Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z górną poduszką silnika megane ii


kluczos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jestem świerzo po wymianie rozrządu i od tamtej pory mam problem ze zwiększonymi wibracjami na pedałach, głównie ten z gazu. Okazało się, że górna poduszka padła więc została wymieniona. Mimo to wibracje mniejsze ale zostały. Wieczorem zobaczyłem, że silnik jest mocno przesunięty do tylu na poduszce pomimo tego, że był ustawiony na poduszce pośrodku - sam widziałem. Brak mi sił co dalej robić. Mechanik twiedzi że to nie mogą być winne dolne poduszki. Wydaje mi Się jakby delikatnie dotykała tej metalowej obudowy ta guma na której zawieszony jest silnik na poduszce

 

 

U mnie to wygląda mniejwięcej jak na tym zdjęciu... Nie wiem jak było na poprzedniej nie pamiętam.

 

edit. Chyba że tak ma być ? :P2d885fd042dd849b2f764e23116f.thumb.jpg.8087579c1adccbfbe0040b44e40656e5.jpg

Nie wiem czy to widać ale wydaje się jakby niemalże poduszka tutaj też dotykała obudowy

Edytowane przez kluczos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Podepnę się pod temat, ponieważ mam pytanie związane z tą poduchą po stronie rozrządu. Czy sprawna cechuje się dużą elastycznością? Chodzi o to, że dość łatwo mogę bujać jedną ręką silnik i ta poduszka mocno się wygina wtedy. Czy ona powinna być dość sztywna, nie pozwalając zbyt łatwo bujać silnik ręką? Interesuje mnie to, ponieważ od pewnego czasu praktycznie zawsze przy odpaleniu silnika trochę nim zatrzęsie, wręcz stuknie coś czasami (nie jest to KZFR ;) ). Jak silnik jest nagrzany i wtedy go odpalam, to już mięciutko się tam bujnie, nic nie słychać. Mam jednak wrażenie, choć może sobie wmawiam teraz jak szukam problemu, że na wolnych obrotach minimalnie bardziej buja całą budą niż wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Bujałem" swoim silnikiem i fakt, bez problemu mogę go rozbujać. Tylko moja poduszka ma ze 130tys km więc może też już być zużyta. Raczej sprawdź tak jak tutaj. U mnie już "prawie" brak jest tej szczeliny co na podanym odnośniku.

@kluczos może zdjęcie Ci pomoże jak jest u mnie.

 

20180603_141751.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mireczek01 śliczne dzięki za ten link, sprawdzę dokładniej poduchę i porównam. Swoją drogą możesz go rozbujać, ale nie masz przy odpalaniu wrażenia, że silnikiem za bardzo zatelepie wtedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj wymieniłem u siebie górną, postawiłem na Sasic, nie wiem czy to dobry wybór. Ciężko wyciągnąć tę poduchę przez rurkę od klimy, ale jakoś się udało. Po wymianie drgania budy ustały. Starą gumę poduchy po wyjęciu mogłem bez wysiłku jednym palcem wyginać na boki, w nowej poduszce trzeba do tego użyć naprawdę sporo siły.

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!