Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Motofan46

Megane II phI Pojawił sie Injection fault ?Akumulatori STOP

Recommended Posts

Witam . Mam 1,5 DCI z 2003

pojawił mi się problem z zapalaniem i pojawia się INJECTION FAULT
oraz zapala się lampka ładowania i STOP a silnik gaśnie .

Akumulator ma coś ponad 12,3V jak już zapali to ładowanie jest około 14V .
Lampki raczej sugerują jakiś problem z zasilaniem wtedy i wtryski mogą mieć  problem .

Co jakiś czas zapala normalnie i jeździ ma moc i przyspieszenie .

Co to może być ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.08.2019 o 14:35, Motofan46 napisał:

Akumulator ma coś ponad 12,3 V jak już zapali to ładowanie jest około 14 V .

Akumulator do kontroli/ładowania/wymiany;

  - powinien mieć minimum 12,5 V,

Jeżeli podczas rozruchu napięcie akumulatora spadnie;

  - do ok; 10 V to akumulator jest do wymiany.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy, pewnie tam masz problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podmiana akumulatora nic nie dała .
Akumulator dokładnie z takiego samego Megana 1,5 DCI może nie nowy ale w tamtym aucie niczego nie sygnalizuje .

Patrzyłem w necie jak zrobić tą próbę przelewową  , to problem może być
bo powinna trwać minute do 4 minut .

A u mnie teraz silnik gaśnie wcześniej . 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy kilkanaście sekund by stwierdzić stan wtryskiwaczy. Jak któryś puszcza na przelewie to od razu widać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2019 o 14:35, Motofan46 napisał:

Mam 1,5 DCI z 2003

pojawił mi się problem z zapalaniem i pojawia się INJECTION FAULT
oraz zapala się lampka ładowania i STOP a silnik gaśnie .

Radzę zaznajomić się z tematem ; 

Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za pomoc , Problem rozwiązany .

Tak jak radziliście gdy udało się odpalić zrobiłem próbę przelewową i wyszło .że jeden wtryskiwacz mocno odbiega od innych .

Zrobiłem czyszczenie wtrysków takim preparatem K2 DICTUM . Podpina się puszkę z nim przed pompą .

Wypalenie całości trwało 45 minut ale potem jak zrobiłem ponownie próbę przelewową to już nie było takich różnic między poszczególnymi wtryskami . Choć nie wyszło idealnie równo to jednak komputer już nie zgłasza problemów i auto jedzie zdecydowanie dynamiczniej . Za  30zł problem rozwiązany  a już bałem się , że grozi wymiana przynajmniej tego jednego wtrysku .

Warto szukać rozwiązań w necie zanim się pojedzie do mechanika .

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...