Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś zorientowałem się, że z wentylatora dmuchawy wydobywa się dziwny terkoczący dźwięk. Wraz ze wzrostem prędkości dmuchawy wzrasta częstotliwość tego terkotania. Czyżby był to liść? Gdzie mogę sprawdzić czy coś nie wpadło? Pewnie nie obejdzie się bez rozbierania czegoś? Dodam, że próbowałem kilkuktornie zwiększać prędkość wiatraków i zmniejszać aby to coś "wywiało" lecz nic to nie dało. 

Edytowane przez marusiek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Andrzej-2010 napisał:

Jeżeli jest prawidłowy filtr kabinowy i prawidłowo założony, to jak tam dostał się liść??

Wyjąłem filtra kabinowy, przeczyściłem. Nic nie ma w środku. Załączyłem dmuchawę na max. bez filtra i "turkotanie" nadal występuje. Jak włączam klime to dzwięk jest jeszcze bardziej słyszalny. To samo na obiegu wewnątrz auta. Nie wiem co to może już być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie;

   - terkotanie dotyczy silniczka sterowania obiegiem powietrza zewnątrz/wewnątrz,

   - po zdemontowaniu podszybia, należy odłączyć wtyczkę zasilania silniczka obiegiem wewnętrznym ,

   - silniczek znajduje się po stronie kierowcy,

   - silniczek ma z pewnością wyłamany ząb,

   - po wypięciu wtyczki -  nie będzie działała klapka cyrkulacji wewnętrznej,

   - kompleksowa naprawa to demontaż/wymiana silniczka, ale to jest karkołomna czynność.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Andrzej-2010 napisał:

Prawdopodobnie;

   - terkotanie dotyczy silniczka sterowania obiegiem powietrza zewnątrz/wewnątrz,

   - po zdemontowaniu podszybia, należy odłączyć wtyczkę zasilania silniczka obiegiem wewnętrznym ,

   - silniczek znajduje się po stronie kierowcy,

   - silniczek ma z pewnością wyłamany ząb,

   - po wypięciu wtyczki -  nie będzie działała klapka cyrkulacji wewnętrznej,

   - kompleksowa naprawa to demontaż/wymiana silniczka, ale to jest karkołomna czynność.

 

Czemu aż tak karkołomna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Andrzej-2010 napisał:

 - terkotanie dotyczy silniczka sterowania obiegiem powietrza zewnątrz/wewnątrz,

   - po zdemontowaniu podszybia, należy odłączyć wtyczkę zasilania silniczka obiegiem wewnętrznym ,

   - silniczek znajduje się po stronie kierowcy,

To jest megane III, silniczek recyrkulacji znajduje się po stronie pasażera, dostęp po wyjęciu schowka. Ale akurat on nie ma nic wspólnego z terkotaniem zwiększającym swoją częstotliwość wraz ze wzrostem prędkości dmuchawy.  Według mnie coś wpadło do wentylatora, na YT jest filmik z demontażu dmuchawy w SCIII, może w MIII jest podobnie. Link do filmiku:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!