Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podłokietnik Megane IV do wersji LIFE


Rekomendowane odpowiedzi

Próbowałem już raz zapytać, ale bez echa, więc jeszcze raz spróbuje na forum ogólnym. Niedawno zakupiłem M4 Grandtour w wersji Life. Interesuje mnie zakup podłokietnika. Oryginalnie nie występuje w tej wersji, ale wiem ze można sobie dokupić nieoryginalny. Pytanie czy ktoś kupował i montował ? Znalazłem coś takiego w necie, ale nie wiem czy warto https://www.agauto.sk/pl/detail/podlokietnik-armster-standard-rati-renault-megane-2016--28551.html#galerie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
20 minut temu, karolaa napisał:

kup oryginalny tunel z podłokietnikiem. Wyjdzie to samo, a będzie wyglądać 100x lepiej:

https://allegro.pl/oferta/renault-megane-iv-tunel-srodkowy-podlokietnik-7581082829

  

Pytanie co z ręcznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, karolaa napisał:

No jakto co? zostaje tak jak był. Masz miejsce z zaślepką, musisz założyc tunel i potem wkliknąć zaślepke.

Wygląda na to, że dźwignia ręcznego jest zupełnie inna w Life i reszcie wersji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest inny. Zatem musisz zakupić dzwignie ręcznego - sprzedający ma też tunel więc kupisz komplet pewnie taniej https://allegro.pl/oferta/megane-iv-raczka-hamulec-reczny-7605418825

 

 

Edytowane przez karolaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś to zrobi to proszę o zdjęcia, jeśli się uda to w moim LIFE też to spróbuję zamontować, w sumie niewielkim kosztem można poprawić design Meganki

 

W dniu 5.08.2019 o 22:29, brudijr napisał:

Wygląda na to, że dźwignia ręcznego jest zupełnie inna w Life i reszcie wersji...

I co robiłeś coś z tym ? Da się ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No ja jeszcze do sierpnia i wymieniam ten tunel, parę stówek A efekt jak w tych droższych wersjach .myślałem też o tuningu silnika,  facet który tuninguje sportowe auta mówił że z 1.6.można już coś ciekawego zrobić 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było opcji, budżet ustalony na max 40tys, myślałem o kilkuletniej używce. Mój MIV GrandTour, rok bieżący zakupu, kolor metalic, pełne koło zapasowe, światła przeciwmgielne i czujniki cofania był do wzięcia za 56tys - jak zobaczyliśmy z żoną bardzo nam się spodobał. Musiałem się nagimnastykować, żeby tyle wysupłać. Wtedy nie było jeszcze silników 1.33 tylko 1.2. Jedyny sensowny z tej serii dla mnie to ten 130koni. Ale ten występował już w bogatszej wersji (Intens i Limited?) musiałbym dopłacić kilkanaście kolejnych tysięcy. Teraz się trochę odkułem, egzemplarz póki co mi się sprawdza, chyba jest udany,  nie cierpi praktycznie na żadne opisywane tutaj problemy, myślę ze pojeżdżę nim jeszcze kilka dobrych lat. Jak się gwarancja skończy to może go trochę podrasuję. Słyszałem że niewielkim nakładem finansowym można wymienić ten środkowy tunel (ale to jeszcze muszę sam sprawdzić). Jak dla mnie auto jeździ całkiem dobrze, ale  znajomy który tuninguje sportowe auta namawia mnie na lift silnika. Twierdzi, że za parę tysięcy jest w stanie zrobić z tego silnika zupełnie inny motor. Sumarycznie więc i tak będzie taniej niż kupowanie na ten czas 1.2 130 koni, a może wyjdzie z tego coś lepszego wydajnościowo. Ale to i tak na razie w fazie rozmyślań, gwarancja się kończy dopiero w przyszłym roku w sierpniu, więc jeszcze to przemyślę...

Edytowane przez ganire
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!