Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault megane III 1.5dci 110KM 2010r. problem z układem paliwowym


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, megana III 1.5dci 110KM 2010r. Przy przyspieszaniu było slychac dziwne dzwieki jakby nie mogla przepalic paliwa.

Dałem do sprawdzenia wtryski Continentala i sie okazalo ze 3 trzeba dac do regeneracji a jeden do wymiany. Po regeneracji i kupieniu wtrysku(ten kupiony wtrysk byl sprawdzony) byla poprawa lecz nadal nie chodzila jak powinna. Po odpaleniu bylo slychac ze chodzi "na 3" i po okolo 20 sekundach zaczynala chodzic rowno. Dalem majstrowi zeby tego kupionego ustawil parametry do tych 3 regenerowanych i sie okazalo ze jest do smietnika bo jest zawalony opiłkami. Dostałem rady zeby przeczyscic uklad paliwowy i kupic kolejny wtrysk. Juz nie mam sil na to auto, chcialem to szybko sprzedac a tu zaczynaja sie co chwile problemy. Czy moglby ktos doradzic co tu zrobic? Czy to moze jest problem z pompa paliwa? 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6 :!: - aniewa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, catalonczyk1899 napisał:

 - kupiony wtrysk byl sprawdzony -  byla poprawa lecz nadal nie chodzila jak powinna.

   Po odpaleniu bylo slychac ze chodzi "na 3" i po okolo 20 sekundach zaczynala chodzic rowno.

 - Dalem majstrowi zeby tego kupionego ustawil parametry do tych 3 regenerowanych i sie okazalo,

   ze jest do smietnika  bo  jest zawalony opiłkami.

Wygląda, że majster jest do zmiany!!!

O jakich opiłkach mowa??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się;

  - tylko ten jeden wtrysk ( sprawdzony ) zawalony opiłkami????

  - pozostałe wtryski odporne na opiłki???

  - bak paliwa jest jeden- wspólny,

Dla porządku ;

  - jakiej marki masz pompę wtryskową ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, pierwsze słyszę aby pompa wtryskowa Continental siała opiłkami metalowymi;

  - zmień majstra,

Pompa wtryskowa i wtryskiwacze siadają bo właściciel auta dopuścił, że ;

  - pomiędzy filtrem paliwa a pompa wtryskową pojawiają się pęcherze powietrza tzw; bąble.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie zależy od kraju a od użytkownika auta;

   - wymieniłeś filtr paliwa?

   - masz bąble pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową?

        - jeżeli tak - to musisz je zlikwidować przed jakąkolwiek naprawą,

        - Ty i majster nic nie wiecie na ten temat???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, catalonczyk1899 napisał:

Dalem majstrowi zeby tego kupionego ustawil parametry do tych 3 regenerowanych

Nie ma czegoś takiego jak ustawienie parametrów. 

Jedyne co można zrobić to wpisać do sterownika poprawne kody wtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!