Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błąd p0202


Pielik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Błąd p0202 może ktoś mądry doradzi coś... sprawdzone.... zamiana wtryskow kodowanie po zamianie instalacja nowa kostka piny przy komputerze... przejście w kablach plus zwarcie do masy  wszystko ok jak narazie samochód normalnie pali jeździ przyspiesza blad po skasowania zamknięciu samochodu i otwarciu wyskakuje od razu... jeżeli go skacuje odpale samochud i jade nim nie ma bledu ... mial ktos cos podobnego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pielik napisał:

Błąd p0202 może ktoś mądry doradzi coś

1/ To błąd obwodu sterowania 2 -go wtryskiwacza - liczymy od strony skrzyni,

2 godziny temu, Pielik napisał:

zamiana wtryskow, kodowanie po zamianie, instalacja nowa kostka piny przy komputerze...

przejście w kablach plus zwarcie do masy  wszystko ok,

jak na razie samochód normalnie pali jeździ przyspiesza,

blad po skasowania zamknięciu samochodu i otwarciu wyskakuje od razu.

2/Jeżeli po zamianie miejscami wtryskiwaczy, dalej jest błąd P0202 to ;

   - masz uszkodzoną/zaśniedziałą wiązkę między wtryskiwaczem a wtyczką komputera;

        -  słabych/chwiejnych połączeń elektrycznych na wtryskach, wtyczkach,

3/ Profilaktycznie ;

  - wymień filtr paliwa na markowy; mann, knecht, purflux,

  - zapewnij brak pęcherzy powietrza pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze @Pielik chyba bardziej chodzi o to dlaczego błąd zawsze wyskakuje po zamknięciu i otwarciu samochodu a nie w czasie jazdy. Gdyby coś było nie tak z obwodem drugiego wtryskiwacza to błąd by się pojawiał podczas jazdy. Naprawdę ciekawy przypadek.

Ten błąd pojawia się na desce czy tylko w komputerze diagnostycznym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc auto ma 36tys km wczoraj zrobiłem trasę 650 km bez wyłączania zapłonu blad się nie pojawił dojechałem na miejsce wyłączyłem zapłon zamknąłem odpaliłem blad się pojawił... podstawy sprawdzone... Tak jak wyżej napisane ... I cały czas drugi cylinder ... Błąd na desce się p9kazuje A przy okazji wyłącza start stop i trakcie... alarmy oginal... moim zdaniem jeżeli by była przerwa w obw9dzie  to błąd podczas jazdy też by wyskoczył... A tu nic i auto zero spadku mocy szarpania itd... jedyne co m8 do głowy przychodzi to komputer tylko czemu jak jest jakie zwarcie błędu nie wyrzuci oraz po skasowniu tylko po zamknieciu auta 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pielik napisał:

Błąd na desce się p9kazuje A przy okazji wyłącza start stop i trakcie.

Piszesz w dziale megane II ph 2 ale jakiego auta dotyczy ta usterka? System S&S był stosowany w megane III i przy wszelkiego rodzaju błędach silnika jest z automatu dezaktywowany.  

Odczytywany błąd na pewno dotyczy silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak system start stop jest przy błędzie wyłączamy i zapala trakcie... P0202 jest od obwodu drugiego wtrysku za bardzo nie mam pomysłu czy by wywaliło ten błąd z innym bedem .... zaczelo sie od szarpania i nie rownej pracy przy odpaleniu na minusowej temperaturz a skonczylo z tym bledem tak ja wyzej pisalem zamienialem wtryski z kodowaniem piny patrzylem itd zabardzo nie mam pojecia co by moglo byc a najlepsze bo blad jest a samochod jezdzi jak narazie 1.5 dci 110ps Continental komputer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz silnik K9K 636 i na forum jest temat dotyczący problemu z nierówną pracątego silnika  po uruchomieniu na mrozie. 

Co do błędu występującego po otwarciu drzwi a dotyczącego obwodu wtryskiwacza to chyba nikt nie zgadnie co jest grane. Niby to wszystko jest bez związku ale jednak nie do końca. Czym odczytujesz błędy? 

Masz nowoczesny samochód i może jest tak, że po otwarciu drzwi jest przeprowadzany test systemów i w trakcie tego testu z jakiegoś powodu wykrywa problem z drugim wtryskiwaczem.

Może jest to związane ze sterownikiem silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!