Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak mocy


pavlo45

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z moją Meganką 1.6 16V K4M 2014 r. Odczuwalny jest brak mocy tak do ok 1800-2000 obr. Po tym auto zaczyna nagle przyspieszać. Jest to problematyczne przy  ruszaniu z jedynki, bo auto zamiast szybko ruszyć powili reaguje. Na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo. Spotkaliście się już z takim zachowaniem?  Co może być tego powodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, pavlo45 napisał:

Zaglądałem do niej,

Należy ją zdemontować;

  - przeczyścić przy użyciu sprayu wewnątrz,

       - nie zapomnieć o krawędzi klapki,

 -  przeczyścić map sensor oraz zapewnić szczelność jego montażu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, pavlo45 napisał:

ale wygląda ok.

Wiesz... u mnie czasem rosły obroty po odpaleniu (bez wciskania gazu). Przeczyściłem przepustnicę która wyglądała super, ale po psiknięciu preparatem do czyszczenia z pyłu klocków, wszelkie dolegliwości ustały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, deku napisał:

Wiesz... u mnie czasem rosły obroty po odpaleniu (bez wciskania gazu). Przeczyściłem przepustnicę która wyglądała super, ale po psiknięciu preparatem do czyszczenia z pyłu klocków, wszelkie dolegliwości ustały.

W sumie kilka razy miałem tak, że przez chwilę obroty były ponad 1000 po uruchomieniu i delikatnie falowały. Ale za chwilę było już ok. Czym i w jaki sposób polecasz wyczyścić przepustnicę? Trzeba ja demontować do tej "operacji"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pavlo45 napisał:

Czym i w jaki sposób polecasz wyczyścić przepustnicę? Trzeba ja demontować do tej "operacji"?

Pozwole się wtrącić, co prawda nie czyściłem przepustnicy w Megance, ale robiłem to w innym aucie i polecam jej demontaż i spray do czyszczenia hamulców. To jest benzynka ekstrakcyjna w sprayu i mały pędzelek i lecisz z tematem Kolego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam ponownie,

trochę mnie było, ale... w międzyczasie wyczyściłem przepustnice zgonie z podpowiedziami i wymieniłem świece. Może trochę się odmulił, ale nadal występują następujące objawy:

-delikatne poszarpywania w okolicy 1500-2000 obr. odczuwalne po odpuszczeniu gazu kiedy obroty same opadają podczas jazdy oraz przy bardzo bardzo delikatnym przyspieszaniu np. w korku. Przy normalny przyśpieszaniu jest ok.

-po uruchomieniu obroty lecą do ok 2000 (nie za dużo jak na start?) po czym normalnie powoli opadają.

-po uruchomieniu na zimnym: jedynka, ruszam, następnie sprzęgło chcąc zmienić na 2, a obroty same do góry lecą jakby przepustnica się zawieszała w pewnym położeniu. Przy następnym ruszaniu jest już ok. Zawsze przy pierwszym. Czasem drugim.

 

Przepustnica w tym modelu nie jest najmocniejszą stroną. Myślicie, że te objawy są oznaką końca jej żywota czy problem tkwi gdzie indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!