Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tylna wycieraczka opada poniżej poziomu szyb


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czy miał ktoś problem z pracą tylnej wycieraczki. Moja po zakończeniu pracy ustawia się nie w poziomie, ale po niżej, tak, że dotyka karoserii. Podczas pracy, też zamiata nieco za bardzo w dół. Pracowała prawidłowo, nic nie było robione przy tylnej szybie, kołeczek trafia prawidłowo w mechanizm napędowy (wycieraczka 40cm z uchylną tylną szybą).

Nie wiem czy ściągać wycieraczkę z ramienia i na nowo poziomować? Dlaczego nagle tak się stało?

Będę wdzięczny za Wasze opinie!

Pozdrawiam, Edis4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie nie jest aż tak źle, u mnie ktoś niepowołany potrzebował takie ramię wycieraczki ale nie udało mu się go zdjąć i "tylko" połamał. Później wisiało to pionowo w dół ;/

Być może wyrobiło się mocowanie w tym ramieniu bo jest tam metalowy stożek zatopiony w plastiku, może wystarczy dokręcić nakrętkę pod tą czarną zaślepką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wycieraczka zachodzi poza szybę to dokręcenie śruby nic nie da, trzeba ją ściągnąć i ustawić poprawnie, inna sprawa, że ktoś uważał, ze akurat ta wycieraczka mu się przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie jest taka sama sytuacja. Ale sądzę że to wina ramienia wycieraczki - do momentu łączenia z mechanizmem. W tym miejscu jest duży luz i na sucho można wycieraczkę przesunąć do góry i na dół po jakieś 5-6 cm, bez żadnego ruchu mechanizmu. Dlatego ona kończy pracę na masce. Próbowałem cos z tym zrobić, ale tam jest jakiś kawałek powyginanego pręta i niebardzo wiem jak się zabrać żeby nie połamać. A o zdjęciu calego ramienia można zapomnieć, jest tak zapieczone że jak na razie tydzień moczenia w WD40 i żadnego efektu. Mechanior nie bardzo chciał się bawić i ściągaczem próbował ale chyba bał się o szybę i narazie dał sobie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację Przemo! Płyn hamulcowy ma właściwości penetrujące, a coca-cola wszechstronne właściwości :) Myślę, że do tego trzeba podejść etapowo. Wszystko da się zrobić, byle nie na wariata. Dam znać jak uporam się ze swoim problemem, póki co ....nie mam czasu się za to wziąć w praktyce :)

 

Pozdrawiam,

Edis4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysł Tomik 1970! Dzięki! :) Zauważyłem dziś jednak, że wycieraczka sama się wypoziomowała. Zastanawiam się, czy ma to związek z biegiem wstecznym? Dziś pada mocno, a przy włączaniu wstecznego biegu i uruchomionej przedniej wycieraczce, tylna przemiata raz szybę. Ku mojemu zaskoczeniu wycieraczka zatrzymała się w poziomie.... Kolejny raz również. Może więc to kwestia pozycjonowania silniczka tej wycieraczki? Hmm...sam już nie wiem :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

ja mam taki sam problem z moją wycieraczką, gdy pojechałem na automatyczna myjkę, wszystko fajnie, autko czyste a wycieraczka tylnia stanela nie ponad poziomu lecz....pionowo ;), jak ją dotykałem i doprowadziłem do ładu zauważyłem że ma w sobie luzy...może to być niedokręcona śruba, lub nie wiem....gdy ją włanczam to działa poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może śrubę trzeba dokręcić, może wytarły ząbki na ośce silnika lub ramieniu wycieraczki. Trudno powiedzieć nie widząc. Zacznij od zdjęcia ramienia przeczyszczenia ząbków, nasmaruj to jakimś smarem, żeby później lepiej chodziło i przykręć. Zobacz co się będzie działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobię to w wolnej chwili, myślę że to może być niedokręcona śruba, bo niby wszystko działa ok, tylko luzy ma tak jak pisałem. A powiedzcie mi ten wystający szary drucik on ma być taki wykrzywiony ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!