Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tarcze, klocki i łożyska MaxGear


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałbym dosyć tanio zakupić tarcze, klocki i łożyska do mojego Megane III. Czy poniższe części będą pasować do modelu o numerze VIN: VF1BZ0N0642958998 ?

 

Mam na myśli te części:
1. https://allegro.pl/oferta/tarcze-klocki-maxgear-tyl-megane-iii-lozyska-8011489829?fbclid=IwAR2WQPxrqqQprY9Ndx4W4oEsoJCNnjrS5HE5SgOrKzFafAmRHu1TSxC8eMY
2. https://allegro.pl/oferta/tarcze-klocki-maxgear-przod-renault-megane-iii-280-8004512191?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aqueryandcategory&bi_c=YTFkMjM0MjgtY2UzMi00NzNmLWI0YjgtZmQ2ZTljODhmZTM1AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=f04c6a8a-7975-4ec5-9feb-8dfa7c471239
 

Słyszałem niezbyt dobre opinie na temat MaxGear. Myślicie, że te części są naprawdę aż tak złe? Autem nie kręcę jakichś dużych przebiegów, bo około 10 tys. km rocznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze i klocki to jest bardzo ważny element bezpieczeństwa Twojego i innych użytkowników drogi, więc oszczędzać na tym nie chcesz, a różnice między zestawami byle jakimi i dobrej jakości są mocno odczuwalne. Zamiast zestawu tej firmy, który hamować nie będzie, to poszukaj czegoś z średniej półki. Nie musi być to od razu TRW albo ATE, ale coś bardziej znanego niż pakowacze chińskiego badziewia jak Maxgear.

https://allegro.pl/oferta/textar-tarcze-klocki-przod-renault-megane-iii-280m-8434978059?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=Cj0KCQjwrrXtBRCKARIsAMbU6bHEBoAb8v71gCsm4o8wwYYOtAJ8bS1oTZce38rq6EbNjjMAfLKP89gaAmedEALw_wcB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz tego, to sa tzw. marketowe pewniaki, jak chcesz po taniości to weź na przód te klocki:

https://allegro.pl/oferta/klocki-hamulcowe-breck-renault-megane-iii-przod-6922279077

Na przód te tarcze:

https://allegro.pl/oferta/tarcze-hamulcowe-bosch-renault-fluence-7949585979

Razem masz ok 350 zł ale towar już całkiem niezły

Na tyle jaki masz ręczny mechaniczny czy elektryczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw który podałeś jest jeszcze droższy od TRW... To było do MichalVTS

 

4 minuty temu, omega napisał:

Nie bierz tego, to sa tzw. marketowe pewniaki, jak chcesz po taniości to weź na przód te klocki:

https://allegro.pl/oferta/klocki-hamulcowe-breck-renault-megane-iii-przod-6922279077

Na przód te tarcze:

https://allegro.pl/oferta/tarcze-hamulcowe-bosch-renault-fluence-7949585979

Razem masz ok 350 zł ale towar już całkiem niezły

Na tyle jaki masz ręczny mechaniczny czy elektryczny?

 

Mam mechaniczny hamulec ręczny.

Edytowane przez sm4rtgym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na tył te klocki:

https://allegro.pl/oferta/klocki-hamulcowe-audi-a6-c5-tyl-breck-7791022160

i te tarcze:

https://allegro.pl/oferta/ate-tarcza-hamulca-lozysko-zest-1-szt-renault-ty-8459774050

W tarczach niestety tanio się nie da, bo masz w środku łożyska, ale one Ci wystarcza na 3x wymiany klocków, czyli ok 300tys przebiegu (prawdopodobnie już więcej w tym samochodzie ich nie wymienisz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem, jak byłem u mechanika to mi mówił, że tylne tarcze są razem z łożyskami, natomiast z przodu są osobno. Dzięki za pomoc.

 

Jeszcze tak w ramach ciekawostki napiszę jaki cennik mi podał mój mechanik, gdyby to on miał dla mnie zamówić części:

Tarcza tył (zintegrowana z łożyskiem) 690 komplet

Klocki tył 111 komplet

Wymiana 180

Tarcze przód 354 komplet

Klocki przód 165 komplet

Łożyska przód 324 komplet

Wymiana 320

Razem 2144

 

Także lekkie przegięcie. ;) Właśnie to mnie skłoniło do poszukania części we własnym zakresie...

 

21 minut temu, MichalVTS napisał:

Droższy, ale sprawdzony i hamuje jak powinno :)

 

No tak, ale ja pytałem o coś taniego, poleciłeś mi coś ze "średniej półki" zamiast od razu TRW czy ATE a tymczasem się okazało, że jest droższe od TRW. ;) Podkreślam, że szukam czegoś TAŃSZEGO od TRW. Jednak dzięki, że starałeś się pomóc mimo wszystko. ;)

 

A tak przy okazji to znacie może jakiegoś taniego i w miarę solidnego mechanika w Katowicach lub okolicy? Ten mój ma dobre opinie, ale niestety do najtańszych nie należy.

