Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Po czyszczeniu DPF "sprawdź wtrysk" CLIP DF913


Rekomendowane odpowiedzi

Wg.mojej wiedzy, prawdopodobnie temperatury z tego czujnika ;

    -  niższe niż 200 st.C, nie są obrabiane przez system bo do niczego nie są potrzebne,

   -   200 st. C, to minimalna temperatura jaką widzi sterownik z tego czujnika,

Warto to sprawdzić, bo ten czujnik jest trochę drogi i rzadko się psuje.

 

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego wypalanie stacjonarne się powiodło? Autem przejechałem raptem 5km. Ile powinien pokazywać? 

Więc jak to wykręce i podgrzeję zapalniczką (temp od ok 500 do 1000'C) to wartości na CLIPie będą się zmieniać - jeżeli jest dobry. Sprawdzę gow ten sposób? 

Edytowane przez Kamarad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za pomyłkę. Zasugerowałem się serwisówką która mówi, że jeżeli czujnik przed turbiną pokazuje 200 st pomimo podgrzewania silnika to wskazuje na jego uszkodzenie. Tu na pierwszym filmie widać, że czujnik wskazuje prawidłowo temperaturę przed turbiną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Kamarad napisał:

Więc jak to wykrece i podgrzeję zapalniczką (temp od ok 500 do 1000'C) to wartości na CLIPie będą się zmieniać - jeżeli jest dobry. Sprawdzę go w ten sposób? 

Dostęp do czujnika temperatury przed turbo nie jest łatwy, trudno go zdemontować. Trzeba być pewnym, że jest uszkodzony.

Korzystnie, to obserwować na clipie pod obciążeniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko działa jak należy - po ponownej regeneracji jest 0.4g osadu !!!!! JESF PUSTY - czekam na wymianę oleju i zobaczymy.

20180808_122129.jpg

20180808_123107.jpg

Edytowane przez Kamarad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wygląda na to, że sterownik z zamiennikiem fap-a, musi się  " nauczyć samodzielnego wypalania ".

Czy to jest ten fap zaproponowany przeze mnie ???

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem FAP-a

Również po wymianie fapa nie chce się wypalać w trasie 600 zrobione i 44 g  sadzy już ręce opadają.Musze sprawdzić jeszcze parametry w trasie czy i ewentualnie wymienię czujniki.Jak to nie pomoże to wytnę dziada bo już sił do niego brakuje.

Edytowane przez damian2011
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie właśnie jadę po Megi. Okazało się że DOLOT jest nieszczelnya dokładnie rura od intercoolera. Koszt 300zl. Do tego mechanik powiedział że zetknął na EGR "pod światło" i podobno są prześwity. Rozumiem że chodziło mu o tą malutka klapkę. Z tego co wiem to ona na na około uszczelkę. Może ta uszczelka jest walnieta albo jej nie ma. Zorientował się,podczas wypalania stacjonarnego, że jedna z 3 lampek świeci się na czerwono i była to temperatura za turbina i puki co to to jest jego diagnoza - zbyt niska temp i nie wypalał się. Zobaczymy. Pojeżdze, dam znać. Mam też poszukać EGRa dla pewności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już w pierwszym wejściu tego tematu zalecałem;

Dnia 13.07.2018 o 09:52, Andrzej-2010 napisał:

Należy sprawdzić ;

 -  szczelność czujnika doładowania,

 -  szczelność wszystkich wężyków ciśnieniowych,

 -  szczelność całego układu dolotowego,

 -  czystość łączy elektrycznych,

 -  stan wężyków ciśnieniowych fapa,

 -   stan zaworu odmy olejowej,

 -   stan egr-u.

I jakie otrzymałem odpowiedzi????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Dnia 16.08.2018 o 21:08, damian2011 napisał:

Mam ten sam problem FAP-a

Również po wymianie fapa nie chce się wypalać w trasie 600 zrobione i 44 g  sadzy już ręce opadają.Musze sprawdzić jeszcze parametry w trasie czy i ewentualnie wymienię czujniki.Jak to nie pomoże to wytnę dziada bo już sił do niego brakuje.

Sprawcą niewypalania się fapa był złe zrobiony chip tuning za dużo podlane paliwem.Teraz po wymianie na nowy fap i zrobieniu nowej mapy wyszło nawet lepiej niż wcześnie 166 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!