Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tylna wycieraczka opada poniżej poziomu szyb


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Ja to zdejmowałem ściągaczem. Powiem szczerze, że bał bym się tam w jakiś inny sposób kombinować. Potrzebny jest tam ściągacz w kształcie U, dwuramienny kupisz w jakimś dużym sklepie z narzędziami. Nie wiem czy akurat do tyłu nie wejdzie ściągacz do sworzni w zawieszeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie, popytaj kolegów czy nie mają ściągacza do łożysk, może ktoś będzie miał.

Ostatecznie, kup w sklepie. Koszt zwróci się bo pewnie tyle samo zapłacisz u mechanika, a na pewno się przyda w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne się pod temat, bo jakoś nie moge znaleźć podobnego przypadku. Dziś rano tylna wycieraczka zrobiła pelen obrót ale bardzo wolno i nawet zatrzymała się na chwile. Nastepna próba podczas jazdy niestety była ostatnia bo staneła prawie pionowo w góre i przestała reagować na włacznik. Kiedy jednak próbuje ją popchnąć przy włączonym włączniku to rusza czasami ale zaraz się zatrzymuje jakby silnik był bardzo słaby. Nie pomaga nawet odchylenie jej od szyby. Nawet jak ruszy wolno sama to i tak zrobi tylko max pół obrotu. Silnik szlak trafił czy coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo coś zamarzło, albo coś się urwało. Trzeba się dostać do silniczka i zobaczyć. Nie ma innej opcji. Zdejmij ramię wycieraczki i spróbuj na "sucho" Jak nie będzie działać to pozostaje zdjęcie tapicerki drzwi i dostanie się do silniczka. Być może wystarczy przesmarowanie. Być może posypała się przekładnia, ale to takie gdybanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odchyliłem wycieraczke i ją włączyłem (czyli jakby na sucho) i wycieraczka działała jakby poprawnie ale wystarczyło delikatnie ją przytrzymać i zaraz się zatrzymała i cisza. Albo zaciera się mechanizm albo .... no właśnie czy mozliwe by silnik przepalił się ale nie do końca i nie ma siły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej używam, nawet jak nie chce :) (wsteczny). Co ciekawe zawsze teraz zatrzymuje mi się w jednym miejscu ni dalej nic. Jeśli by się coś zacierało to nie powinien wywalic bezpiecznik?

 

Dziś wymieniłem silniczek z mechanizmem, bo mój jednak chyba zatarty lub spalony jest. Użyłem sciągacza do końcówek drążków i wymiana poszła bez problemu :) . Jednak przy dokręcaniu ramienia wycieraczki dokręcilem za mocno i pękło na frezie :) Oryginał kosztuje 100 zł a zamiennik metalowy 50!!!

Czy może do scenica pasują ramiona od innych aut np. uno, meriva....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Podepne sie do tematu mam taki problem z wycieraczką szyba w tylnej klapie otwierana wycieraczka podczas włączenia strasznie strzela i nie wykonuje normalnej pracy jakby nie była ustawiona dobrze na silniczku Moje pytanie jest takie jak ustawić ta wycieraczkę zeby dobrze pracowała nue było słychać strzelania

 

Pisz po polsku. Regulamin się kłania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrbombelek, a czy po zamknięciu szyby ruszasz ramieniem, żeby bolec wskoczył na swoje miejsce? Jak otworzysz szybę to widzisz kółko z otworem, natomiast w mocowaniu wycieraczki w do szyby jest taki bolec na sprężynie, jak wskoczy na swoje miejsce to wszystko powinno działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!