Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Chcę kupić Grandtour


lendis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie!

Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to w przyszłym miesiącu nabędę Megane w wersji Grandtour. 

Obecnie posiadam Stilo hatchback z dosyć dynamicznym silnikiem 1.8, więc chciałbym coś przynajmniej podobnie zrywnego, jak nie żwawszego.

Stąd swą uwagę zwróciłem na silnik 1.4 TCe (1.6 wydaje mi się być zbyt zamulony, a 2.0 TCe... nie chcę automatu). Samochód domyślnie będzie wyposażony w podtlenek LPG :-D

Szwagier, który jeździł Megane II w dieslu raczej odradza mi ten zakup ze względu na koszty eksploatacji. Sam obecnie wertuję wiele stron internetowych w celu pozyskania wszelkich informacji. Powiem szczerze, że nie mam ochoty czytać tysięcy postów (a już zrobiłem z setkę), natomiast chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej, najlepiej od osób dysponujących tą jednostką, czy faktycznie jest tak strasznie.

Jak rozumiem, przy zakupie nie jestem w stanie zdiagnozować stanu UPG. Nie ukrywam, że przeraziły mnie posty o uszkodzonych silnikach z jej powodu.

Jak ocenić podczas zakupu stan turbiny?

Czy bać się LPG (mam znajomego gazownika, który ma dobrą renomę, gazował mi już Stilo i wszystko jest OK)?

 

Przepraszam, gdyż wiem, że pewnie dubluję temat, ale będę bardzo, bardzo wdzięczny za wszelkie porady lub odnośniki do tematów, które wyjaśnią moje wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można napisać że takich tematów były setki ale:

 

nie bój się tce, szukaj zarówno 1,4 jak i 2.0 bo są bdb do gazu. 2.0 tce nie musi mieć automatu, nawet zdecydowana większość ma manual. 180 koni robi już robotę. 

 

Samochód przed zakupem wstaw do dobrego warsztatu, zapłać parę stówek za przegląd i będziesz wiedział co i jak ;)

 

szukaj jakiejś bogatszej wersji wyposażenia aby była regulacja wysokości fotela pasażera. Bez niej będą cię przeklinać bo siedzi się niewygodnie, jak na taborecie :).

Edytowane przez Sarna1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.07.2019 o 17:25, Sarna1 napisał:

2.0 tce nie musi mieć automatu, nawet zdecydowana większość ma manual. 180 koni robi już robotę. 

Ło faktycznie, nie zwróciłem uwagi na to, że 2.0 140 KM mają automaty, a 180 KM mają manuale xD Zbytnio akurat temu silnikowi się nie przyglądałem i nie zwróciłem uwagi, że jest TCe i wolnossący. Dzięki!

 

 

Przeglądam sobie ostatnio dosyć często OLX czy Otomoto i widzę, że dopaść 2.0 TCe to sztuka. Za to sporo jest 1.4, w dodatku poniżej 25k (a taki budżet bardzo mi odpowiada).

Myślicie, że w tych pieniądzach kupię to 1.4 w przyzwoitym stanie?

Przy okazji - jaki jest koszt wymiany tej nieszczęsnej UPG? Taki uśredniony, nie w ASO.

Edytowane przez lendis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!