Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Interfejs Diagnostyczny Bluetooth usuwanie błędów.


Rekomendowane odpowiedzi

Z poduszką połączy się i skasuje błąd na pewno Pyclip180+. Jest częściowo spolszczony i prosty w obsłudze. Większość programów łączy się tylko z silnikiem.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem aplikację na smartfona. Łączy się przez BT i nazywa się jak w poście powyżej, jest bezpłatna. Do pobrania TU

Edytowane przez aniewa
  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem taki mały samouczek dla Pyclip:

START - Uruchom programPort ELM - port adaptera lub adres adaptera Wi-Fi. Adres Wi-Fi jest podany w         formacie IP: portu adaptera.

Lanquaqe - wybór języka.

Demo mode - uruchomienie skryptu w trybie demonstracyjnym z zapisanym plikiem saveEcus.p

DUMP - zapisywanie zrzutu bloku. Zaleca się to zrobić przed wszelkimi zmianami parametrów w maszynie, aby móc skorygować nieoczekiwane konsekwencje takich zmian.

Orientation landspace - uruchomienie w trybie pionowym.

Scan vehicle - menu z wyborem samochodu.

Log name - włącz funkcję rejestrowania. Plik dziennika może być niezbędny do analizy błędu, sprawdzenia adresu bloku i innych przypadków.

CAN2 (Multimedia CAN) - użycie magistrali CAN2 z odpowiednim adapterem. Na którym są multimedia.

front size - rozmiar czcionki w programie.

KWP Force Slowinit- użyj parametru slow-init dla bloków starszych wersji, jeśli masz samochód przed 2009 rokiem z niestabilnym połączeniem, lepiej go aktywować.

Użyj CFC0 - oprogramowanie do kontroli przepływu, włącz, jeśli adapter ELM327 nie obsługuje sprzętu.

 

DE: Błędy urządzenia - ta sekcja odczytuje / usuwa błędy.

SP: Stan systemu - wyświetlanie bieżących podstawowych odczytów (obrotów, napięcia, temperatury itp.

SP: Parametry systemowe - wyjście aktualnych parametrów bloku, bez możliwości zmiany.

LC: Konfiguracja systemu - wyjście aktualnej konfiguracji, bez możliwości zmiany.

AC: Testy ececuting - uruchamiaj skrypty testów blokowych (na przykład sprawdź wszystkie uporządkowane żarówki, przekaźniki itp.)

CF: Zmiana konfiguracji UWAGA

VP: Programowanie VIN - programowanie VIN podłączonego do każdego bloku.

RZ: Resetuje - Resetuje wszystkie błędy bloku i kalibracji.

ECM: Rozszerzony zestaw poleceń - są to skrypty konfiguracyjne. Większość z nich nie działa (prawdopodobnie podczas finalizacji skryptu), ale można zapoznać się z zasadami działania za pomocą polecenia „pokaż” i po frazie „Jest scenariusz. Nie obsługuję ich! ”Po wyświetleniu monitu naciśnij Enter

  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw parujesz telefon z OBD2, następnie włączasz zapłon, Demo mode na off,  scan vehicle na ON i naciskasz START. Po wyborze z listy swojego samochodu automatycznie nastąpi kikluminutowe skanowanie dostępnych modułów. Po skanowaniu masz listę modułów z podaną ilością błędów w każdym. Klikasz na odpowiedni moduł, następnie po jego zaznaczeniu na linijkę z błędami. Wyświetli się lista błędów w danym module i naciskasz clear, wyskoczy okno dialogowe, klikasz EXECUTE następnie potwierdzasz przyciskiem  ACCCEPT i po bólu.

Poniżej kilka screnów z działania programu.

 

11.thumb.JPG.c9ef273838650f8e600bc97cee68c7e8.JPG   12.thumb.JPG.6e303ebd538e70ca60e8dd5d72a601c3.JPG  13.thumb.JPG.8d4153173810a4d4a64641a60b5f2ca0.JPG  14.thumb.JPG.90e26d4da54a89efa4302642672f2eb4.JPG  15.thumb.JPG.b9e603a4a48fe88da313d7a1e21c9f74.JPG  16.thumb.JPG.9f75e068dc3032b619066946d3e4df9d.JPG

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, także zamówiłem ten Interfejs i zobaczymy jak będzie jakby co będę pisał jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc!

Dnia 9.02.2020 o 12:56, aniewa napisał:

Najpierw parujesz telefon z OBD2, następnie włączasz zapłon,

 

          

Co mam odpalić samochód skanowanie usuwanie błędów na wł silniku robić? A jak podłącze ten interfejs to mam go guzikiem włączyć i w tel znaleźć OBD ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy kiedykolwiek coś parowałeś z telefonem poprzez BT. Zapłon włączasz tylko naciskając na guzik START przy włączonym biegu i naciśniętym hamulcu. Wkładasz interfejs do gniazda obd2 w samochodzie i w interfejsie zaświecą się kontrolki. W telefonie uruchamiasz wyszukiwanie urządzeń BT. Telefon znajdzie urządzenie OBDII i poprosi o wpisanie kodu parowania, zazwyczaj są to cztery zera. Po sparowaniu uruchamiasz program i postęujesz jak napisałem w powyższych postach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 12.02.2020 o 09:58, aniewa napisał:

Nie wiem czy kiedykolwiek coś parowałeś z telefonem poprzez BT. Zapłon włączasz tylko naciskając na guzik START przy włączonym biegu i naciśniętym hamulcu. Wkładasz interfejs do gniazda obd2 w samochodzie i w interfejsie zaświecą się kontrolki. W telefonie uruchamiasz wyszukiwanie urządzeń BT. Telefon znajdzie urządzenie OBDII i poprosi o wpisanie kodu parowania, zazwyczaj są to cztery zera. Po sparowaniu uruchamiasz program i postęujesz jak napisałem w powyższych postach.

 

Zrobiłem jak  pisałeś i niestety po skanowaniu na nowo mi skanuje zaznaczałem też KWP Force i to samo. Wcisnąłem start wyskoczyło mi by wrzucić bieg na N więc nie wrzucałem i siedziałem ok 40min aż się zeskanuje w tym czasie wył mi się licznik ale dalej skanowało i tak  w koło.



Po wybraniu USE CFC0 zaczęło szybciej wyszukiwać ale to samo się dzieje 2x wyszukuje z tym że przy tym pojawił się Problem "No ECU detected nothing to do" a na PyClip-2.1 to samo.

Edytowane przez Loniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po włożeniu interfejsu do gniazda należy go włączyć przyciskając przycisk. 

Po wyzwoleniu startu w smartfonie na interfejsie robi się dyskoteka. Pokazuje łączną ilość modułów po prawej stronie i ilość wyszukanych po lewej stronie. Pełne skanowanie trwa do 4 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!