Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1.6 2005 dusi się....


Hop-benc

Rekomendowane odpowiedzi

Hop-bencDzisiaj 9:27

Mam problem z Meganką 1.6 2005 benzyna Po dodaniu lekko i plynnie gazu wchodzi dobrze na obroty.Niestety gdy wcisnę szybko dusi się czasem zgaśnie.Czyscilem wszystko nowe świece cewki ok dają iskrę .Podlaczona pod kompa wyszło niby uszkodzony czujnik wałków ...po wymianie na nowy bez zmian.Moze ktoś doradzi..? Zaczeło się od jednego przydławienia po dodaniu gazu .Potem stanęła bo brakowało mu jakoś mocy.

lapka2.gif

REGULAMIN

5.6 literki PL

5.1 Użytkownicy zobowiązani są do umieszczania swoich tematów w odpowiednich działach... - przeniosłem - mireczek01

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Hop-benc napisał:

Podlaczona pod kompa wyszło niby uszkodzony czujnik wałków ...po wymianie na nowy bez zmian.

Czujniki muszą być tylko oryginał, inne są b.zawodne.

Zmień czujnik położenia wału korbowego, on jest b.awaryjny od czujnika położenia wałka rozrządu.

Następnie należy;

-  przeczyścić przepustnice i wymienić oringi,

-  zapewnić szczelność, czystość głowicy map-sensorowi oraz czystość i dobry kontakt styków czujnika,

-  pomierzyć podciśnienie w układzie dolotowym i ewentualnie wymienić uszczelki kolektora ssącego,

-  świece i cewki muszą być suche i czyste,

- b.dużo tematów masz ; 1.6 benz. oraz w mojej stopce.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dzisiaj po pracy powalczę....

Mam jeszcze pytanie jak sprawdzić pompę zdjąłem wężyk z listwy spodziewałem się dużego ciśnienia a tam po przekręceniu leciało ale spodziewałem się czegoś więcej. Chyba że tak ma być. Nie mam miernika ciśnienia może warto zajrzeć do baku może to wina pompy.? Druga sprawa ten czujnik wału mona jakoś sprawdzić miernikiem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słup paliwa po odłączeniu złączki z rampy powinien być na 1,5 m i palcem się nie zdusi ciśnienia 3 Barów.

Sprawdź napięcie zasilające pompę, bo to może być ta przyczyna.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba pompa..Bo przy włożeniu do bańki widać że takiego nie ma jak opisujesz więc może to ona .Dzisiaj trochę się przejechałem 6km jechało ok przy delikatnie wciskamym gazie.. jeśli dodałem za szybko przyduszał się po resecie pokazuje jakieś kosmiczne spalanie średnie do 34l /100 a mimo połowy baku przewiduje koniec paliwa za 66km. Foto w załaczeniu może to jakaś wskazówka? Dodam że auto jakiś czas przed awarią rano odesłał ok ale po jeździe po krótkim postoju odpalił po dłuższym kręceniu lub dodaniu lekko gazu.

_20180824_172202.JPG

_20180824_172223.JPG

Edytowane przez Hop-benc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Hop-benc napisał:

Druga sprawa ten czujnik wału mona jakoś sprawdzić miernikiem? 

Rezystancja: 200 do 270 Ω , ale jest b.chimeryczny. Na zimnym będzie OK a ciepły już nie jest OK.

1 godzinę temu, Hop-benc napisał:

No to chyba pompa

W module UPC znajduje się przekaźnik z którego zasilane są cewki świec i pompa.

Mogą być styki zaśniedziałe.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xx

Zmierzyłem ma 229-230 to chyba sprawny?  Co można jeszcze zmierzyć z czujników?  

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Andrzej-2010 napisał:

Rezystancja: 200 do 270 Ω , ale jest b.chimeryczny. Na zimnym będzie OK a ciepły już nie jest OK.

W module UPC znajduje się przekaźnik z którego zasilane są cewki świec i pompa.

Mogą być styki zaśniedziałe.

Rozebralem wszystko jak nowe nic do czego by się przyczepić. 

22 godziny temu, Andrzej-2010 napisał:

Rezystancja: 200 do 270 Ω , ale jest b.chimeryczny. Na zimnym będzie OK a ciepły już nie jest OK.

W module UPC znajduje się przekaźnik z którego zasilane są cewki świec i pompa.

Mogą być styki zaśniedziałe.

Rozebrany nic do czego by się przyczepić. Zresztą zasilanie jest zapala chodzi ale wysokie spalanie pokazuje przy zdjętym wężyku z listwy idzie paliwo tylko jak ma być tam 3.5 bara to chyba a małe bo do bańki leci może na 3-5 cm. Pompa czystości jak nowa w zbiorniku brak sytuacji mam filmiki jak pali i leci paliwo ale za duże by wstawić.Nie mam pomysłów już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.08.2018 o 10:52, Andrzej-2010 napisał:

Następnie należy;

-  przeczyścić przepustnice i wymienić oringi,

-  zapewnić szczelność, czystość głowicy map-sensorowi oraz czystość i dobry kontakt styków czujnika,

-  pomierzyć podciśnienie w układzie dolotowym i ewentualnie wymienić uszczelki kolektora ssącego,

Te punkty są konieczne do realizacji, może tylko inna kolejność.

Następny krok to jazda na clipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jabrze napisał:

Opór jest prawidłowy, ale magnetowód musi mieć czystą szczelinę, żeby impuls mógł się zainfekować i dlatego to również czyścimy.

wyczyszczone wszystko jak nowe lśni ale nadal problem pozostał. W poniedziałek komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!