Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana kierownicy i podświetlenia deski rozdzielczej


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, nazywam się Fabian. 

Jestem wśród szczęśliwców posiadających Renault Megane 1 1.6 benzyna 1998r. Niestety, jestem strasznym laikiem w sprawach samochodów. 

Chciałbym wymienić w niej kierownicę, czy jest możliwość wymiany jej na nowszą? Któraś z nowoczesniejszych i jednocześnie ładniejszych? 

Drugie pytanie, czy jest możliwość wymiany koloru podświetlenia tablicy rozdzielczej na kolor biały oraz radia na troszkę nowoczesnejsze? 

Pytam ponieważ kierownica jest już dość zniszczona, a aktualnie nie zdecydowałem się na zakup nowej wersji megane, a obecna jeszcze pojezdzi troszkę. 

Prosiłbym o nie hejtowanie, po prostu żal mi tego auta, nie chce jej sprzedawać, więc staram się ją jakoś popchnąć technologicznie do przodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1998 to zakładam, że ph1.

Kierownica - chcesz wsadzić z innego Renault, czy jakąś "sportową"?

Co do zegarów, to w miejscach, gdzie podświetlenie przechodzi (cyferki itd) jest pomarańczowy filtr. Jeśli chcesz mieć białe, to musisz ten filtr zetrzeć - jednak wtedy istnieje ryzyko, że LEDy będą dawać mocno po oczach. Osobiście podmieniłem na czerwone i dają ładnie radę z tym filtrem, jednocześnie nie oślepiając. Co do samych światełek, to chyba w przedliftach są tylko oprawki z żarówkami W2W - sam się z tym sporo męczyłem. Ogólnie to możesz spróbować z Chin ściągnąć LEDy na drukowanych płytkach (broń Boże nie zwykłe diody w plastiku) - będą dobrze siedzieć w oprawkach i nie tracić styku. Takie same możesz zastosować do panelu nawiewów. Chodzi o takie stworki - Drukowane T5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji