Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwny dźwięk podczas odpalania


SpK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam autko Megane 3 coupe 2010rok. Mam go od 3 miesięcy i odkad zaczęło się robić chłodniej to autko troszkę dziwnie odpala. Tak jakby coś szuralo (nie wiem jak to określić). Gdy na dworze jest ciepło auto odpala bez problemu, chodzi o ten pierwszy dziwny dźwięk na filmiku. Chodzi mi o to czy mam się czym martwic czy tak już powinno być :DOdrazu mówię że nie znam się na autach, dlatego liczę że ktoś podpowie, z góry dziękuję.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, SpK napisał:

Mam go od 3 miesięcy i odkad zaczęło się robić chłodniej to autko troszkę dziwnie odpala.

Tak jakby coś szuralo

Rozrząd do wymiany,

Nie jeździć!!!

1/ Słychać grzechotanie/ odgłos drżącej blachy, tzn; że ; 

      a/ łańcuch pracuje bardzo niestabilnie,

      b/ ociera po obudowach łańcucha i produkuje opiłki metalu, które dostają się do oleju silnikowego,

      c/ stwarza to problem z ;

           -  panewkami silnika,

           -  wałkami w głowicy,

          -  z łożyskowaniem turbiny,

2/ Koniecznie zalecam - jeżeli są ślady zeszlifowań na obudowach ;

      a/ demontaż miski olejowej i jej czyszczenie,

      b/ kontrole panewek silnika, wałków w głowicy, łożyskowania turbiny,

      c/  wymianę kpl; rozrządu,

      d/ płukankę układu smarowania silnika, żeby opiłki nie pływały po całym silniku z olejem,

      e/  wykonanie szeregu zdjęć przyczyn awarii,

      f/  wymianę oleju i filtra oleju. Zalecam markowy ;

          - filtr oleju; mann, knecht, purflux,

          -olej ; Valvolina Syn Power 5W40

3/ Kontrolę prawidłowości działania nastawnika faz zaworów ssących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach