Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana sterownik


henio1995

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie i panie. Jestem tutaj nowy i nie mogłem znaleźć informacji o tym. Muszę wymienić sterownik silnika w megane 2 1.5dci 82km delphi, chciałbym założyć sterownik od 101km i tutaj jest moje pytanie czy ten sterownik będzie pasował, jeżeli oryginalnie jest 82km. Wielkie dzięki za odpowiedz 

Edytowane przez henio1995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nikt tego nie robił i nie chce Ciebie wprowadzić w błąd. Wg mnie nie będzie pasować chociażby ze względu na filtr cząstek stałych czy różne turbosprężarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teorerycznie powinno pasować bo osprzęt powinien być ten sam, ale inna mapa tylko tak mi się wydaje. Muszę wymieć sterownik bo mam problem z wtryskiwaczem, instalacja, piny w kostkach i wtryskiwacze są dobre, wiec został mi sterownik. Dokładnie co 200km wyrzuca mi błąd od jednego i tego samego wtryskiwacza. Spróbuje wygrzać sterownik jeżeli nie pomoże to będę musiał wymienić sterownik 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, henio1995 napisał:

piny w kostkach i wtryskiwacze są dobre,

Sprawdzałeś oscyloskopem napięcie i szerokości impulsów wyzwalających wtryskiwacza?

Prędzej to on będzie winny jak sterownik, który ma zabezpieczone wyjścia. Może wtrysk przebijać a sterownik to wychwytuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmieniałem wtryskiwacz i na innym wtryskiwaczu jest to samo. Wiec został sterownik. Pierw działo się to co 1000km później 400 teraz 200. Nie dzieje się to non stop, wiec oscyloskop nie pomógłby mi w tym przypadku średnio co tydzien może pół tygodnia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilbym, czy przyczyną nie jest za wysokie napięcie w instalacji, bo taki przypadek to rzadkość. Proponowałbym wyczyścić radiator sterownika i ponownie go dokręcić do karoserrii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uściślając posiadasz sterowniki Delphi a chcesz wymienić na Siemens? 105 KM miał właśnie montowany system wtrysku Siemens. Jeżeli tak to nie ma mowy by pasował. Chociażby sterowanie wtryskiwaczami w siemensie jest wysokonapięciowe, ponad 150 V a delphi 12 V. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

x

Poprawione sorki za wprowadzenie w błąd 

lapka2.gif

REGULAMIN - 5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam, mam pytanie, czy jest możliwe przełożenie sterownika delpi ddcr z megane2/scenic2 101KM k9k728 do silnika z delphi dcm1.2,która ma załóżoną teraz tą samą turbinę vnt i również na osprzęcie układu wtryskowego delphi ( pompa i wtryskiwacze ) ? Oczywiście po tym wszystkim dostrojenie tego u tunera.

Edytowane przez corrado
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!