Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1.6 2005 dusi się....


Hop-benc

Rekomendowane odpowiedzi

Hop-bencDzisiaj 9:27

Mam problem z Meganką 1.6 2005 benzyna Po dodaniu lekko i plynnie gazu wchodzi dobrze na obroty.Niestety gdy wcisnę szybko dusi się czasem zgaśnie.Czyscilem wszystko nowe świece cewki ok dają iskrę .Podlaczona pod kompa wyszło niby uszkodzony czujnik wałków ...po wymianie na nowy bez zmian.Moze ktoś doradzi..? Zaczeło się od jednego przydławienia po dodaniu gazu .Potem stanęła bo brakowało mu jakoś mocy.

lapka2.gif

REGULAMIN

5.6 literki PL

5.1 Użytkownicy zobowiązani są do umieszczania swoich tematów w odpowiednich działach... - przeniosłem - mireczek01

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Hop-benc napisał:

Podlaczona pod kompa wyszło niby uszkodzony czujnik wałków ...po wymianie na nowy bez zmian.

Czujniki muszą być tylko oryginał, inne są b.zawodne.

Zmień czujnik położenia wału korbowego, on jest b.awaryjny od czujnika położenia wałka rozrządu.

Następnie należy;

-  przeczyścić przepustnice i wymienić oringi,

-  zapewnić szczelność, czystość głowicy map-sensorowi oraz czystość i dobry kontakt styków czujnika,

-  pomierzyć podciśnienie w układzie dolotowym i ewentualnie wymienić uszczelki kolektora ssącego,

-  świece i cewki muszą być suche i czyste,

- b.dużo tematów masz ; 1.6 benz. oraz w mojej stopce.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dzisiaj po pracy powalczę....

Mam jeszcze pytanie jak sprawdzić pompę zdjąłem wężyk z listwy spodziewałem się dużego ciśnienia a tam po przekręceniu leciało ale spodziewałem się czegoś więcej. Chyba że tak ma być. Nie mam miernika ciśnienia może warto zajrzeć do baku może to wina pompy.? Druga sprawa ten czujnik wału mona jakoś sprawdzić miernikiem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słup paliwa po odłączeniu złączki z rampy powinien być na 1,5 m i palcem się nie zdusi ciśnienia 3 Barów.

Sprawdź napięcie zasilające pompę, bo to może być ta przyczyna.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba pompa..Bo przy włożeniu do bańki widać że takiego nie ma jak opisujesz więc może to ona .Dzisiaj trochę się przejechałem 6km jechało ok przy delikatnie wciskamym gazie.. jeśli dodałem za szybko przyduszał się po resecie pokazuje jakieś kosmiczne spalanie średnie do 34l /100 a mimo połowy baku przewiduje koniec paliwa za 66km. Foto w załaczeniu może to jakaś wskazówka? Dodam że auto jakiś czas przed awarią rano odesłał ok ale po jeździe po krótkim postoju odpalił po dłuższym kręceniu lub dodaniu lekko gazu.

_20180824_172202.JPG

_20180824_172223.JPG

Edytowane przez Hop-benc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Hop-benc napisał:

Druga sprawa ten czujnik wału mona jakoś sprawdzić miernikiem? 

Rezystancja: 200 do 270 Ω , ale jest b.chimeryczny. Na zimnym będzie OK a ciepły już nie jest OK.

1 godzinę temu, Hop-benc napisał:

No to chyba pompa

W module UPC znajduje się przekaźnik z którego zasilane są cewki świec i pompa.

Mogą być styki zaśniedziałe.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xx

Zmierzyłem ma 229-230 to chyba sprawny?  Co można jeszcze zmierzyć z czujników?  

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Andrzej-2010 napisał:

Rezystancja: 200 do 270 Ω , ale jest b.chimeryczny. Na zimnym będzie OK a ciepły już nie jest OK.

W module UPC znajduje się przekaźnik z którego zasilane są cewki świec i pompa.

Mogą być styki zaśniedziałe.

Rozebralem wszystko jak nowe nic do czego by się przyczepić. 

22 godziny temu, Andrzej-2010 napisał:

Rezystancja: 200 do 270 Ω , ale jest b.chimeryczny. Na zimnym będzie OK a ciepły już nie jest OK.

W module UPC znajduje się przekaźnik z którego zasilane są cewki świec i pompa.

Mogą być styki zaśniedziałe.

Rozebrany nic do czego by się przyczepić. Zresztą zasilanie jest zapala chodzi ale wysokie spalanie pokazuje przy zdjętym wężyku z listwy idzie paliwo tylko jak ma być tam 3.5 bara to chyba a małe bo do bańki leci może na 3-5 cm. Pompa czystości jak nowa w zbiorniku brak sytuacji mam filmiki jak pali i leci paliwo ale za duże by wstawić.Nie mam pomysłów już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.08.2018 o 10:52, Andrzej-2010 napisał:

Następnie należy;

-  przeczyścić przepustnice i wymienić oringi,

-  zapewnić szczelność, czystość głowicy map-sensorowi oraz czystość i dobry kontakt styków czujnika,

-  pomierzyć podciśnienie w układzie dolotowym i ewentualnie wymienić uszczelki kolektora ssącego,

Te punkty są konieczne do realizacji, może tylko inna kolejność.

Następny krok to jazda na clipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jabrze napisał:

Opór jest prawidłowy, ale magnetowód musi mieć czystą szczelinę, żeby impuls mógł się zainfekować i dlatego to również czyścimy.

wyczyszczone wszystko jak nowe lśni ale nadal problem pozostał. W poniedziałek komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!