Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak jednego LEDa w światłach dziennych


Rekomendowane odpowiedzi

@blake, a jak migasz kierunkiem, to widać go przy tym ledzie? Bo miałem wrażenie kilkukrotnie, widząc tak "zmodyfikowane" auto jak Twoje, że tego kierunku po prostu w dzień nie widać. Dlatego niektóre niemieckie ;) samochody mają natenczas wyłączany dzienny led (mnie się to nie podoba, ale jest). A tak BTW, to co Ty chcesz od Renault? :) Mało kto stosuje proponowane przez Ciebie rozwiązania - szczerze pisząc - nie kojarzę w tym momencie samochodu, raczej wszyscy poszli w listwy/paski ledowe. Różnica polega na tym, że jedni montują to w lampie i w razie "W" trzeba kupić pewnie całość, albo regenerować, a drudzy montują ledy obok, co - wg mnie - jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem pod kątem ekonomiki użytkowania pojazdu. Pomijam tu celowo jakieś homologacje i takie inne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą nie rozumiem też stosowania takich rozwiązań "na siłę" skoro producent ich nie przewidział w procesie produkcji. W tym miejscu gdzie @blake ma umieszczoną tą psuedo diodę LED powinna być zamontowana zwykła żarówka do jazdy dziennej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak ma mój teściu w fazie I. Wg mnie samochód jest wystarczająco widoczny. Docenić należy fakt, że Renault już w tych latach takie rozwiązania wprowadzało.

Edytowane przez konwil
Literówka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką dyskotekę, Panowie co Wy wypisujecie za głupoty, kierunki widać normalnie, nic się nie gryzie bo każda żarówka ma swoją osobną odizolowaną przestrzeń i kierunki widać bez najmniejszego problemu, dodam, że przy białej barwie dziennych nawet pomarancz się wyróżnia niż przy zwykłej zółtej żarówcę, gdzie wszystko się zlewa. Po co mi jakieś tandetne paski skoro w standardzie mam tryb auto i dziennie mi się same zapalają, włożyłem tylko dobrej jakości diodę i mam to samo w lampie co dużo ładniej wygląda ... A do kolegi co mówi o tym, że producent takich wynalazków nie przewidział, to wyobraź sobie swój pokój, masz lampę pod żarówkę mimo to do kogo bym nie poszedł zamiast żarówki to świecą się tam żarówki LEDOWE, po 1 dużo mniejsze zużycie prądu, po drugie design takiej diody jest nie porównywalnie ładniejszy niż stare nie modne już żółciaki za kloszem i taka dioda bardziej rzuca się w oczy co w nie których przypadkach może uratować komuś dupsko, ale to  tylko taka teoria. Zejdźcie już z tematu ledów bo drażni mnie to i wyśmiewanie, że ktoś założył sobie diodę a fabrycznie była tam zwykła zarówka .... i co z tego ? Dyskotekę gościu, jakbym miał robić dyskoteke to włożyłbym tam jakieś niebieskie albo czerwone diody ...... strasznie płytka jest Twoja wypowiedź, co drugie auto jeździ z dokładanymi paskami LED albo włożone w halogen ...

Edytowane przez blake
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, blake napisał:

(...) kierunki widać normalnie (...)

Dla Ciebie pewnie nie ma różnicy, ale uszanuj proszę opinię użytkownika drogi, który mówi Ci, że nie widać - przynajmniej w sytuacji, której doświadczyłem. I polecam mniej nerwów :)

Edytowane przez konwil
Literówka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać widać, nie raz widziałem swój samochód skręcający kierując innym, jak ktoś zakłada jakieś diody co walą po oczach to się nie dziwi, że nic nie widać, tak jest z wszystkim, trzeba coś robić, ale z głową. Mam nerwy bo mnie strasznie irytuje taka dyskryminacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie diody to lekka lipa wizualna. Pomijając fakt że producent nie przewidział dla nich tam miejsca i po prostu nie homologował lampy na taki typ oświetlenia to po prostu wygląda to odpustowo. Takie odmładzanie na siłę auta które i finalnie to i tak lipnie swieci i od razu widać że to nie oryginał. 

 

W domu możesz sobie nawet świeczkę wstawić w miejsce żarówki albo lampę naftową, bo jedynie Tobie może to przeszkadzać. 

 

A wydatek raz na parę lat 200 pln na przepalone światło to chyba nie jakiś majątek. A przynajmniej poświęci następne parę i wygląda ładnie, oryginalnie, bez odpustu i drutowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Sarna1 napisał:

Takie diody to lekka lipa wizualna. Pomijając fakt że producent nie przewidział dla nich tam miejsca i po prostu nie homologował lampy na taki typ oświetlenia to po prostu wygląda to odpustowo. Takie odmładzanie na siłę auta które i finalnie to i tak lipnie swieci i od razu widać że to nie oryginał.  

I pisze to kolega, który kombinował z ledami H7, też bez homologacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pie* nie wierze jak czytam, jakiego drutowania ?? przecież Ja mam to fabrycznie w lampie miejsce na dzienne, zmieniłem tylko żarówkę na LED ot i cała filozofia, świeci takim samym prądem jak ta fabryczna tylko, że na biało i nic lipnie nie świeci, nie róbcie z samochodu z 2012roku starego złoma, któremu nie należy się pare diodek w środek czy rejestrację, masakra jakaś z wami. Nikomu nie przeszkadzam tym, co innego jakbym założył jakieś diody na mijania to mogę się zgodzić.

Nie rozumiem tego sposobu myślenia, mam kupować jakieś paski na dzienne i ciągnąć instalację, żeby to włączyć tylko po to bo łądnie wygląda a fabrycznie mam dzienne w kloszu ? tak samo wygląda to i to.

Ja z tąd wychodzę bo śmiem twierdzić, że piszę tu z jakimiś służbistami sprawy, którzy karzą mi dodatkowo montować jakieś paski led ... a dzienne mam ori w lampie, bez sensu ;d żegnam

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blake niepotrzebnie wprowadzasz zamieszanie wrzucając tutaj swojego ph I podczas gdy kolega ma ph II i nie zrobi tak jak Ty bo co zrobi z miejscem pod lampami? A w dodatku u niego to byłoby druciarstwo.

image.thumb.png.c1ef3af0837470f448819ca6b772df51.png

A tekst, że ph I z takimi diodami jak masz wygląda seksowniej

Dnia 1.09.2018 o 02:12, blake napisał:

niż to gówno na spodzie lampy czy też po bokach grilla zderzaka o ile się nie myle w Ph3

jest genialny... :petfjf:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jednoosobowa jatka :) Zupełnie bez sensu, ale Kolega się tak denerwuje w kilku innych tematach, więc chyba taki po prostu jest. W kwestii samych ledów fabrycznych, czy to łyżew czy to tych >>po bokach grilla zderzaka<<, to widziałem kilka razy sytuację na drodze, że jedno świeci, a drugie nie i wówczas świeci się światło mijania - ale tylko to jedno, nad którym nie świeci led. Czy to jakiś awaryjny system w samochodzie? Nie widziałem jeszcze w Renault przepalonej jednej diody, co zdarza się we wspomnianych Passatach (tył).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, konwil napisał:

Zupełnie bez sensu, ale Kolega się tak denerwuje w kilku innych tematach, więc chyba taki po prostu jest.

Widocznie kolega nie jest odporny na krytykę :) Trzeba go zachwalać, zachwalać i jeszcze raz zachwalać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!