reklamacji? Czy tak powinno być?... Choć nie powinno. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej wracam do tematu będę wymieniać uszczelki od przepustnicy i kolektora ssacego mam tylko mały problem jak mianowicie odpiac ten wezyk podciśnienia od kolektora ssacego? Normalnie mocno pociągnąć czy jakoś go przekręcić i pociągnąć? Nie chce na siłę.. Boję się że coś uszkodze....

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!