Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bład p1525, nierówna praca silnika, kopci!


Amorlaes

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich  i prosze o pomoc gdyz mam problem z Megane 3 1.4 tce, wczoraj zapalil sie check , plus komunikat skontroluj esp i nie rowna praca silnika, po 3 krotnym zgaszeniu i odpaleniu silnika problem ustał. Po wizycie u mechanika i podpieciu pod komputer (jakis universalny) wyskoczyl blad p1525. Dzis rano proboj odpalic samochód ta sama sytuacja tylko po przejechaniu 500m zauwazylem ze zaczał strasznie kopcic na biało. Czy ktos spotkal sie z podobna sytuacja  co moze byc nie tak ? Cewka, upg, turbina? Z gory dzieki za pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Amorlaes napisał:

Dzis rano proboj odpalic samochód ta sama sytuacja tylko po przejechaniu 500m zauwazylem ze

zaczał strasznie kopcic na biało.

Sprawdź ;

    - poziom płynu chłodzącego, 

    - wygląd elektrod świec zapłonowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Amorlaes napisał:

Plynu dolewalem miesiac temu gdyz zauwazyle ze jest  miniumum teraz jest ok

Dla silnika, bardziej miarodajny jest przebieg a nie czas;

  - w sprawnym układzie chłodzenia, nie ma prawa ubywać płynu,

  - należy to sprawdzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna to sprawdzic w jakis inny sposób niz poprzez obserwacje? Przed wyjazdem na  majówke sprawdzalem plyny i bylo ok miesiac temu dolalem 0.5l, tyle ubylo przez pol roku 

Edytowane przez Amorlaes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego 0,5l przez pół roku to nic nadzwyczajnego jeżeli dużo jeździsz. Koledze chodzi o to że może to być uszczelka pod głowicą wówczas płyn jest spalany i dymi na biało. 

Edytowane przez jackowskipatryk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie, uszczelka to byla pierwsza rzecz o ktorej pomyslalem, tylko mozliwe jest ze dzień wczesniej przy tych samych objawach auto nie kopcilo tylko po zgaszeniu i odpaleniu wrocilo do normy, a na następny dzien rano wraz z check-iem i wypadaniem zaplonu zaczal strasznie kopcić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!