Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Po czyszczeniu DPF "sprawdź wtrysk" CLIP DF913


Rekomendowane odpowiedzi

I tak zrobił wtedy.. przyuczył, wyzerowalo się wtedy wszystko i pojechałem się przejechać... jechałem spokojnie obwodnicą Bielska, sposobem jak bym chcial go zmusic do wypalenia sie. 70km/h na 3tys obrotów cały czas... obserwując spalanie chwilowe w pewnym momencie myślałem nawet że zaczął się dopalac bo chwilowe spalanie wzrosło ale wróciłem do niego, CLIP i dalej to samo po czym jak jechałem wczoraj do pracy znowu się zaświecił błąd o wtrysku.... wczesniej sie zapytal czy silnik sie dogrzewa... ale wskaznik temp silnika pokazuje jak zawsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Clip musi być w czasie prób, celem kasowania błędu lub podglądu na pojawiające się błędy.

 Konieczna obecność mechanika lub drugiej osoby w aucie.

 Z clipem wykonać jazdy testowe w terenie „ górzystym „ gdyż ;

   -  temperatura spalin zależy od obciążenia,

   -  większe obciążenie (np. jazda pod górę) równa się większa dawka paliwa, co daje wyższą temperaturę spalin,

  -   jazda powinna być dynamiczna, z włączoną klimą, 

 Może być konieczność wielokrotnego kasowania błędu, zanim nastąpi proces wypalenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik dobry. Po ściągnięciu przewodów pokazywał wartość "0". Zrobiono wypalanie. Po wypalaniu wartość ciśnienia roznicowego 5-6. Auto odzyskało moc. Puki co....

Megane nie ma 5 wtrysku...

Edytowane przez Kamarad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wypalaniu stacjonarnym/ serwisowym, konieczność wymiany oleju z filtrem.

2 godziny temu, Kamarad napisał:

Po wypalaniu wartość ciśnienia różnicowego 5-6 mbar.

Wartość ciśnienia jest OK.

Nie dysponujesz parametrami pozostałymi, jak 14 lipca??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dpf ze szrota założyłeś z biegu do auta i myślałeś że będzie dobrze, czy się mylę? A odpalałeś go z wypiętym wydechem, nie było "batorego"? sprawdzić przepływ powietrza, ciśnienie doładowania , korekty na wtryskiwaczach - jeśli odbiegają to do sprawdzenia - jak nie zrobisz to za chwilę powtórka z rozrywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju łyka minimalnie... nie ma ubytków nigdy nie było... DPF jest to nowy zamiennik gwarancja wszystko jak należy Więc nie że szrota. Wymiana, przyuczenie więc co miałoby być nie tak ? Ciśnienie rocznicowe po wypalaniu dobre na wolnych 5-6 przy dodaniu gazu ok 100.

Teraz przejezdzalem z dyżury na dyżur i nie ma błędu żadnego ?!?!? Nie ogarniam

Edytowane przez Kamarad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kamarad napisał:

Ciśnienie rocznicowe po wypalaniu dobre na wolnych 5-6 mbar, przy dodaniu gazu ok 100 mbar.

Jaka była ilość sadzy w filtrze cząsteczek stałych po wypaleniu??

Możliwie, że zbyt duża i stąd komunikat.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju nie pamietam ale dlaczego on sobie nie inicjuje wypalania, dopalania ? Jutro będę wracał ok 80 km dam znać czy się to zaswiecil błąd, bo powinien się sam dopalić przecież...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby fap się wypalił, spaliny muszą osiągnąć w nim ok.600 C oraz czujnik różnicowy ciśnienia wykazywać właściwe ciśnienie różnicowe spalin.

Prawdopodobnie występuje jedna z wymienionych usterek CHECK INJECTION lub jest zbyt duże zapełnienie sadzą.   

Poczytaj uwagi kolegi asedio, który jeździł z podpiętym clipem;  

 Eksploatuję Scenica III 2010 1.9 dci 130 KM./290.000 km przebiegu,  

dojeżdżam ok 25 km do pracy i z pracy, trasa ciut "lżejsza" jak w mieście, ale w każdym razie nie da się na niej dokonać ;

       -  tzw "PEŁNEGO WYPALENIA " fap-a do zero gramów sadzy ,

      -  dochodzi natomiast do tzw.NIEUDANYCH/NIEPEŁNYCH prób wypalania. Zawartość sadzy jest od 3 gramów do 6 gramów.

-  Warto z clipem na pokładzie auta wykonać jazdy testowe w terenie „ górzystym „ 

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na CLIPie takie parametry i znowu ciśnienie rocznicowe za wysokie i masa osadu 64g. Andrzej, czujnik temp jest dobry ponieważ stacjonarne wypalanie ładnie pokazywalo temp ok 550'C, czujnik roznicowy ciśnień tez jest dobry. Niech mi ktos powie dlaczego jadac ok 85 km trasą on się nie chce wypalić

20180806_161801.jpg

20180806_161818.jpg

20180806_161809.jpg

20180806_161828.jpg

20180806_161920.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że masz uszkodzony czujnik temperatury spalin przed turbiną lub obwód tego czujnika. Wymień go i będzie po problemie. Czujnik znajduje się przed turbiną. Przy jego uszkodzeniu jest wstrzyma regeneracja filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!