Edytowane przez sm4rtgym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jest, ze mechanik narzuca marże i na częściach i zarabia na robociźnie. To standard. Jak nie masz dwóch lewych rąk to możesz sam to wymienić w ramach oszczędności, zawsze gdzieś znajdziesz sąsiada co klucz użyczy.

Warto jeszcze takie drobiazgi wziąć, ja tak zawsze robię.:

https://allegro.pl/oferta/prowadnice-zacisku-tyl-vw-beetle-lupo-fox-new-polo-7737926696

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-ham-mazda-121-1-8d-96-03-7953888459

No i przydałoby się posmarować miejsca styku kolcka z jarzmem pastą miedziana a jak masz felgę alu to popryskać piastę z miejscem styku sprayem ceramicznym :)

Edytowane przez omega
dodanie informacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, omega napisał:

No tak jest, ze mechanik narzuca marże i na częściach i zarabia na robociźnie. To standard. Jak nie masz dwóch lewych rąk to możesz sam to wymienić w ramach oszczędności, zawsze gdzieś znajdziesz sąsiada co klucz użyczy.

Warto jeszcze takie drobiazgi wziąć, ja tak zawsze robię.:

https://allegro.pl/oferta/prowadnice-zacisku-tyl-vw-beetle-lupo-fox-new-polo-7737926696

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-ham-mazda-121-1-8d-96-03-7953888459

No i przydałoby się posmarować miejsca styku kolcka z jarzmem pastą miedziana a jak masz felgę alu to popryskać piastę z miejscem styku sprayem ceramicznym :)

 

Dzięki, ale aż tak to wolę już nie oszczędzać i jednak dać te części do wymiany komuś, kto się na tym zna. Chyba nie muszę mówić jakie skutki może mieć złe zamontowanie i przykręcenie łożysk w kołach... ;) Jednak poszukam tańszego mechanika, bo wydaje mi się, że 500zł za wymianę łożysk, tarcz i klocków to też lekkie przegięcie. Przecież dla takiego mechanika to robota na pół godziny - tak mi się wydaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To źle ci się wydaje.
Przód to godzina, tył godzina, łożyska w 2 godziny. Stówa netto/godzina za robotę (co i tak jest śmiesznie tanio) i masz 500 brutto. Jak minimalna płaca pójdzie w górę to będzie 200 za godzinę ;)

 

Mechanik też nie narzuca marż na części tylko sprzedaje ci w cenie detal z hurtowni. A że w internecie pełno jest firm które sprzedają na własnych rabatach i dokładają 5% bo siedzi jeden z drugim w garażu i tylko przerzuca towar  to mamy ceny jakie widać ;).

Dobrze że są firmy które jeszcze działają na zasadzie umów selektywnych dla dystrybutorów bo ciężko by było zarobić w naszym kraju ;)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Sarna1 napisał:

To źle ci się wydaje.
Przód to godzina, tył godzina, łożyska w 2 godziny. Stówa netto/godzina za robotę (co i tak jest śmiesznie tanio) i masz 500 brutto. Jak minimalna płaca pójdzie w górę to będzie 200 za godzinę ;)

 

Mechanik też nie narzuca marż na części tylko sprzedaje ci w cenie detal z hurtowni. A że w internecie pełno jest firm które sprzedają na własnych rabatach i dokładają 5% bo siedzi jeden z drugim w garażu i tylko przerzuca towar  to mamy ceny jakie widać ;).

Dobrze że są firmy które jeszcze działają na zasadzie umów selektywnych dla dystrybutorów bo ciężko by było zarobić w naszym kraju ;)
 

 

Skoro tak długo trwa wymiana, to oznacza, że jest bardziej skomplikowana niż myślałem i dlatego tym bardziej wolę oddać auto mechanikowi. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest w ogóle skomplikowane, sprowadza się do odkręcenia kilku śrub. Trwa ile trwa, bo najwięcej czasu zajmuje czyszczenie, a to absolutna podstawa. Dobry mechanik powinien wiedzieć, że piastę trzeba dokładnie oczyścić z korozji przed montażem nowej tarczy. Tak samo jarzmo i zacisk + do tego kontrola gumek na tłoczku i samego tłoczka.

W ogóle @sm4rtgym polecam Ci od razu kupić sobie do tego blaszki/ślizgi dla klocków. Najczęściej ich nie ma w zestawie z klockami hamulcowymi, a warto je wymienić przy takim kompletnym remoncie, według mnie przynajmniej.

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!