Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Tematów na temat hamulca ręcznego było już dużo ale nie znalazłem odpowiedzi. Po awarii czujnika położenia pedału sprzęgła został wymieniony, wszystko działa prawidłowo ale błąd na desce rozdzielczej pozostał. Po podjechaniu do mechanika i podpięciu komputer nie widzi czujnika i nie może skasować błędu. Założony następny czujnik i dalej ta sama sytuacja. Jak wyjmę bezpiecznik z pod siedzenia błąd znika ale po włożeniu spowrotem pojawia się. Ktoś miał podobną sytuację albo może wie jak to naprawić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

15 minut temu, Bodjo napisał:

Po podjechaniu do mechanika i podpięciu komputer nie widzi czujnika i nie może skasować błędu.

To trzeba zrobić porządnym interfejsem, a nie "czymś" uniwersalnym. Clip prawdę powie co dalej jeśli jeszcze coś jest nie tak. Błąd powinien zniknąć jeśli nie była użyta żółta rączka od katapulty.

Edytowane przez jabrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Bodjo napisał:

Tylko, że ręczny działa prawidłowo, dobrze zaciąga i zwalnia.

Zmierzyłeś siłę z jaką zaciąga? Wystarczy za duże tarcie linek i idzie na max do końca sygnalizując na pomarańczowo błąd.

11 minut temu, krzychu73 napisał:

Ten ręczny na linki to mega porażka Renault.

Wręcz przeciwnie - jest rewelacyjny jeśli chodzi o ruszanie przodem w dół, czy odwrotnie. Doskonale sobie radzi z dociąganiem na stromych zboczach.

Wszelkie testowania zrobiliśmy w Kaczorach a są tam doskonałe warunki.

Dla mnie działa lepiej jak układy silnikowe z M3.

Hamowanie awaryjne działa znakomicie pod warunkiem, że cały układ jest sprawny. Po nim nie ma żadnego błędu. Mam go 14 lat i sporo jeździłem po górach - wręcz sobie chwalę, tym bardziej, że mam odczyt stromości zjazdu, czy podjazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.07.2020 o 15:03, Bodjo napisał:

Po awarii czujnika położenia pedału sprzęgła został wymieniony, wszystko działa prawidłowo ale błąd na desce rozdzielczej pozostał.

Walczyłem z tym problemem w SC II ponad rok ale niestety bez efektów. Podmiana czujnika, przedzwanianie przewodów, podgląd pracy tego czujnika itp ale błąd pojawiał się ponownie po kilku wciśnięciach pedału sprzęgła. Rozwiązałem to w ten sposób, że w sterowniku licznika zaznaczyłem, że ręczny jest mechaniczny. Dwa lata i zero problemów, jedyny dyskomfort to taki, że nie zaświeca się kontrolka zaciągnięcia hamulca ręcznego. Obecnemu użytkownikowi to nie przeszkadza bo ręczny działa w trybie automatycznym więc w sumie ta kontrolka niewiele wnosiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, aniewa napisał:

Walczyłem z tym problemem w SC II ponad rok ale niestety bez efektów.

Też to miałem - musiałem kupić nowy potencjometr, bo za którymś razem błąd wracał. Wtedy jeszcze aso nie wiedziało, że to się kalibruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już trzeci lub czwarty komplet zacisków od nowego samochodu. Pierwszy uszkodził się jeszcze na gwarancji. Wymienili dwa, a ja zapłaciłem tylko za nowe klocki. Hamulec mam aktywny cały czas. Były problemy, ale nigdy nie użyłem katapulty.

W skrzynce mam tylko zmieniony przekaźnik spolaryzowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!