Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że temat już był poruszany ale jakoś nie doczytałem się niczego konkretnego a powoli konczą mi się pomysły, mechanik jest o krok przed wymiana uszczelki ale sam mówi że nie wie czy to coś da....... Problem jak w temacie, jakiś czas temu zauważyłem że ubywa mi płynu w zbiorniczku.... no ok, auto do mechanika, no i jest jakiś wyciek przy termostacie. No to wymienił termostat, obudowę i coś tam ponoć jeszcze no i się zaczęło..... W zbiorniczku robi się takie ciśnienie że w trakcie jazdy wyrzuca płyn przez korek. Ogrzewy anie jakoś tam działa do pierwszej kreski na wskaźniku termperatury, od 2 do 3 wieje zimne powietrze żeby po jakimś czasie zacząć grzać jakby nigdy nic natomiast wskażnik termperatury spada prawie o jedną kreskę żeby zaraz znowu stanąć w połowie i tak kilka razy. Zbiorniczek jest czysty, korek oleju też , sprawdzaliśmy płyn na zawartość CO2 i nic, węże miękkie .... nie wiem. Auto chwilę pochodzi i zaraz trzeba je odpowietrzać i wtedy na chwilę i temperatura i poziom płynu wraca do normy ale za chwile znowu trzeba odpowietrzac. Korek też wymieniłem i nie wiem co jeszcze mam robić. Mechanik walczy ale jemu też kończą sie pomysły i bardzo dużymi krokami zbliżamy się do uszczelki pod głowicą a czytałem po forach że wymiana UPD przy bliżniaczych symptomach często nie przynosiła skutku. Może ktoś miał taki kłopot i sobie z tym poradził.. Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.11.2019 o 18:18, czemek11 napisał:

Zbiorniczek jest czysty, korek oleju też , sprawdzaliśmy płyn na zawartość CO2 i nic, węże miękkie .... nie wiem.

Mechanik walczy ale jemu też kończą sie pomysły i bardzo dużymi krokami zbliżamy się do uszczelki pod głowicą

Uszczelka pod głowicą odpada, bo próba z CO2 jest negatywna,

Dnia 8.11.2019 o 18:18, czemek11 napisał:

Auto chwilę pochodzi i zaraz trzeba je odpowietrzać i wtedy ;

   - na chwilę i temperatura,

  -  i poziom płynu wraca do normy,

  -  ale za chwile znowu trzeba odpowietrzac.

Czyli układ zaciąga gdzieś powietrze;

    - uszczelka termostatu,

   -  pompa wody,

   -  węże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!