Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

obroty po odpaleniu 1tyś póki silnik zimny po dodaniu gazu auto się dławi obroty spadają do 500 ale nie gaśnie


qsza82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od kilku dni mam taki problem zaraz po odpaleniu auta obroty wchodzą na 1tyś gdy tylko dotknę gazu aut zaczyna się dławić obroty spadają do około 500 ale silnik nie gaśnie całkiem. Po przegazowaniu obroty nadal utrzymują się na poziomie 1tyś. Auto jest mułowate dopóki silnik się nie rozgrzeje i obroty nie spadną do poziomu 750. Po przejechaniu kilkuset metrów wszystko jest juz ok. Ktoś ma pomysł co może powodować takie objawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, qsza82 napisał:

zaraz po odpaleniu auta obroty wchodzą na 1tyś,

gdy tylko dotknę gazu aut zaczyna się dławić obroty spadają do około 500, ale silnik nie gaśnie całkiem.

1/ Do wymiany ;

       -  filtr powietrza,

       -  świece zapłonowe,

2/ Cewki i świece muszą być czyste i suche,

3/ Do przeczyszczenia;

       a/ przepustnica oraz wymiana oringu,

       b/ map sensor oraz zapewnienie szczelności jego montażu,

       c/ czoła czujników; wału korbowego oraz wałka rozrządu,

       d/ styków elektrycznych ;

            1/ map sensora,

            2/ przepustnicy,

            3/ czujnika temperatury płynu,

            4/ czujników; wału korbowego oraz wałka rozrządu.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam.

 

Czy rozwiązałes problem ???

bo mam podobnie. Auto po odpaleniu i dodaniu gazu zaczyna się dławić. Po wrzuceniu wstecznego obroty spadają do 500-600 i silnik się dławi. Muszę delikatnie operować pedałem gazu aby nie zgasł. Świece i cewki sprawdziłem i wyglądają OK. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.12.2019 o 00:16, jabrze napisał:

Silnik się dławi od nadmiernie  przesuniętego zapłonu - Elektrozawór KZFR.

 

 

a mógłbyś coś więcej dodać?

 

Wykręciłem ten elektrozawór za pierwszą cewką i wygląda idealnie. Zero brudu nic nie lata... Po ponownym wkręceniu bez zmian. Silnik po wrzuceniu wstecznego zachowuje się tak jak by miał 50% mocy. Trzeba delikatnie operować pedałem gazu i sprzęgłem aby nie zgasł. 

Edytowane przez bart241
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.01.2020 o 05:44, jabrze napisał:

Zmierz na gorącym silniku przesunięcie zapłonu to poznasz jego stan. Jeśli będzie poniżej 3 stopni tzn. że mu nic nie dolega. 

 

Dzięki za info. A można to jakoś łatwo sprawdzić ?

Niestety ale nie mam CLIP-a

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!