Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mocne szarpanie na zimnym silniku


ciasteq666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam Megane II 2004R. sedan w silniczku 1.6 16V 113 km

Mam problem tzn. Po nocy wyjeżdżam z garażu. Silnik kompletnie zimny. Samochód przełącza sie na gaz po określonym czasie, i zanim rozgrzeje się do 60-70 stopni przy zmianie biegów, puszczeniu nogi z gazu jest wyczuwalne bardzo mocne szarpnięcie. Jeśli wyłącze gaz i rozgrzewam do tej temperatury auto na benzynie problemu nie ma. Czego to może być wina? Możliwe że auto przełącza sie za szybko i gaz się skrapla? Nie znam się kompletnie na gazie ponieważ jest to moje pierwsze auto z LPG. Dodam że instalacja to Stag IV ( nie wiem czy dobra czy nie, możecie napisać).

Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ciasteq666 napisał:

Po nocy wyjeżdżam z garażu. Silnik kompletnie zimny.

Samochód przełącza sie na gaz po określonym czasie i zanim rozgrzeje się do 60-70 stopni przy zmianie biegów,

puszczeniu nogi z gazu jest wyczuwalne bardzo mocne szarpnięcie.

Jeśli wyłącze gaz i rozgrzewam do tej temperatury auto na benzynie problemu nie ma.

Od kiedy masz zamontowany gaz?

Kiedy był przegląd instalacji gazowej?

Stag IV - to popularny/dobry system, ale jak wiadomo najważniejszy jest kumaty gazownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz zamontowany w 2015r.

Przeglądu można powiedzieć że dawno nie było..

Zauważyłem jeszcze dziury w przyspieszeniu na zimnym silniku zarówno na benzynie jak i na gazie, może to być spowodowane uszkodzeniem przepływomierza? Nie przychodzi mi nic innego na myśl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach