Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak mocy szarpanie i gasnięcie na wolnych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z obrotami na wolnych obrotach, silnik nie ma mocy oraz czuć szarpanie silnika. Wymieniłem dla swojego spokoju świece cewki i czujnik położenia wałka rozrządu. Proszę o podpowiedź gdzie szukać przyczyny. Test z obd

Car Scanner ELM OBD2

DTC report

Selected brand: Renault

 

============1==============

P0530

Raw code: 0530

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test nie został zakończony, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: AC refrigerant pressure sensor - circuit malfunction

============2==============

P0638

Raw code: 0638

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Test nie został zakończony, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

OBDII: Throttle actuator control (TAC), bank 1 - range/performance problem

============3==============

P0351

Raw code: 0351

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: Ignition coil A, primary/secondary - circuit malfunction

============4==============

P0352

Raw code: 0352

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: Ignition coil B, primary/secondary - circuit malfunction

============5==============

P0353

Raw code: 0353

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: Ignition coil C, primary/secondary - circuit malfunction

============6==============

P0354

Raw code: 0354

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: Ignition coil D, primary/secondary - circuit malfunction

============7==============

P0105

Raw code: 0105

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: Manifold absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) sensor - circuit malfunction

============8==============

P0606

Raw code: 0606

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Test nie został zakończony, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

OBDII: Engine control module (ECM)/powertrain control module (PCM) - processor fault

============9==============

P0340

Raw code: 0340

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Test jest blokowany przez inne DTC, Test nie został zakończony, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction

============10==============

P0010

Raw code: 0010

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Test jest blokowany przez inne DTC, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

OBDII: Camshaft position (CMP) actuator, intake/left/front, bank 1 - circuit malfunction

============11==============

P0530

Raw code: 0530

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test nie został zakończony, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: AC refrigerant pressure sensor - circuit malfunction

============12==============

P0638

Raw code: 0638

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Test nie został zakończony, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

OBDII: Throttle actuator control (TAC), bank 1 - range/performance problem

============13==============

P0351

Raw code: 0351

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: Ignition coil A, primary/secondary - circuit malfunction

============14==============

P0352

Raw code: 0352

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: Ignition coil B, primary/secondary - circuit malfunction

============15==============

P0353

Raw code: 0353

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: Ignition coil C, primary/secondary - circuit malfunction

============16==============

P0354

Raw code: 0354

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: Ignition coil D, primary/secondary - circuit malfunction

============17==============

P0105

Raw code: 0105

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Zweryfikowana usterka obecna

OBDII: Manifold absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) sensor - circuit malfunction

============18==============

P0606

Raw code: 0606

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Warunki testowe są spełnione, Test nie został zakończony, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

OBDII: Engine control module (ECM)/powertrain control module (PCM) - processor fault

============19==============

P0340

Raw code: 0340

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Test jest blokowany przez inne DTC, Test nie został zakończony, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

OBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction

============20==============

P0010

Raw code: 0010

ECU: Jednostka sterująca silnika

Status: Oczekiwana usterka obecna, Test jest blokowany przez inne DTC, Zweryfikowana usterka obecna, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy

OBDII: Camshaft position (CMP) actuator, intake/left/front, bank 1 - circuit malfunction

============21==============

B1007

Raw code: 9007

ECU: SRS/Airbags

Status: Oczekiwana usterka obecna, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna

============22==============

C1607

Raw code: 5607

ECU: Power steering

Status: Oczekiwana usterka obecna, Warunki testowe są spełnione, Test jest blokowany przez inne DTC, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna

============23==============

B1401

Raw code: 9401

ECU: Dashboard/Instrument cluster

Status: Oczekiwana usterka obecna, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna

============24==============

B1403

Raw code: 9403

ECU: Dashboard/Instrument cluster

Status: Oczekiwana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy, Test nie został zakończony, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPC sprawdziłem nie jest zalane, a pod UPC są bezpieczniki i przekaźniki.

@edit

Oddane do elektryka. Dam znać co było przyczyną jak odbiorę

@edit2 przyczyną był regulator faz rozrządu wymiana na nowy 550zł wraz z przegwintowaniem gwintów cewek

Edytowane przez delete93
Oodane do mechanika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!