Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 Grandtour 1.4 TCE Ocena ogłoszenia


berith84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Prosiłbym o ocenę ogłoszenia

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-4-turbo-navi-klima-serwis-pdc-grzane-fotele-ID6C1Pob.html#d538712fca

czy nie jest podejrzane i warte zachodu?

Dodatkowo miałbym pytanie odnośnie silnika 1.4 TCE. Czy po lifcie w 2012 roku stosowany jest nadal ten sam silnik który ma tak dobre opinie odnośnie montażu gazu itp.?

Bedę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam Arek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wyczyszczone i wygląda jak z salonu, nie lubię takich ogłoszeń :mrgreen:

 

Dodatkowo- legalnie tym na kołach nie przyjdziesz. Jak masz w miarę blisko to jedź oglądać. Na miejscu zbadaj lakier czujnikiem, na jakąś SKP, żeby przetrzepać zawieszenie. I najlepiej do ASO, żeby popatrzeć na historię serwisową.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedź,  Blisko to nie bardzo bo z Olsztyna to prawie 400Km, niestety odemnie nigdy nie jest blisko, wszystko minimum 250km. Co to znaczy że legalnie nie przyjadę?

Edytowane przez berith84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, berith84 napisał:

Blisko to nie bardzo bo z Olsztyna to prawie 400Km, niestety odemnie nigdy nie jest blisko

 

ja miesiąc temu w Elblągu kupiłem fajną M3 ;)

 

1 minutę temu, berith84 napisał:

Co to znaczy że legalnie nie przyjadę?

 

blachy na bank nie są z tego auta, pewnie dostaniesz jakieś żółte... też nie z tego auta. Jedyny legalny sposób to laweta albo dwie wycieczki (zakup, jazda z papierami 'do domu' i później powrót z polskimi blachami po auto). Można zaryzykować i jechać na blachach, które dostaniesz, ale nigdy nie wiadomo co będzie po drodze. Ja zrobiłem jeszcze inaczej... ale ryzyko jest zawsze :117_eyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, tomecki napisał:

 

ja miesiąc temu w Elblągu kupiłem fajną M3 ;) 

taka lokalizacja by mi odpowiadała, pewnie trzeba poczekać aż się coś sensownego trafi trochę bliżej.

3 minuty temu, tomecki napisał:

blachy na bank nie są z tego auta, pewnie dostaniesz jakieś żółte... też nie z tego auta. Jedyny legalny sposób to laweta albo dwie wycieczki (zakup, jazda z papierami 'do domu' i później powrót z polskimi blachami po auto). Można zaryzykować i jechać na blachach, które dostaniesz, ale nigdy nie wiadomo co będzie po drodze. Ja zrobiłem jeszcze inaczej... ale ryzyko jest zawsze :117_eyes:

takich niuansików nie znałem, a w opisie oferty informacja że można wracać na do domu, pytanie co autor miał na myśli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, berith84 napisał:

Czy po lifcie w 2012 roku stosowany jest nadal ten sam silnik który ma tak dobre opinie odnośnie montażu gazu itp.?

Od 2011 roku były zmiany w sofcie, co nieco zmniejszyło się spalanie, oraz ciut dłuższą skrzynię biegów zastosowano,

Przy montażu LPG, najistotniejszy jest ;

-   silnik w stanie idealnym,

 -  kumaty instalator ,

 -  strojenie silnika na afr,

 - wtryski wkręcane w kolektor aluminiowy,

 - odpowiedni skład instalacji, z wyższej półki.


 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak rozumiem to jest cały czas ten sam 1.4 TCE dobry do gazu jeżeli jest w dobrym stanie technicznym itd.? od liftu z 2014 widziałem że są jakieś odmiany 1.4 TCE ale już z wtryskiem bezpośrednim i te się nie nadają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, berith84 napisał:

w opisie oferty informacja że można wracać na do domu, pytanie co autor miał na myśli...

 

"oni" tak zawsze piszą :mrgreen:

 

mówią, że można, bo dostaniesz od niego OC na tydzień, jesteś zajarany kupnem auta i nawet nie pomyślisz, że coś jest nie do końca...

 

auto jest wyrejestrowane w DE i niezarejestrowane w PL. Ja z Elbląga do Pucka jechałem na blachach z mojego starego auta... Na żółtych pierwszy radiowóz Ciebie zatrzyma, na "normalnych" niemieckich ciut bezpieczniej.
A w razie dzwona tak czy siak będzie dym.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, berith84 napisał:

są jakieś odmiany 1.4 TCE ale już z wtryskiem bezpośrednim i te się nie nadają?

Są 1,2 TCe; 1,3 TCe; 1,6 TCe - z bezpośrednim wtryskiem i też nadają się do gazu, ale wymagają;

  - jeszcze bardziej kumatego gazownika i sprzętu LPG z wyższej półki.

Edytowane przez Andrzej-2010
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, tomecki napisał:

"oni" tak zawsze piszą :mrgreen:

 

mówią, że można, bo dostaniesz od niego OC na tydzień, jesteś zajarany kupnem auta i nawet nie pomyślisz, że coś jest nie do końca...

 

auto jest wyrejestrowane w DE i niezarejestrowane w PL. Ja z Elbląga do Pucka jechałem na blachach z mojego starego auta... Na żółtych pierwszy radiowóz Ciebie zatrzyma, na "normalnych" niemieckich ciut bezpieczniej.
A w razie dzwona tak czy siak będzie dym.

Dzieki za cenne informacje

 

2 minuty temu, Andrzej-2010 napisał:

Są 1,2 TCe; 1,3 TCe; 1,6 TCe - z bezpośrednim wtryskiem i też nadają się do gazu, ale wymagają;

  - jeszcze bardziej kumatego gazownika i sprzętu LPG z wyższej półki.

czyli dla bezpieczeństwa lepiej się skupić na 1.4 TCE z pośrednim wtryskiem przed liftem z 2014 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, berith84 napisał:

czyli dla bezpieczeństwa lepiej się skupić na 1.4 TCE z pośrednim wtryskiem przed liftem z 2014 roku.

Megan 1,4 TCe było produkowane do roku 2013 i mankamentem tego silnika jest ;

  - Uszczelka pod głowicą ;  Uszczelka pod głowicą do wymiany,

Silniki ;  1,2 TCe ; 1,3 TCe ; 1,6 TCe - są nowszej konstrukcji i wymagają większej wiedzy technicznej i sprzętu.

 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup diesla. Będziesz miał osiągi bez pierdzielenia się z gazem. W dobie tak oszczędnych diesli nie wiem po co ludzie bawią się w gaz. 

I później płacz ze to świece trzeba wymienić to cewki a to telepie motorem. Bez sensu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sarna1 Nie strasz tak tym gazem, bo z instalacją LPG jest jak ze wszystkim innym, jak się oszczędza, to i jakość jest kijowa. Do 1.4TCe gaz założyć, to nie jest problem, a jeździ się tym połowę taniej niż na benzynie i nieco taniej niż na oleju napędowym. Diesla też jak źle trafi, to będzie telepało, dymiło i paliło jak smok, wszystko zależy trochę od szczęścia i od tego co chce się mieć i za jakie pieniądze.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!