Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pojawił sie Injection fault ?Akumulatori STOP


Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mam 1,5 DCI z 2003

pojawił mi się problem z zapalaniem i pojawia się INJECTION FAULT
oraz zapala się lampka ładowania i STOP a silnik gaśnie .

Akumulator ma coś ponad 12,3V jak już zapali to ładowanie jest około 14V .
Lampki raczej sugerują jakiś problem z zasilaniem wtedy i wtryski mogą mieć  problem .

Co jakiś czas zapala normalnie i jeździ ma moc i przyspieszenie .

Co to może być ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.08.2019 o 14:35, Motofan46 napisał:

Akumulator ma coś ponad 12,3 V jak już zapali to ładowanie jest około 14 V .

Akumulator do kontroli/ładowania/wymiany;

  - powinien mieć minimum 12,5 V,

Jeżeli podczas rozruchu napięcie akumulatora spadnie;

  - do ok; 10 V to akumulator jest do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmiana akumulatora nic nie dała .
Akumulator dokładnie z takiego samego Megana 1,5 DCI może nie nowy ale w tamtym aucie niczego nie sygnalizuje .

Patrzyłem w necie jak zrobić tą próbę przelewową  , to problem może być
bo powinna trwać minute do 4 minut .

A u mnie teraz silnik gaśnie wcześniej . 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.08.2019 o 14:35, Motofan46 napisał:

Mam 1,5 DCI z 2003

pojawił mi się problem z zapalaniem i pojawia się INJECTION FAULT
oraz zapala się lampka ładowania i STOP a silnik gaśnie .

Radzę zaznajomić się z tematem ; 

Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dziękuję wszystkim za pomoc , Problem rozwiązany .

Tak jak radziliście gdy udało się odpalić zrobiłem próbę przelewową i wyszło .że jeden wtryskiwacz mocno odbiega od innych .

Zrobiłem czyszczenie wtrysków takim preparatem K2 DICTUM . Podpina się puszkę z nim przed pompą .

Wypalenie całości trwało 45 minut ale potem jak zrobiłem ponownie próbę przelewową to już nie było takich różnic między poszczególnymi wtryskami . Choć nie wyszło idealnie równo to jednak komputer już nie zgłasza problemów i auto jedzie zdecydowanie dynamiczniej . Za  30zł problem rozwiązany  a już bałem się , że grozi wymiana przynajmniej tego jednego wtrysku .

Warto szukać rozwiązań w necie zanim się pojedzie do mechanika .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!