Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

pacjent Megane 3 2012 w wersji generation. Od dłuższego czasu denerwuje mnie w tym samochodzie prawie wszystko, co znajduje się wewnątrz. Jakość wykonania w renault jest fatalna. W porównaniu do forda czy opla, które mają znajomi, jest to krótko mówiąc dramat.

Chciałbym choć trochę to zmienić. Potrzebuję Waszej pomocy.

1. Stukająca obudowa zegarów. Podczas jazdy zaczyna trzeszczeć, w momencie przytrzymania ręką, stukot ustaje. Wymiana, klejenie, czy ten typ tak ma?

2. Trzaskające zagłówki w fotelu pasażera oraz w tylnym rzędzie. Da się to wyeliminować? Czy wymiana pomoże?

3. NAJBARDZIEJ DOKUCZLIWE. Trzaski w okolicach ucha, ze słupka podczas jazdy ponad 50km/h. Podczas deszczu nie występują. Brzmi, jakby ktoś wrzucił kamyczek do środka. Moje podejrzenia kieruję na klamki w drzwiach, ponieważ wydaje się być w nich dużo luzu. Czy da się je jakoś wyregulować? Może miał ktoś podobny przypadek i to błędny trop.

4. Jak wygląda wymiana uszczelek? Czy w czymś pomoże? Podczas jazdy >80 km/h słychać wyraźny podmuch wiatru. 

 

Zdaję sobie sprawę, że kilka lat temu kupiłem auto z niskiej półki cenowej i może za bardzo wybrzydzam. Mechanicznie nie mam Megance nic do zarzucenia, ale ten środek po 8 latach i 140 000km wygląda okrutnie. Chciałbym chociaż minimum komfortu. Proszę Was o pomoc.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zgoła odmienne zdanie. Prawdopodobnie ktoś, kiedyś w warsztacie blacharsko-lakierniczym barbarzyńsko Twój samochód rozbierał/uzbrajał. Mogę się jedynie zgodzić z uszczelkami drzwi, faktycznie "siadają" po latach i dorzucić jeden ogólnie znany feler eco-skóry na fotelach. Uważam, że wnętrze MEGANE III ma więcej niż dobre materiały zarówno deski rozdzielczej jak i boczków. Sam sposób mocowania ich. Widziałeś jak wygląda spinka tapicerska boczka drzwi? No, swoje też kosztuje. Mocowanie osłony lusterek od wewnątrz (oryginalnie nawet sama spinka nie do kupienia) To już naprawdę stara, dobra szkoła jest, dla samochodów wyższej klasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

    Dokładnie jak u przedmówców i przy tym przebiegu nie realne takie zjawiska.

Trzaski występują w tunelach w lagunach ale w Megane cisza tak jak wyżej pisali.

Najwyraźniej ktoś rozbrajał i uzbrajał auto. Sprawdź miernikiem lakieru. Gorzej jak zrobiony przystanek to miernik nic nie pokaże.

    Jak zagłówki latają z tyłu to mogą być już amorki a i nie byłbym taki pewny pisząc że w polu czy fordzie jest bloga cisza.

Znajomi mają to wiem jak to wygląda. Dobrze, że głośniki w miarę tam grają to rekompensują bolączki tych marek, po odpowiednich przebiegach  

    Powodzenia w szukaniu do prawdy o swoim wozie  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norbi, nie chcę Cię rozczarować, bo troszkę naiwnie piszesz, kupno używki w salonie Reno jest w praktyce obarczone takim samym ryzykiem, jak kupno samochodu od handlarza Mietka. Wiele lat temu troszkę zgrzeszyłem (było wyspowiadane), jak jeszcze studiowałem cofałem liczniki samochodów właśnie dla ASO, na polecenie samych właścicieli. Mimo, że to było 30 lat temu, nie będę przytaczał żadnych marek ani nazw (zresztą już niektórych nie ma) bo to bez znaczenia. Niecne to było, ale w Warszawie za coś wtedy trzeba było żyć. A były to "wesołe" wczesne lata '90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie dziękuję Panowie za podzielenie się zupełnie nic nie wartymi uwagami. To niestety nie rozwiązuje moich problemów. Co nieco poczytałem na forum i nie tylko ja borykam się z tymi problemami w "bezproblemowej Megane 3". Podobne problemy przewijały się przez forum nawet w nowych samochodach. Pozostaje szukać rozwiązania na własną rękę oraz sprawdzić sposoby, które były opisane wcześniej na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę, że wersja generation to całkowity golas nie tylko w wyposażeniu, ale też wygłuszeniu. 

Zdarzały się brzęczące zagłówki i schowki przed pasażerem, ale reszta jest całkiem nieźle spasowana.

W drzwiach mogą Ci brzęczeć plastikowe zaślepki pod zewnętrznymi  klamkami - wystarczy je wyjąć i zamontować na silikon. To jest standard w wersji z oraz bez hands free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, meganecoupe02 napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?: 

Dzięki za poradę, to pomogło. 

 

Zdaję sobie sprawę co kupiłem i liczyłem się z takim wyposażeniem. Jednak nie wiedziałem, że będzie się tak szybko degradować. 

Mam również od nowości Grand Scenica w wersji privilege i po 150 000 km też zaczęło stukać tu i ówdzie.

Dla porównania s-max znajomego po 280 000 km wygląda bardzo solidnie.

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania :!: - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się tłukla tylna półka, założyłem uszczelki i niby cisza. Tłuką się zagłówki kierowcy i pasażera, to w co wchodzi zagłówek w oparcie jest wyrobione i napindala, że mam dość. Ogólnie jest twardo, mało komfortowo i głośno ehh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!