Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czujnik poziomu oleju-problem. Zdjecia


Tommi3737

Rekomendowane odpowiedzi

WItam. Na początku chciałem powiedzieć że przeczytałem wszystkie tematy dotyczące poziomu oleju-jednak żaden nieodnosił się do megi 1 ph2. Także woli jasności założyłem nowy.

Moja megi 99r PH2-1.6 16v K4M

W dalszym ciagu-po 4 miesiącach od kąd kupiłem MEgi pokazuje mi olej na ful. Od samego początku pokazuje full. Przeczytalem juz wszystkie wskazane wątki i nieznalazłem zadnego rozwiązania. U mnie sprawa wyglada tak ze pokazuje mi wszystkie kwadraciki(full) zawsze-również jak olej był spuszczony do zera.

-Ostatnio się wziołem i odłączyłem kabel od tego czujnika oleju->przekręcam kluczyk a on że oil OK(full)

-wykręciłem ten czujnik i zastanawia mnie-jak on dziala-na jakiej zasadzie??i co sie może w nim psuć?? czy ten mój czujnik jest w porządku czy coś brakuje??

-Co ciekawe-po wykręceniu tego czujnika-przemyłem go troche w WD40. I RAZ-jedyny w życiu pokazał coś innego niż MAXIMUM(a dokladnie pokazał połowę)-ale to bylo tylko raz i nie zaraz po jego zamontowaniu ponownym tylko po jednym dniu.

 

czy ktoś może mi pomóć??Jakiś pomysł??CZy ten czujnik wizualnie wygląda w porządku?? czy jest w nim coś co moze sie popsuć?? W którymś posie przeczytałem że tam powinna być jakaś rurka w tym czujniku-u mnie niema żadnej rurki...

 

1d08d3f556e8ca90.jpg

b85374f279c04052.jpg

009da4354d98fc61.jpg

8e20961e0927fbe1.jpg

95ec63d7cc9f8fa8.jpg

 

jeszcze jedno-czy to co pokazuję to jest faktycznie ten czujnik poziomu oleju czy moze jakis inny?? może ktoś z was ma jakąś fotke, link do miejsca gdzie mógłbym zobaczyć jak on wyglądać.

 

Ten wykręcony został z przedniej czesci silnika.

 

[ Dodano: 2008-08-17, 23:03 ]

Jeszcze jedno-znalazłem coś takiego na necie-czy tak wlasnie powinien wygladać również czujnik poziomu oleju u mnie w megi??klik' link

 

Jeśli u mnie brakuje tego bagnecika to gdzie on jest?? i w jaki sposób mógł się złamać??

Cyz ja napewno wykręciłem dobry czujnik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik poziomu oleju, to czujnik rezystancyjny (oporowy) i wkręcony jest w tylną ścianę silnika a nie z przodu. Więcej jest tu: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=3535

 

Jak chcesz sprawdzić czy zmieniają się wskazania na wyświetlaczu oleju, to:

1) wypnij przewód z czujnika,

2) jeśli chcesz sprawdzić jak zmienia się ilość kółek na wyświetlaczy wystarczyłoby podpiąć potencjometr obrotowy do przewodów czujnika, jednak nie znam zakresu oporu w jakim pracuje sam czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze ktos mi przyblizyc gdzie on jest-kolo czego np.

 

[ Dodano: 2008-08-20, 22:58 ]

Dzisiaj znalazłem ten czujnik.Wykręciłem go. Popsikałem wszystkie styki wd-40-wyglądają jak nowe-zero korozji.

Sam czujnik tez wygląda w porzadku-ten cienutki drucik który jest w środku wygląda na niezerwany. CO ciekawe:

-odpiąłem kabel od czujnika-pokazuje OIL oooooo (full)

-wyjąłem czujnik z silnika-podłączyłem go poza silnikiem pokazuje OIL oooooo (full)

-z tego co zauwazylem to kabel od czujnika idzie wprost do komputera

 

Teraz pytanie-jak to mozliwe ze bez czujnika, wlasciwie w kazdym momencie pokazuje mi OIL oooooo (full)??

 

załączam kilka fotek dotyczącyh mojej naprawy-moze sie komus przydadzą.

 

PROSZE POMÓŻCIE

 

570d9307d744979e.jpg

 

To jest najlepsze-czujnik w ręce-a on pokazuje OIL OK :)

a4af4fef43e54709.jpg

0a1c2bece9f15653.jpg

5fc5c9e9aef8c154.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy masz jakieś napięcie na kostce kabla. I rezystancję czujnika. Możesz też zewrzeć styki w kostce na krótko (nic się nie uszkodzi). Może czujnik jest przerwany i jakiś magik "uzdatnił" furkę przed sprzedażą np. chowając rezystor w kostce - stara indiańska sztuczka ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!