Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Hands free - nie otwiera drzwi kierowcy


Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór,

Od dzisiaj jestem posiadaczem Megane 3 180 TCE Coupe '09. Zauważyłem że występuje problem z otwarciem drzwi kierowcą za pomocą systemu hands free. Podchodząc do drzwi pasażera bez problemu drzwi się otwierają, a po stronie kierowcy już nie. Po odejściu samochód zamyka się normalnie. Jestem kompletnie zielony w tym więc prosiłbym o jakieś rady.

 

Przy okazji chciałbym się ze wszystkimi przywitać, jest to moja druga Megane w życiu (pierwsza to Megane I ph2 classic)

Pozdrawiam, Daniel 

 

PS Posiadam 3D Sound by Arkamys lecz nie mogę się połączyć z telefonem Xiaomi Mi5s. To normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Hado napisał:

X

Zacznij od sprawdzenia, czy nie wypadło lusterko pod klamką, lub czy nie jest brudne. Koleją rzecz, to wymiana lub naprawa optyki w tych drzwiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 1 miesiąc temu...

Czujnik może nie działać w optyce jest przyciski na ten przycisk naciska plastikowy kapturek ze sprężynką czasami kapturek pęka i cały czas naciska na przycisk optyki i wówczas nie działają wolne ręce. Najlepiej rozebrać i zobaczyć w czym problem. Na fotce jest kapturek złamanym zaczepem i sposobem naprawiony cienkim drucikiem i działa.

Plastik 2.jpg

Element zamka naprawiony 1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...