Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio firmowe - brak ustawień zegara w menu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Forumowiczów

Wymieniłem radio (r-plug&radio+) bo zaczął kaprysić odtwarzacz cd.

Kupiłem używane, z wyglądu identyczne.

Po założeniu i wbiciu kodu ruszyło bez problemu.

Wszystko było ok do zmiany czasu z zimowego na letni.

W menu nie ma ustawień zegara. Nie mogę zmienić godziny.

Specjalistyczny serwis (inne miasto) po przesłaniu fotek radia i wersji oprogramowania stwierdził, że usunie problem.

Z rozmowy wynika, że zmieni oprogramowanie radia.

Pytanie: 

Czy muszę korzystać z pomocy serwisu?

Może jest możliwość zmiany oprogramowania radia  samodzielnie przez port usb?

Mechanik w Renault miał wątpliwości, bo radio nie jest z mojego pojazdu i po numerze vin może być to niemożliwe.

 

Dzięki za porady.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopadł mnie ten sam problem, zegar w ogóle nie pokazuje czasu, manualnie nie da się go ustawić. Choć radio mam orginalne R Link 1. Jak na razie problemu nie udało mi się rozwiązać... 

Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Edytowane przez jacekdlug
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

 

Wyżej opisany problem radia rplug&radio+ i ustawienia godziny - pokonany.

Konieczna wizyta w specjalistycznym serwisie, który przekonfigurował radio ze Scenica z nawigacją na Megane bez ;)

Kilka minut pracy z laptopem podłączonym do złącza diagnostycznego pod radiem i ustawienia zegara pojawiły się menu.

Niestety usługa płatna.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Kolego mam ten sam problem . Byłem wczoraj w serwisie ale nie ASO  i gość  wiedział o co chodzi mówił że to zrobi niestety podłączył 2 urządzenia pod Megi w tym Clip i żadne nie widziało radia  . Wyświetlacz tak ale radio dupa  . Ci twoi nie mieli problemu z połączeniem się ? Przyjdzie mi wysyłka  do Cinasa  . Koszt ok ale nie chce mi się wyciągać  i wysyłać :(  jakiś pomysł ktoś ma czemu nie widzi radia . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów

 

Do Mislaw

Gość, który to robił powiedział, że zmienił konfigurację oprogramowania ze Scenica na Megane. 

Do tego serwisu odesłał mnie autoryzowany serwis Renault, bo to było poza ich możliwościami.

Zadzwoń i dopytaj, może pomogą:

Pracownia Elektroniczna S.C., Gdynia ul. Czernickiego 43.

tel. 58 623 87 47

 

pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za info . Mam nadzieję że jak Cinas to przeczyta nie zmieni ceny bo myślę czy się do niego nie wybrać wozem . Czytając jego posty i widząc jaką  ma wiedzę zakładam że nie będzie miał problemu z połączeniem.  Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio musi być włączone, dodatkowo dobrze skonfigurowana sieć can wtedy jest komunikacja.

W razie czego ustawisz datę i godzine we wyswietlaczu np. clipem.

Edytowane przez kwansterp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, surfmegane napisał:

Pracownia Elektroniczna S.C., Gdynia ul. Czernickiego 43.

tel. 58 623 87 47 

Czy to ten słynny warsztat, do którego wszystkie ASO w kraju wysyłają do naprawy np. uszkodzone zegary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!