Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problemy z odpalaniem Megane III


Rekomendowane odpowiedzi

Warto zainteresować się czujnikiem temperatury silnika; 

    -  od niego zależy wielkość dawki paliwa przy rozruchu,

    -  odpięcie go powinno sprawić, że auto zapali jak nówka z salonu,

   -   czujnik ten optymalizuje (dla danej temperatury) kąt wyprzedzenia zapłonu i skład mieszanki, 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Dnia 28.05.2019 o 19:40, Gpiotrek23 napisał:

Udało się rozwiązać problem? 

Niestety nie.. Trudno w to uwierzyć ale zbliża się rok odkąd próbuję naprawić ten problem i w dalszym ciągu nic. Założyłem instalacje gazową, próbowałem odpalić od razu z z gazu trybem awaryjnym i dalej kręcił tak samo. Więc teoretycznie można wykluczyć problem z układem paliwowym. Bardziej skupiałem się ostatnio na szukaniu dobrego elektronika, jeździłem po różnych warsztatach ale po opisaniu dokładnie całej sytuacji nie bardzo ktoś w ogóle chce się podejmować próby zlokalizowania problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Dnia 2.08.2018 o 19:30, Andrzej-2010 napisał:

 

Przed wymianą, warto czujnik przeczyścić, zobaczyć stan wtyczki i przewodu.

Witam, czy czujnik temp.paliwa oraz czujnik temp.powietrza dolotowego moze mieć wpływ na kiepski rozruch dci 1.5 poniżej 5st.C???

Np.na prędkość obrotową rozrusznika ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, głównie czujnik temperatury powietrza dolotowego. Można go odczytać i porównać z rzeczywistością, czy czerpni powietrza.

Dnia 26.07.2018 o 19:56, Beksiu napisał:

 Wyrzuciło 2 błędy: czujnik położenia wałka rozrządu a drugi jakiś problem na 4 cylindrze.

Tu masz podpowiedź. Ten czujnik jest zamontowany u góry przy świecy. Trochę jest ukryty, ale rzadko się psuje.

On odczytuje pracę przesunięcia kzfr.

To w tym zespole muszą być anomalia.

Ten błąd kasuje się wyłączeniem zapłonu, dlatego ciężko go namierzyć.

Utrudniony rozruch jest ściśle związany z tym zespołem. Samochód musi odpalać bez pedału gazu.

Edytowane przez jabrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, czujnik powietrza dol.zamówiłem - zobaczymy jaki będzie efekt.

Szukam jeszcze tego czujnika temp.paliwa zabudowanego ponoć na pompie wys.ciśnienia, lecz mój model ma chyba inny układ.

Megane III grandtour 1.5 dci 110KM 2010r. - z tego co wyczytałem to jest silnik K9K846.

Okres jesienno-zimowy to jest koszmar na zimnym silniku. W zeszlym roku wymienialem akumulator, regulator wydatku i zawór regul.wysokiego cisnienia - i nic to nie dało, a w Aso rozłożyli ręce mówiąc, ze jedyny problem co widzą to zbyt wysokie ciśnienie na rampie ale to nie jest ten powód. Zaznaczę, ze wtryski też są wykluczone bo mam nowe wymienione przy 214.000km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!