Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Oryginalne ustawienia ddt4all, zacina się r-link 2 - Megane 4 Break


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Ostatnio zabrałem się za montowanie kamery, poszło ok, kamera działa dzięki wiedzy z forum :)  ale nie w tym tkwi problem, przy włączaniu kamery w ddt4all nadusiłem komendę "Hard Reset" i od tego momentu r-link zaczął zamulać, po otworzeniu auta mija z 30 sekund zanim się włączy mimo iż zegary odpalają normalnie. W czym może tkwić problem... A dodam iż zamiast megane pokazywało mi talizmana ale z tym już sobie poradziłem.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naczelna zasada dd4all to nigdy nie dotykamy Hard Resetu. Masz farta, że jakoś działa. Wolne działanie to wynik złej konfutacji, mam nadzieję że  przed "przemyślaną decyzją" zrobiłeś zgodnie z zaleceniami PrintScreeny . Jeśli nie to szukaj auta w tej samej wersji i niech Ci ktoś zrobi fotki ekranów gdzie nacisnąłeś H. reset i zmień niewłaściwe wpisy...... ASO tez mam możliwość powrotu do konfiguracji pierwotnej ale skasują parę złoty i kamera nie będzie działć....

Edytowane przez satisati
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sęk w tym że hard reset nie był przemyślaną decyzja i wyszła mega lipa. Dzisiaj próbowałem wrócić do wersji V2 i poszło, działało normalnie tylko oczywiście Clio w tle ale szybkość była ok , zainstalowałem na nowo V3 plus mapy i dalej to samo przycina. Tylko dziwię się że przycina start rlinka po długim postoju a po krótkim działa normalnie. Hmm będę musiał poszukać kogoś z taką samą konfiguracja i wtedy może będzie normalnie. Jeden błąd a już dwa dni rozkiminiam co mu leży na wątrobie. Może ktoś ma podobną Megane ?  a dokładnie Megane 4 Grandtour Bosse edition 130 Tce. :)

Edytowane przez warek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darmowy program do diagnostyki Renault powstały na bazie CLIP.

 

Program najszybciej ogarniesz sobie szukając "pyren drive2 ru" w google.

Instalujesz i uruchamiasz. Wybierasz swojego ELM i klikasz Macro na dole okna. Następnie wybierasz podesłany przeze mnie plik po czym proces automatycznej konfiguracji modułu powinien zostać rozpoczęty.

Po zakończeniu tego etapu R-Link powinien przywrócony do domyślnej konfiguracji.

Megane_4_130_Tce_76.cmd

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ogarnę jakoś, dzięki wielkie :D Dam znać czy się udało. A mam jeszcze pytanie czy nie usunie mi to chiptuningu bo mapa była modyfikowana na 140 km ?? 

 

 

Mam pierwszy błąd nie mam zakładki Macro 

Bez tytułu.png

Edytowane przez warek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmieniłem, nadusiłem "macro" i wyskoczył mi błąd, czy powinno wyskoczyć okno z wskazaniem ścieżki pliku ?? Sorry że tak łopatologicznie ale nie pracowałem z tym programem :////

121.png

dobra poradziłem sobie z tym problemem wystarczył "Check ELM", po zakończeniu sprawdzania "Update" i poszło :) Jutro zdam relacje czy pacjent jeszcze żyje ?  Dzięki ziomki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno wyłącz opcję --cfc na ekranie startowym. Jak to nie pomoże to najlepiej będzie jak zaktualizujesz kod do najnowszej wersji. Pomoże mi to w namierzeniu ewentualnego problemu w kodzie programu.

https://gitlab.com/py_ren/pyren 

Pobierz najnowszą wersję kodu z linku wyżej lub bezpośrednio. Rozpakuj plik i z wypakowanego folderu pyren-master zaznacz wszystkie pliki i wrzuć je do głównego folderu programu (w głównym folderze powinny być foldery takie jak np. EcuRenault, Python27, Vehicles). Uruchom PyRen i upewnij się, że w polu Version masz ./pyren.

Wyłącz opcję --cfc i spróbuj jeszcze raz skorzystać z opcji Macro. Jeśli dalej będzie coś nie tak daj znać.

 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak udało się wgrać plik poszło bez jakichkolwiek problemów, po czym zresetowałem R-linka i wyskoczył mi Renault Espace, po czym uruchomiłem dd4all żeby sprawdzić co się zmieniło i faktycznie powróciło wszystko do fabryki tylko że nie do mojego modelu ? ogólnie był diesel, Espace, automat, ale myślę że jest to spowodowane oprogramowaniem v3 ponieważ ono było ściągane z hiszpańskiej strony i nie wiadomo od jakiego auta do końca, niestety ze strony producenta tego oprogramowania nie ma ?.

Po zmianie parametrów na właściwie ukazała mi się moja Megi :) myślę żeby zrobić tak powrócić do wersji 2.15.703 po czym przeskoczyć na oryginał 2.19.300 a tą wersję v3 olać i tyle co sądzicie?? Głównie chodziło mi o android auto ale jak ma tak zamulać to wole zostać przy oryginale i działać bez niego. Po odczekaniu chwili to samo zamula. 

 

Więc zainstalowałem wersję 2.15.703 chodziło super zero przycięć tylko Clio w tle :/  po czym kolejną 2.19.300 i przywróciłem ustawienia programem pyRen. 

Wszystko wróciło do normy jeśli chodzi o ustawienia R-linka Meganka w tle też, zamknąłem samochód po odczekaniu 5 minut otworzyłem i znowu to samo zamula 30 sekund. Czyżby była to wina wersji 2.19.300 dodam iż pobrana ze strony producenta. A dodam jeszcze że odpalanie zegarów i r-linka zaczynało się już po otwarciu auta z kluczyka wcześniej, teraz gdy otworzę z kluczyka ciemno, dopiero jak otworzę drzwi zaczyna się uruchamiać.

Już nie wiem co robić jeden błąd i tyle szkód.....

 

Panowie przełom, kombinuje już jak mogę żeby tylko uratować system. Zainstalowałem wersję 2.15.703 i od razu wersję V3 i chodzi bez zacięcia:) zrobiłem procedurę przywracania ustawień i efektem końcowym jest na Espace na multi sense. Nie mogę powrócić do Megane. Jakieś pomysły ?? Reszta jest już ok uruchamia się tak jak było od stanu fabrycznego. Dodam iż w programie dd4all w zakładce "vehicle details" mam po 0 czy to ma tak być ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam właśnie KFB i wyskakuje teraz Megane tylko że hatchback ?, a mam kombi. Coś chyba nie dograło albo nie ma jakiś wytycznych pojazdu żeby przeszedł na kombi, w zakładce vehicles detail wpisywałem parametry i zmieniały się pojazdy. 

Edytowane przez warek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Oryginalne ustawienia ddt4all, zacina się r-link 2 - Megane 4 Break

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!