Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup megane 2 lift 1.5 DCI 06/2006 pomoc


n1gdy

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jestem w trakcie w miarę okazyjnego  zakupu renault megane 2 kombi z czerwca 2006 z silnikiem 1.5 DCI z przebiegiem 208 000 km, jak do tej pory jeździłem przed liftem 1.9 DCI czy możecie podpowiedzieć na co bardzo zwrócić szczególną uwagę ?  Parę fotek auta. 

5aea18a2e43e0_FullSizeRender(1).thumb.jpg.2112e7192477ab4ebd54fe049ade5d48.jpg5aea18a3eb5f9_FullSizeRender(2).thumb.jpg.f0200586f7bf092fb35f1c0945f9fbf7.jpg5aea18a505045_FullSizeRender(3).thumb.jpg.54c6e84495eb7c65406b49fca102a803.jpg5aea18a5a2f7f_FullSizeRender(4).thumb.jpg.db01b82590b88d2e3418b856b8196c9d.jpg5aea18a655135_FullSizeRender(5).thumb.jpg.5b8cd9f8dc8377068e57f24da76b50da.jpg5aea18a74c7e5_FullSizeRender(6).thumb.jpg.b5342c75c607bb6fdd0add17a9e94513.jpg5aea18a81af0d_FullSizeRender(7).thumb.jpg.ed05d70922eac13e4112178c6565b01f.jpg5aea18a8dc803_FullSizeRender(8).thumb.jpg.b879561a46183cf5b22b062eda8a19c1.jpg5aea18a9b54fd_FullSizeRender(9).thumb.jpg.5866ba97be2fa1823be1dbb9533abd90.jpg5aea18aa555ff_FullSizeRender(10).thumb.jpg.93796b993ed88ea79de2b21b3572c429.jpg5aea18ad03b98_FullSizeRender(11).thumb.jpg.a5c244825b30948b0a18d1e45aa1db85.jpgFullSizeRender.thumb.jpg.291384cdd5948c0c8576a2e38185f9ba.jpg

Edytowane przez n1gdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytałem cały ten post i wstępnie widzę że nie powinno w ogóle kupować się tego auta z tym silnikiem bo jest mnóstwo problemów. Poza tym jeżeli kupić okazyjnie takie auto to tak zrozumiałem z tamtego tematu, że drugie tyle trzeba włożyć aby zapobiegawczo powymieniać podzespoły i zrobić połowę silnika. Co do mego zakupu zapomniałem dopisać że jest to 1.5 DCI 78 kW czy te problemy z tego postu dotyczą wszystkich silników 1.5 bez względu na ilość koni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach wygląda ok, jedyną rzeczą która mi nie pasuje jest gałka zmiany biegów - u mnie jest srebrna z wgłębieniami(linie, cyfry) - patrzę przez pryzmat identycznych jak u mnie pozostałych detali(rączki, kratki nawiewu itd.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przeczytałeś dokładnie. Już w pierwszym zdaniu masz napisane;

Problem z Opiłkami Metalu w paliwie dotyczy Megan II z silnikami 1,5 dci z osprzętem delphi ",

Osprzęt Delphi ma pompę wtryskową okrągłą.

Pozostałe informację, ( wejdź ) w temat jak wyżej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Adamerio napisał:

Na zdjęciach wygląda ok, jedyną rzeczą która mi nie pasuje jest gałka zmiany biegów - u mnie jest srebrna z wgłębieniami(linie, cyfry) - patrzę przez pryzmat identycznych jak u mnie pozostałych detali(rączki, kratki nawiewu itd.).

Jak kupowałem swoją meganę to były dostępne dwie, ten sam rocznik, silnik, wyposażenie i jedna miała gałkę z wgłębieniami a druga płaską. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem wczoraj dwa zdjęcia silnika czy można o fachową radę czy tu jest ta pompa awaryjna czy już ta inna ? Ogólnie czy tutaj powinienem zwrócić na coś uwagę ? 

 IMG_9124.thumb.JPG.36603b30c41e98ef9c863f03d40609bb.JPG IMG_9126.thumb.JPG.af2078226752bb948f81c9436bb4bc46.JPG

Edytowane przez n1gdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego n1gdy , trzeba zdjąć osłonę aby zobaczyć kształt pompy.

Dane tego auta są na przełomie dat, gdzie reno wprowadzała zmiany. 

Wg.wszelkich danych kolega szupi, powinien mieć pompę siemens a ma delphi.

Umów się na wizytę kontrolną przed zakupową w aso i powinieneś dużo się dowiedzieć o stanie auta.

Warto też przeczytać temat ; Auto Sprowadzone z Małym Przebiegiem , To Auto Podejrzane,

Nie napalaj się, miej chłodną głowę.

Jest wiele innych aut do kupienia, targuj się.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa wygląda na siemensa, nie przypomina w ogóle delphi. Zdjęcie mało wyraźne, brak zbliżenia na pompę ale na 99.9 % to mało awaryjny Siemens. Osłony nie trzeba ściągać, pompa jest na wierzchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Przy kupnie auta używanego istotny jest ;

     - stan techniczny auta, grubość powłok lakieru,

    - jego bez wypadkowość, ( mniejsza tendencja do korozji, mniej punktów spawanych ),

   -  ilu było użytkowników auta,

   -  na jakim oleju silnik był eksploatowany,

  -  czy olej w silniku był wymieniany co 10.000 -12.000 km a nie co 30.000 km,

  -  wartość ciśnienie oleju na gorącym silniku, (stan; panewek, pompy oleju, magistrali olejowej),

  -  parametry kompresji silnika ,

Auto ma 13 rok, a roczny przebieg auta z dieslem ( na zachodzie ) to 25.000 km - 40.000 km rocznie a nawet więcej.


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!