Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciśnienie na listwę wtryskiwaczy megane


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z Meganką 2005 1.6 słabo odpala dusi się po szybkim dodaniu gazu. Po sprawdzeniu wszystkiego nadal nie znalazłem problemu komputer nie pokazuje błędów. Mam pytanie jak u was leci paliwo po odpięciu przy listwie na wtryski bo nie mam czym zmierzyć a leci jakoś słabo.Po wyjęciu listwy i kręceniu leci paliwo dwiema strugami z każdego  a chyba powinna być mgiełka?  Ma ktoś może filmik lub poradę jak powinno być czekam na uszczelki kolektora ssącego, przepustnicy i wtryskiwaczy ale czy to pomoże? 

 

 

 

Edytowane przez Hop-benc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pompa siadla? Komputer nie powinien tego pokazać proszę o poradę czy to ciśnienie nie jest jakoś sterowane bo u mnie nie ma powrotnego może to jakieś sterowanie?  Pompę miałem też wyjetą wszystko czyste zero syfu w zbiorniku.Nie chciałbym bez potrzeby wymieniać pompy. Jakieś pomysły?  Może ktoś pokazać jakie ma ciśnienie u siebie złączka.od listwy i widać będzie odrazu. 

Edytowane przez Hop-benc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić zasilanie na pompie, czy nie jest obniżone. Praca pompy jest sterowana z UPC. Paliwo z pompy idzie do filtra węglowego i dociera do listwy.

Wyczep wężyk elektrozaworu odpowietrzania filtra węglowego od dołu i zobacz, czy nie wzrośnie.

 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ten po prawej stronie pod maską?  dołączyłem tam zasilanie było bez zmian.Filtr weglowy jest w czarnej skrzynce po lewej stronie pod tylnym siedzeniem a jego się wymienia sprawdza?  Mega ma niecałe 150 tys.. jakie ma być napięcie na pompie?  

Edytowane przez Hop-benc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie na pompie jest do 0,4V niższe niż na zaciskach akumulatora.

Tego filtra się nie wymienia. Elektrozawór nim sterujący ma za zadanie utrzymać paliwo w całej instalacji, gdy pompa nie pracuje ( nie pozwolić na powrót do baku. Jeśli się nie otwiera to blokuje ciśnienie, dlatego odłącz dolny wężyk dla sprawdzenia.

Wszystko określiłeś prawidłowo.

Zdarza się w pompie po naprawie wysunięcie wężyka łączącego silnik pompy z króćcem odprowadzającym paliwo do filtra i wtedy brakuje ciśnienia. 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że auto jak zapali to już chodzi tyle że trzeba  delikatnie z gazem bo jak depniesz zadyszka uuu......

Dziwnie też pokazuje komp spalanie po odpięciu aku pokazywał kosmiczne spalanie 99l/100 połowa baku miała wg kompa wystarczyć na 66km )  potem spadło ale i tak sporo pokazywał. Ok sprawdzę to i jak nie pomoże to kupię pompę bo kończ mi się już pomysły.... :)

 

 

Edytowane przez Hop-benc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Powodem niskiego ciśnienia paliwa był pęknięty przewód paliwowy znajdujący się wewnątrz baku, łączący pompę

  paliwa z króćcem do którego przychodzi ostatecznie przewód paliwowy"  Słabe ciśniene paliwa Scenic 2002 1,6 16V .

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!