Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czujniki cofania piszczą ciągłym dźwiękiem mimo braku przeszkody


Rekomendowane odpowiedzi

@SilverekA może powodem jest brud. Jak wiadomo tył MIII Grandtour nie należy do szczególnie czystych w taką pogodę jak teraz:) Jedziesz w wilgotny, nie mroźny dzień i te wszystkie syfy spływają po kanapie i zderzak na te czujniki i dlatego "widzą" one przeszkodę. To by mogło wyjaśniać dlaczego po myjni nie masz tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 15.01.2019 o 11:03, MariuszNS napisał(a):

A może powodem jest brud. Jak wiadomo tył MIII Grandtour nie należy do szczególnie czystych w taką pogodę jak teraz:)

Rozwiń  

Na 100% nie. Ja swojej nie myłem już chyba z 2 miesiące. Co chwilę płucze ją deszcz i syf z drogi, a nie mam takich problemów jak Adam, który myje chyba co tydzień :)

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc może i ja się wypowiem, z problemem tym jeżdżę już jakiś rok czasu, nie mam pojęcia co to może być.

Wrzucam pierwszy bieg i sygnalizacja czujników parkowania piszczy non stop, obojętnie czy to  będzie wsteczny czy 1 bieg, przez jakiś dzień miałem tak, że wszystko działało cacy, na następny dzień znów ten cyrk, (wszystko to samo się dzieje nawet po umyciu czujników).

Zauważyłem też, że jak w menu komputera wyłączyłem czujniki przód, to jak już daje wsteczny to tylne nie piszczą i wszystko działa elegancko po dzień dzisiejszy, natomiast włączę w komputerze przód to nadal wyje, jak wyłączę tylne to bez zmian, wyję również. Nie mam pojęcie co to może być, ale z chęcią się dowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 15.01.2019 o 18:03, blake napisał(a):

Zauważyłem też, że jak w menu komputera wyłączyłem czujniki przód, to jak już daje wsteczny to tylne nie piszczą i wszystko działa elegancko po dzień dzisiejszy, natomiast włączę w komputerze przód to nadal wyje, jak wyłączę tylne to bez zmian, wyję również. Nie mam pojęcie co to może być, ale z chęcią się dowiem.

Rozwiń  

To przynajmniej wiesz gdzie szukać czyli wg mnie w przednich czujnikach / ich instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam to samo w MIII phI .. walczę póki co z zakupem dobrego modułu pdc, prawdopodobnie negatywna reakcja na wilgoć, dodatkowo podpatrzyłem że sączy mi uszczelka klapy bagażnika przez co woda dostaje się w okolice modułu, jeśli to nic nie da to szukam dalej

 

czujniki cofania mają 3 newralgiczne punkty:

- czujnik w skrzyni biegów

- moduł pdc po lewej stronie w bagażniku

- 4 czujniki 

 

nie sądzę, żeby winna była wiązka, gdyż raz działa ok, a raz piszczy, obstawiam zimne luty, albo zawilgocenie PDC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czujnik jest padnięty to nie usłyszysz tykania, i nie poczujesz lekkiego mrowienia pod palcem. Skoro po wyłączeniu przodu nie masz cyrków to ewidentnie coś z przednimi czujnikami jest nie tak. Co ciekawe u siebie po ściągnięciu zderzaka zerwałem dwa zaczepy od 2 czujników i generalnie niedbale i na jakiś super mocny silikonowy klej wszystko skleiłem podpiąłem i działa. W sumie więcej szczęścia jak rozumu bo przecież mega się przydają przy podjeżdżaniu do przeszkody z przodu :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No normalnie wbijasz wsteczny na zapłonie albo 1 i sprawdzasz każdy po kolei tutaj na filmiku w którymś momencie nawet łopatologicznie Wazzup to robi więc ogarniesz raz dwa :)

 

Edytowane przez czik3n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalisz to silnik będzie Ci zagłuszał cykanie i nic nie usłyszysz. Włączasz zapłon wbijasz 1 czy tam R i w zależności co wrzuciłeś idziesz do przodu czy tyłu auta i po kolei przykładasz do każdego czujnika palec i jak działa to lekkie cykanie usłyszysz i poczujesz mrowienie na opuszku palca. Jak nic nie poczujesz, ani nie usłyszysz to znaczy, że dany czujnik jest do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dziękówa, na dniach zobacze, nawet nie wiedziałem, że tak to można sprawdzić "ręcznie" dzięki jeszcze raz !!! Akurat w lipcu bd zdejmowany zderzak to by się wymieniło w razie W bo bez demontażu to raczej nie obejdzie się ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!