Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Kupiłem Megane 3 Ph2 sprowadzone z Austrii i zauważyłem, że przy przełączeniu świateł na pozycyjne lub mijania nie świecą się DRL wcale. Wiem już, że powinny świecić przyciemnione. W kloszach są W5W ale nie świecą nigdy. Na trybie Auto swięcą się DRL z pełną mocą, a po zmroku włączają się mijania, niestety DRL gasną całkowicie. Nie widać żadnych autorskich modyfikacji w instalacji elektrycznej, DRL też oryginalne. 

 

Ktoś się spotkał z takim problemem, coś trzeba przełączyć? 

Edytowane przez Krogoth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Krogoth zmienił(a) tytuł na Brak ściemniania DRL
19 godzin temu, jabrze napisał:

Naruszasz zasady cytowania. Regulamin 5.13 aniewa

No właśnie nie bardzo. W trybie pozycyjnych (mała żarówka na obrazku manetki) z przodu nie świeci się nic. Z tyłu owszem - pozycyjne. Zgodnie z prawem przy światłach mijania też powinny się świecić pozycyjne, a poza H7 nie świeci się nic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić jaki masz  typ dziennych. Były na dwa piny i robiły tylko jako dzienne i były na trzy piny i miały pozycyjne. Przy dwupinowych powinno być zasilanie dla pozycyjnych w reflektorze przednim na pinie 2, biały przewód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinny się przyciemniać, bezpieczniki odpadają bo te same zasilają tył. Sprawdziłbym czy do kostki na  sześć pinów umieszczonej z lewej strony zderzaka dochodzi napięcie na piny 3 i 4. Jeżeli tam też brak napięcia to pozostaje moduł USM z bezpiecznikami pod maską silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kostki chwilo się nie dobiorę, ale do bezpieczników owszem. Wiesz może które to? Patrze na te rozpiski ale wszędzie co innego piszą i to raczej z własnych eksperymentów. 

 

Edit: w międzyczasie zdjąłem jeden reflektor i w kostce nie ma kabla na pinie 2, który daje prąd na pozycyjne. Masa idzie z H7. 

Edytowane przez Krogoth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwa rodzaje skrzynki i stąd różne wyjścia do pozycyjnych przód w ledach. Jeżeli masz skrzynkę jak na załączonym poniżej rysunku to kreskami zaznaczyłem wtyczki z których jest przyciemnione zasilanie ledów.

1663385976_pozycyjneprzd.thumb.jpg.71933f21bc217e3f3f87e4f67b5ece19.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem swój interfejs, którego używałem do innego auta (viaken vscan mdx36) i po doinstalowaniu modułu renault okazało się, że sporo mogę. Clip to to nie jest, ale można sporo funkcji konfigurować czy przeprowadzić jakąś diagnostykę. Miałem jakieś nic nie wnoszące błędy na UCH (nieaktualne) raczej wynikające z wyciągania bezpieczników. Pousuwałem je, niestety w swojej nieskończonej mądrości na odpalonym silniku. Z poziomu aplikacji mogłem też bez problemu sterować wszystkimi żaróweczkami i reflektorami - w tym DRL ze ściemnianiem włącznie. Tak czy inaczej po kasowaniu 4 błędów pojawiło mi się z 15 nowych jeszcze głupszych. DRL zaczęły za to normalnie działać i się ściemniają :) Nawet domykanie szyb z pilota ożyło. 

 

Dziękuję za zaangażowanie i wsparcie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.05.2021 o 23:31, Krogoth napisał:

viaken vscan mdx36

Dasz radę tym urządzeniem ustawić automat świateł tj. przy jakim zaciemnieniu przechodzi z dziennych na mijania?

Mam to urządzenie ale jeszcze nie zdecydowałem się na odblokowanie marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ddt4all niby jest taka opcja ale czy działa trudno powiedzieć. Zmieniałem u siebie ale na 100 % nie powiem, że zadziałało. Niektórzy piszą, że zmiana z pólnoc na południe pomaga.

 

1874452331_Beztytuu.thumb.jpg.f80e8ed230321063afc4808359d8746c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 24.05.2021 o 22:25, Krogoth napisał:

Nie. Nie ma takiej opcji. 

 

A jest opcja włączenia licznika wypadania zapłonu?

 

Przepraszam, że tak wypytuję ale zastanawiam się nad tym czy odblokować markę czy w coś innego zainwestować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!