Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciężko pali na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich 

Pisze ponieważ nie mam już pomysłu. Renowka od pewnego czasu ma problem z odpalanime na zimnym silniku. Trzeba długokręcić  żeby załapała. Od tego pada mi akumulator. Wymieniłem pompę paliwa, świece. Wkładalem podgrzane cewki i dalej to samo. Bez roznicycków czy odpalam z wciśnięty gazem czy nie. Auto posiada LPG. Odłączyłem cala instalacje żeby wykluczyć jej wpływ i to samo. Pewien czas temu pękł mi dekiel w silniku i wyrzucil sobie olej góra. Skutkiem tego było to, że cewki i świece pływałyżki w oleju dosłownie. Nie byłem jeszcze na komputerze ale gdy akustyczne padnie całukiem to restratuje się komputeraz gdyż znika mi spalanie itd. Jest to samo. Macie jakieś pomysły  jeszcze ??

Edytowane przez lukasznowak.12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować wyjąć i wyczyścić czujnik położenia wału korbowego. Ostatnio moje auto też musiało długo kręcić rano, zanim odpaliło. Czujnik był bardzo usyfiony i oblepiony opiłkami metalu. Po czyszczeniu problem ustał. Koniecznie sprawdź też jakość styków na tym czujniku.

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to robiłem. Zapomniałem dodać. Czy jest możliwość (opinia kolegi co ma taki sam model) żebym miał zbyt mało paliwa ? Mam mało, to prawda ze względu na LPG. Twierdzi, że miał podobny problem i dolał za 100 zł, przejechał trochę na benzynie i problem ustał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie jest to możliwe. W zbiorniku zbiera się woda, która szczególnie przy minimalnej ilości paliwa, będzie utrudniała rozruch. Inna sprawa to utrzymując niski stan paliwa, zarzynasz pompę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla zapewnienia właściwych warunków pracy silnika, w szczególności zimą, zaleca się ; (  przy obecności instalacji LPG ) ;

- Utrzymywanie benzyny w zbiorniku od  ok 0,25 do 0,50 pojemności zbiornika;

-Zapewnia to właściwe warunki pracy ;

  -  pompy benzynowej w zbiorniku, ( jest wówczas właściwie smarowana ),

  -  wtryskiwaczy benzynowych, ( odpowiednie chłodzenie )

  -  gniazd zaworowych, ( smarowanie )

  -  zmniejsza skraplanie wody z powietrza, co jest niekorzystne dla paliwa,

  -  ułatwia rozruch zimnego silnika .

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!