Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z Megane II cabrio - DF193


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam duzy problem z megane II cabrio z 2004 roku 2,0 16v 135km, po odpaleniu samochodu i przejechaniu powiedzmy z 0,5km za kazdym razem czuje lekkie szarpniecie przy ok. 2 tys obrotow i wyskakuje mi blad ESP/ABS, od tego momentu samochod kreci sie do 2,5 tys i odcina zaplon, dodatkowo czasami szarpnie a pedal gazu reaguje z opoznieniem. blad nie wyskakuje jesli ciagle jedzie sie na dosc wysokich obrotach typu pow. 2 tys. mozna przejechac i 50 km bez bledu w momencie gdy zaczyna sie jechac do 2 tys obrotow momentalnei wyskakuje blad:

kody bledów to:

-df193 on zapala sie najpierw

a potem wyskakuje blad P0638

 

samochod zalalem preparatem do czyszczenai wtryskow nic to nei dalo

wymienilem cala listwe wtryskowa z wtryskiwaczami nic nie dalo, swiece wymienione 

brakuje mi pomyslow w ten sposob moge wymienic caly samochod i nie znalezc przyczyny

lapka2.gif

REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DF193 - ten błąd oznacza, że system ABS/ESP zostaje wyłączony z powodu nieprawidłowych informacji z systemu wtrysku paliwa.

P0638 - błąd związany z przepustnicą, jakieś mikro-przerwy itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski wymieniłem przepustnice wyczyściłem, dalej to samo

 

chyba żeby wyczyścić przepustnice pod plastikiem tam gdzie jest elektronika i mechanizm tylko nie wiem jak się tam dostać żeby czegoś nie połamać

Edytowane przez luke18121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, luke18121 napisał:

wtryski wymieniłem przepustnice wyczyściłem, dalej to samo

Warto przeczyścić ; styki, złączki, wtyczki preparatem Kontakt 60,

Sprawdzić jakość benzyny w zbiorniku oraz jej czystość,

Przy wymianie przepustnicy, koniecznie należy wymienić oringi,

Jeżeli przeważa jazda na krótkich dystansach, warto ;

   - przegonić auto wielokrotnie na trasie z wysokimi obrotami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.08.2019 o 13:19, luke18121 napisał:

znacie jakiegos dobrego mechanika z okolic Tarnowa Krakowa który to ogarnie ??

 

1/ Zobacz ; małopolskie - serwis ,

Dnia 4.08.2019 o 13:19, luke18121 napisał:

Przepustnica wymieniona to nie to...

2/ Przeczyściłeś styki, wtyczki, złączki - szczególnie przy ecu i przepustnicy? 

3/ Po wymianie wtrysków, skasowałeś błędy ?

4/ Przy wymianie przepustnicy, należy wymienić oringi oraz wykonać adaptacje przepustnicy,

5/ Jakie błędy są obecnie ?

6/ Jak zachowuje się silnik podczas pracy;

       a/ czy podczas pracy silnika słychać w wydechu wypadania zapłonu?
       b/ jeżeli auto ma instalację LPG, to należy zakręcić zawór na butli z gazem,

       c/ jakiej firmy są cewki zapłonowe ?
7/ Cewki muszą być ;

       a/ czyste, suche, bez rdzy, zabezpieczone przed wilgocią i bez żadnych uszkodzeń mechanicznych,

       b/ należy w czasie pracy silnika, unosić po kolei cewki i obserwować pracę silnika,
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!