Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problemy z odpalaniem Megane III


Rekomendowane odpowiedzi

Warto zainteresować się czujnikiem temperatury silnika; 

    -  od niego zależy wielkość dawki paliwa przy rozruchu,

    -  odpięcie go powinno sprawić, że auto zapali jak nówka z salonu,

   -   czujnik ten optymalizuje (dla danej temperatury) kąt wyprzedzenia zapłonu i skład mieszanki, 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Dnia 28.05.2019 o 19:40, Gpiotrek23 napisał:

Udało się rozwiązać problem? 

Niestety nie.. Trudno w to uwierzyć ale zbliża się rok odkąd próbuję naprawić ten problem i w dalszym ciągu nic. Założyłem instalacje gazową, próbowałem odpalić od razu z z gazu trybem awaryjnym i dalej kręcił tak samo. Więc teoretycznie można wykluczyć problem z układem paliwowym. Bardziej skupiałem się ostatnio na szukaniu dobrego elektronika, jeździłem po różnych warsztatach ale po opisaniu dokładnie całej sytuacji nie bardzo ktoś w ogóle chce się podejmować próby zlokalizowania problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Dnia 2.08.2018 o 19:30, Andrzej-2010 napisał:

 

Przed wymianą, warto czujnik przeczyścić, zobaczyć stan wtyczki i przewodu.

Witam, czy czujnik temp.paliwa oraz czujnik temp.powietrza dolotowego moze mieć wpływ na kiepski rozruch dci 1.5 poniżej 5st.C???

Np.na prędkość obrotową rozrusznika ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, głównie czujnik temperatury powietrza dolotowego. Można go odczytać i porównać z rzeczywistością, czy czerpni powietrza.

Dnia 26.07.2018 o 19:56, Beksiu napisał:

 Wyrzuciło 2 błędy: czujnik położenia wałka rozrządu a drugi jakiś problem na 4 cylindrze.

Tu masz podpowiedź. Ten czujnik jest zamontowany u góry przy świecy. Trochę jest ukryty, ale rzadko się psuje.

On odczytuje pracę przesunięcia kzfr.

To w tym zespole muszą być anomalia.

Ten błąd kasuje się wyłączeniem zapłonu, dlatego ciężko go namierzyć.

Utrudniony rozruch jest ściśle związany z tym zespołem. Samochód musi odpalać bez pedału gazu.

Edytowane przez jabrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, czujnik powietrza dol.zamówiłem - zobaczymy jaki będzie efekt.

Szukam jeszcze tego czujnika temp.paliwa zabudowanego ponoć na pompie wys.ciśnienia, lecz mój model ma chyba inny układ.

Megane III grandtour 1.5 dci 110KM 2010r. - z tego co wyczytałem to jest silnik K9K846.

Okres jesienno-zimowy to jest koszmar na zimnym silniku. W zeszlym roku wymienialem akumulator, regulator wydatku i zawór regul.wysokiego cisnienia - i nic to nie dało, a w Aso rozłożyli ręce mówiąc, ze jedyny problem co widzą to zbyt wysokie ciśnienie na rampie ale to nie jest ten powód. Zaznaczę, ze wtryski też są wykluczone bo mam nowe wymienione przy 214.000km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!